Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Vessanpöntön kannan päällä oli pissalätäkkö. Ei kotieläimiä tai lapsia, mies kävi vessassa hetki ennen minua...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös naisen tehtävä ole panna paikat kuntoon? Vai mitä nainen on ajatellut siellä tehdä? Nostaa jalat pöydälle ja nauttia silmää miellyttävästä interiööristä ja imuroivat miehen katselusta?
Kun menee MIEHEN asuntoon? No ei. Jos taas yhteinen niin molemmat osallistuu.
Niin että miehen asunnossa nainen ei tee kotitöitä, ei osallistu niiden tekemiseen eikä hanki miehelle yhtäkään sisustuselementtiä, koska MIEHEN asunto? Oletan, ettei mies myöskään tuo edes kukkia naiselle tai korjaa, kasaa tms. mitään, koska NAISEN asunto. Taitaa olla parisuhteen kehittymisen kannalta aikalailla sama meneekö sinne asuntoon vai ei.
Tuo ensimmäinen kommentti oli, että naisen tehtävä on miehen asunnossa laittaa paikat kuntoon. Se ei mielestäni tarkoita kukkien tuomista. Korjaa toki jos olen väärässä. Omissa seurustelusuhteissa yksikään mies ei ole kyllä minun huonekaluja kasannut tai korjannut... Joskus alkuaikoina nuorena naisena isäni porasi seinään pari reikää tauluja varten. Sen jälkeen ihan itse olen kotini pitänyt järjestyksessä, kalustettuna ja siivottuna.
Tässä nyt yritetään selvittää onko MIEHEN/NAISEN koti ajattelu ehdoton vai sopiiko siellä MIEHEN/NAISEN kodissa vieraileva tehdä jotakin kotiin vaikuttavaa. Jos sopii, niin sen jälkeen kyse vain siitä mitä ja missä määrin. Tottakai miehen tuomat kukat vaikuttavat NAISEN kotiin — muun väittäminen on kaksinaismoralismia, jos on julistanut olevansa MIEHEN koti linjalla.
Eikös ne kukat tuoda sille naiselle eikä kotia koristamaan? Se on lahja kuten esim suklaat tai vaikka viinipullo, ei kotityö jota ensimmäisessä kommentissa oletetaan naisen tekevän kun käy vierailulla miehen kotona.
Naiselle tietenkin, mutta naisen kotiin sitä kaunistamaan. Olisihan se vähän noloa, jos nainen kukista kiittäisi ja kertoisi vievänsä se naapuriin, kun ne kuulema varmaankin näyttävät siellä oikein kauniilta. Miksei kotityö voi muka olla ilahduttava lahja? Eikös äitienpäivänäkin tehdä kotitöitä äidin/naisen mieleksi? Voisiko sitä edes kysyä mieheltä, josko häntä ilahduttaisi se, että nainen vähän siistisi miehen kotia? Vai eikö kiinnosta ilahduttaa miestä? Liikaa vaadittu? Jos ei miehen ilahduttaminen ilahduta naista itseään, niin sitten miehen on turha ilahduttamista odottaa? EI siinä mitään, mutta turva sitä on miehen syyksi pistää, jos nainen näin ajattelee.
Miehethän pääsee helpolla, tuo kukkia ja thats it, naisen pitää siivota ensin oma koti ja sitten vielä mennä miehen luokse hänen koti siivoamaan, mutta hei nainen sai sentään kukkia palkaksi! Tasa-arvoista toden totta!
Voi kun joku siivoaisi minunkin kotini jos ostan hänelle 5,90 maksavan kukkapuskan! Tai yhden hyvän oluen.
Vauva.fi ruudulla auki ja miesulinaa selain historiassa... voiko enää cuckimpi olla.
1.5 litran pulloja täynnä kusta... Siihen oli kyl selitys. Menin yllärinä ja siel oli putkiremppa..
alle 40-tuumainen telkkari oli kyllä iso turnoff, kuinka persaukinen voi mies olla?
Vierailija kirjoitti:
1.5 litran pulloja täynnä kusta... Siihen oli kyl selitys. Menin yllärinä ja siel oli putkiremppa..
Mikä ihme tuo nyt on? Meillä mies kusee usein iltaisin telkkaria katsoessaan tai pelaillessaan ja kaljaa lipitellessään 1,5 litran pulloihin ja joskus niitä puteleita saattaa olla aamulla sohvan vierellä useampi. Laittaa kyllä aina korkin kiinni eli ei haise eikä varsinaisesti haittaa ketääm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
98% ketjun jutuista taas keksittyjä miesvihajuttuja. On taas palstamammojen vakiot, pitsalaatikot ja sukat jää lattiaan kiinni. Vuodesta toiseen samat jankuttajat palstalla
Sä et oo paljon tainnut vierailla sinkkumiesten kämpissä. Kyllä osa on just tollasia lääviä. Sehän on tutkittukin juttu että miehet eivät muka osaa siivota vaan tarvitsevat siihen naisen. En tunne montaa sinkkumiestä joka tekisi esim. jonkin viikkosiivouksen. Suurin osa antaa vaan kaaoksen kasvaa.
