Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
381/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa saa myös muut vieraat alkaa siivoamaan mun luona, koska vauva.fi sanottiin että sehän se on ilahduttava lahja. Olen ymmärtänyt, että siivoamalla oman kotisi ennen kuin tulee vieraita on kunnioittava ele vieraita kohtaan ettei sotkuiseen kämpään tarvitse tulla, mutta voi sentään, olen ymmärtänyt asian ihan väärin kaikki nämä vuodet...

Vierailija
382/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös naisen tehtävä ole panna paikat kuntoon? Vai mitä nainen on ajatellut siellä tehdä? Nostaa jalat pöydälle ja nauttia silmää miellyttävästä interiööristä ja imuroivat miehen katselusta?

Kun menee MIEHEN asuntoon? No ei. Jos taas yhteinen niin molemmat osallistuu.

Niin että miehen asunnossa nainen ei tee kotitöitä, ei osallistu niiden tekemiseen eikä hanki miehelle yhtäkään sisustuselementtiä, koska MIEHEN asunto? Oletan, ettei mies myöskään tuo edes kukkia naiselle tai korjaa, kasaa tms. mitään, koska NAISEN asunto. Taitaa olla parisuhteen kehittymisen kannalta aikalailla sama meneekö sinne asuntoon vai ei.

Tuo ensimmäinen kommentti oli, että naisen tehtävä on miehen asunnossa laittaa paikat kuntoon. Se ei mielestäni tarkoita kukkien tuomista. Korjaa toki jos olen väärässä. Omissa seurustelusuhteissa yksikään mies ei ole kyllä minun huonekaluja kasannut tai korjannut... Joskus alkuaikoina nuorena naisena isäni porasi seinään pari reikää tauluja varten. Sen jälkeen ihan itse olen kotini pitänyt järjestyksessä, kalustettuna ja siivottuna. 

Tässä nyt yritetään selvittää onko MIEHEN/NAISEN koti ajattelu ehdoton vai sopiiko siellä MIEHEN/NAISEN kodissa vieraileva tehdä jotakin kotiin vaikuttavaa. Jos sopii, niin sen jälkeen kyse vain siitä mitä ja missä määrin. Tottakai miehen tuomat kukat vaikuttavat NAISEN kotiin — muun väittäminen on kaksinaismoralismia, jos on julistanut olevansa MIEHEN koti linjalla.

Eikös ne kukat tuoda sille naiselle eikä kotia koristamaan? Se on lahja kuten esim suklaat tai vaikka viinipullo, ei kotityö jota ensimmäisessä kommentissa oletetaan naisen tekevän kun käy vierailulla miehen kotona. 

Naiselle tietenkin, mutta naisen kotiin sitä kaunistamaan. Olisihan se vähän noloa, jos nainen kukista kiittäisi ja kertoisi vievänsä se naapuriin, kun ne kuulema varmaankin näyttävät siellä oikein kauniilta. Miksei kotityö voi muka olla ilahduttava lahja? Eikös äitienpäivänäkin tehdä kotitöitä äidin/naisen mieleksi? Voisiko sitä edes kysyä mieheltä, josko häntä ilahduttaisi se, että nainen vähän siistisi miehen kotia? Vai eikö kiinnosta ilahduttaa miestä? Liikaa vaadittu? Jos ei miehen ilahduttaminen ilahduta naista itseään, niin sitten miehen on turha ilahduttamista odottaa? EI siinä mitään, mutta turva sitä on miehen syyksi pistää, jos nainen näin ajattelee.

Tuossa mies alkaa alusta pitäen olla sitä mieltä, että nainen tykkää tehdä kotitöitä ja se sama mielipide jatkuu sitten hamaan tappiin asti. Itse ilahduttaisin miestä tuomalla leipomosta leivokset jälkiruuaksi. Jos mies kokkaa, voin sitten puolestani tiskata. Jos minä kokkaan, mies voi hoitaa tiskit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös naisen tehtävä ole panna paikat kuntoon? Vai mitä nainen on ajatellut siellä tehdä? Nostaa jalat pöydälle ja nauttia silmää miellyttävästä interiööristä ja imuroivat miehen katselusta?

Niin että miehen asunnossa nainen ei tee kotitöitä, ei osallistu niiden tekemiseen eikä hanki miehelle yhtäkään sisustuselementtiä, koska MIEHEN asunto? Oletan, ettei mies myöskään tuo edes kukkia naiselle tai korjaa, kasaa tms. mitään, koska NAISEN asunto. Taitaa olla parisuhteen kehittymisen kannalta aikalailla sama meneekö sinne asuntoon vai ei.

Tää on kyllä jännä juttu nää miesten ja naisten työt. 

Miehet olettaa, että naisille on ok tarjota päivittäinen ylläpito ruoanlaiton, pyykkäyksen ja siivouksen merkeissä siitä, että mies välillä vaihtaa lampun  tai tuo kukkia???