Käsite poikamiesboksi on ihan todellinen.
Sieltä taas vakiojankutukset, kuten sanoinkin. Kummasti te palstan jankkaajat olette ihan jokaisen poikamiehen asunnossa vierailleet. Hohhoijaa.
Kukaha se on jankuttaja? Kyllä tuollasia kämppiä on ja paljon... omakin kämppä on joskus sattaanut olla melkoinen läävä, kun vapaa-ajalle keksi aina parempaa tekemistä kuin siivoaminen.
-mies
Kylä suurimmalla osalla poikamies boksit on ihan kaameessa kunnossa, tiedän kaksi siistiä poikamiestä, mutta heillä kummallakin on mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava ketju.
Itsellä ikisinkkumiehenä on kolmen näytön tietokonepöytä (sähköinen) olohuoneessa ja tämän takia en varmaan koskaan omaa tsäänssejä naisiin. Kun sitä pöytäähän ei yhteenmuuttotilanteessa voisi siirtää muualle? :D
Hirveän mustavalkoista tuntuu olevan palstan ajattelu.
Naisena en näkisi tuota olohuone-ongelmana vaan enemmänkin että jään kolminäyttöiselle tietokoneelle kakkoseksi. Yksin kamallimmista poikkiksista sellainen mies joka vaan pelaa ja se menee kaiken edelle... Jos tämä on mustavalkosuutta niin arvot on ehkä hiukan vinksallaan.
Ymmärrän oikein hyvin. Itsekin vältän naisia joilla on lemmikkejä. Saattaisin jäädä kakkoseksi lemmikille.
Kuulostat riidanhaluiselta. Sarkasmi on passiivis-aggressiivista tappelua, tiesitkö sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittava ketju.
Itsellä ikisinkkumiehenä on kolmen näytön tietokonepöytä (sähköinen) olohuoneessa ja tämän takia en varmaan koskaan omaa tsäänssejä naisiin. Kun sitä pöytäähän ei yhteenmuuttotilanteessa voisi siirtää muualle? :D
Hirveän mustavalkoista tuntuu olevan palstan ajattelu.
Naisena en näkisi tuota olohuone-ongelmana vaan enemmänkin että jään kolminäyttöiselle tietokoneelle kakkoseksi. Yksin kamallimmista poikkiksista sellainen mies joka vaan pelaa ja se menee kaiken edelle... Jos tämä on mustavalkosuutta niin arvot on ehkä hiukan vinksallaan.
En mä pelaa. Katson dokumentteja, luen historiaa ja ylipäätään tutustun maailmaan netin kautta. Katson paljon videoita joissa kerrotaan esim. eri kulttuureista, ihmisistä, maista, historiasta, maailmasta ylipäätään. Kolme näyttöä helpottaa sitä, että yhellä näytöllä voi pitää yhteyttä muihin ihmisiin, yhdellä pyörii dokumentti ja kolmannella voi selata nettiä tai lukea samaan aikaan jotain artikkelia, wikipediaa (tai vauva-palstaa). Teen myös joskus töitä kotona, jota varten pitää olla tällainen.
En tiedä pelaavien ihmisten kohdalla, itselleni tietokone on itseisarvoisen tärkeä osa elämää ihan johtuen siitä että olen kiinnostunut maailmasta ja tutkin sitä tietokoneella. Viettäisin mielelläni kyllä aikaa myös naisen kanssa ja tämän kolmen näytön setin voisi siirtää ihan sitä varten pyhitettyyn makuuhuoneeseen (missä voisi olla myös naisen harrastusvälineitä) joka siis ei ole se huone jossa nukutaan. Ei ole mitään järkeä vaan yksin maksaa kolmiosta vuokraa siksi, että laittaisi tietokoneen siihen toiseen makkariin kun kaksiossa se voi hyvin olla olohuoneessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lisäksi vaikkei liity asuntoon, en ymmärrä aikuisia miehiä joilla ei ole autoa. Vielä pahempaa jos sanovat etteivät ole ajaneetkaan autoa tyyliin yli 10 vuoteen."
Minä en ole ajanut 20 vuoteen. Olen asunut kahdessa kaupungissa keskustan alueella ja työmatkakin on ollut aina melko lyhyt. En ole tarvinnut edes julkisia kulkuneuvoja viimeiseen 15 vuoteen. Miksi hankkisin auton joka on tosi kallis ylläpidettävä, jos minä en sitä tarvitse. Olen normituloinen ja kiva on käydä vuosittain esimerkiksi ulkomaan matkalla. Yksin eläminen on kallista kun kaikesta pitää vastata itse, ei voi ostaa ja laittaa asioita muiden takia. Jos olisi halpa auto niin tuskinpa sekään keräisi ihastusta naisilta. Nykyisin kun ilmastoasiat ovat ajankohtaisia niin on hyvä ajatella asioita siltäkin kannalta, edes joissakin asioissa.
Jeps, jännä juttu että vihervassarius on oletettavasti enemmistöltään naisten juttu, mutta silti naiset tuomitsevat miehen, joka ei aja kilometrin-parin-kolmen matkoja autolla.
Kaikki naiset ÖLILÖLIÖLLIÖÖÖ!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "miehet", jotka kuvittelevat kai ettei naiset syö eikä kakkaa. Nätimmin sanoen he, jotka eivät osaa toimia isäntinä, eli ole varanneet kumppanilleen oikeastaan mitään syötävää vaikka jopa jatkuvasti itse olisi täysihoidossa naisensa luona. Mistään kenenkään hyväksikäytöstä en puhu tässä.
samaa kastia roskiksen puute vessassa ja puhtaiden käsipyyhkeiden puuttuminen
Miehet eivät tarvitse roskista vessassa, joten miksi sinkkumiehellä olisi sellainen. Jos alkaisit viettää hänen asunnollaan enemmän aikaa niin sellaisen saa muutamalla eurolla ja ongelma olisi ratkaistu.
miehellä, jolla on halvan näköinen koti, kertoo siitä, et hän on säästäväinen, ei elä pikaluotoilla, vaan hänellä löytyy paksu tili pankissa.
Vessassa oli pesukoneen päällä sellainen mini-grip pussi täynnä pitsamausteen näköistä ainetta. Pöntössä olivetämätön HK-n sinisen kokoinen paskajööti. Sanoin miehelle että minun pitää nyt mennä kun sisko on kipeänä.
Muhvi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä "miehet", jotka kuvittelevat kai ettei naiset syö eikä kakkaa. Nätimmin sanoen he, jotka eivät osaa toimia isäntinä, eli ole varanneet kumppanilleen oikeastaan mitään syötävää vaikka jopa jatkuvasti itse olisi täysihoidossa naisensa luona. Mistään kenenkään hyväksikäytöstä en puhu tässä.
Miehet eivät tarvitse roskista vessassa, joten miksi sinkkumiehellä olisi sellainen. Jos alkaisit viettää hänen asunnollaan enemmän aikaa niin sellaisen saa muutamalla eurolla ja ongelma olisi ratkaistu.
Nainenkaan ei tarvitse, tamponirodet ovat kamalia, siivoan paskaista pönttöä mielummin kuin sitä.
No nämä ei olleet totaali turn-offeja koska suhde jatkui ja yleissiisteys oli hyvä mutta... kauhea kasarikirjahylly vitriineineen joka täytti koko makkarin, siellä hyllyssä mm. joku exän antama pehmolelu ja muovikukkia joissa pölyt päällä. Verhot 80- luvulta, sellaiset keltaruskeat joissa jotain kasarikuviota. Toisessa huoneessa kaaos, alkon julisteita seinällä sekä jotain bändijulisteita, tietokonepöytä täynnä roinaa sekä vähän erilaiset kelta-ruskeat kasariverhot. Olkkarissa hifilaitteita jotka kaikki eri värisiä. Kaikki pyyhkeet ja lakanat ja matot mummoilta lahjaksi saatuja. Exän kylpytakki kylppärissä ja pesuaineet. :D
Muhvi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinkkumiehet laittavat wc-paperin hylsyt? Pumpulipuikot? Tyhjät hammastahnatuubit?
Vierailija kirjoitti:
Muhvi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinkkumiehet laittavat wc-paperin hylsyt? Pumpulipuikot? Tyhjät hammastahnatuubit?
Keittiön roskikseen. Wc-paperirullat mielellään pahvinkeräysastiaan.
Huhhuh, näitä juttuja lukiessa ei enää miehenä niin kamalasti hävetä se että kerran pari kuussa viikon siivouspäivä on vain pikainen imurointi koska laiskottaa. En näemmä ole lähellekään pahimmasta päästä mitä kämpän kuntoon tulee.
LOKKI nurkassa.
Jäänyt sinne lojumaan vahinko kertapanon jälkeen, ennen minua ja minuun tutustumista. Lähtee kuulemma vaan jos löytää rikkaamman elättäjän.
Kyllähän se on fakta, että kos on itse suhtkoht siisti, niin ei kannata alkaa olemaan sotkupesän kanssa.
1. aviomieheni oli tällainen: ei ollut tottunut siivoamaan mitään, edes omia roskiaan esim jugurttipurkit, mehupurkit, ei viitsinyt laittaa roskiin. Ei halunnut osallistua siivoamiseen, ei sisällä eikä ulkona. Asuimme isossa rivitalossa. 10 v häntä yritin kouluttaa, ei oppinut.
Äitinä ajattelen, että omat poikani kasvatan ajattelemaan, että kaikkien kuuluu osallistua siivoamiseen ja kaikkien tulee siivota itse omat jälkensä pyytämättä. Poikkeuksen muodostaa ne , jotka pystyvät palkkaamaan jonkun tekemään hommat puolestaan.
Jos eroaisin, en missään tapauksessa muuttaisi kenenkään miehen kanssa yhteen. En halua alkaa enää kolmatta taistelua siivoamisista ja maksamisista, ainakaan kenenkään miehen kanssa. Jonkun siistin naisen kanssa voisin muuttaakin yhteen kaveripohjalle.