Käykö se, että silloin kun tulee kukkia, pestään vaikka koneellinen pyykkiä? Tai huonekalun kasaamisen palkkioksi tulee sitten se makaronilaatikko?

miten helvetissä kukaan enää kehtaa näin olettaa?

Jos ei ole parisuhteessa valmis toisen eteen tekemään ja uhrautumaankin, niin turha sitä on parisuhteesta haaveilla ja sinne miehen asuntoon ängetä. OIkeastiko joku nainen haaveilee parisuhteessa, jossa molemmat imuroivat yhtä paljon, vaihtavat autoon kumpainenkin vuoroin renkaat jne.? Ettei synny riitaa edes siitä, että toinen voisi olla enemmän omimmillaan tehdessään jonkin kotityön kuin toinen? Siitä kai lähdetään, että odotuksena on, että kumpikin tekee kaikkea tason yhtä paljon? Ja jos ei mies halua kukkia, niin turha niitä on naisenkaan odottaa tai kotiin kärrätä odottaen, että mies niihin mukautuu?

Jos ihan tuttavuuden alussa mies kutsuu kotiinsa, esittelee, että katsos kun täällä on sotkuista ja sanoo, että sinähän voit näppäränä siivota täällä, niin mitään parisuhdetta ei tule. Tuo kertoo vain sen, että mies on joko todella laiska tai ei osaa. Itse en halua olla puolisolle äitinä, joka joutuu opettamaan arkiaskareita.

Miestähän tässä on sotkuiseksi syytetty. Nytkö syytetään miestä siitäkin, että olisi muka pyytänyt naista siistimään sitä kotiansa sotkua, joka naista suuresti häiritsee? Jos miehen koti on sotkuinen, niin mies on laiskakin? Aika pitkälle viety päätelmä kodin epäsiisteyden perusteella jo siksi, että olettaen miehen oma habitus ei ole epäsiisti. Oletan, että nainen ei oleta miehen olevan naiselle isä, vaan nainen hoitaa itse kodissaan kaiken mahdollisen isälle kuuluvankin äidille kuuluvan homman lisäksi. Jostakinhan se kai kertoo, kun annat ymmärtää siivoamisen olevan äidin/naisen eikä isän/miehen hommaa?

Vierailija
384/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta näin aikuisena on vähän erikoista jos on yhden hengen sänky. Mielummin vaikka yhden hengen patja lattialla, merkiksi siitä että ostaa sitten hyvän parisängyn, koska siihen parisänkysuuntaan ollaan menossa..

Mitä outoa on yhden hengen sängyssä aikuisella, jos asuu yksin? Eli sinäkin olet sitä mieltä, että leveä sänky pitää olla ihan varmuuden vuoksi, jos sattuu joku sänkykaveri vaikka tarttumaan jostain.

Kiitos kysymästä, en ole sitä mieltä leveä sänky pitää olla merkiksi satunnaissuhteille tai muusta statuksesta. 

Yritin lähinnä sanoa, että jos mies on hankkinut vaikka 120 cm tai leveämmän sängyn, hän EHKÄ sisustaa mielessään tuleva parisuhde. En tiedä, mielikuvilla mennään. Jos nelikymppinen mies nukkuu yhdenhengen sängyssä, tulee mieleen eksentrikko, mutta kokonaisuus, elämänhallinta ja samat arvot varmasti ratkaisee eniten, ei sängyn leveys. Eksentrikot herättävät uteliasuuteni. 

Jos nyt viet 80 cm leveän sänkysi kierrätykseen ja laitat pelkän patjan lattialle ja kutsut tyttöystäväkandidaatin kylään. Kerrot hänelle, että ostat kunnon runkopatjallisen parisängyn sitten joskus jos tarve sille syntyy ja katso leviääkö hymy deittisi kasvoille. 

Ja jos aletaan seurustelemaan, se 120cm sänky menee täysin hukkaan koska nainen haluaa 160cm sängyn, ja mieluiten uuden sellaisen.

Eli ihanko oikeasti naiset ovat sitä mieltä että miehen tulisi sisustaa kämppänsä tavalla X mielikuvien takia, vaikkei siihen olisi mitään järjelistä syytä?

Ja miksi naiset eivät toimi samoin? Miksi ne mietelauseet seinillä, valkoinen sisustus ja useimmille miehille tarpeettoman siistitty ja järjestelty kämppä? Eikö noista synny kuva naisesta joka ei halua parisuhdetta, kun ei sillä kämpällä vaivauduta ollenkaan miellyttämään miestä?

Siksihän sanoin, että reilusti laitat mielummin kapean patjan lattialle ja yhdessä hankitte parisängyn. 

Näkemykseni mukaan maailma on hyvin sukupuolittunut sistustus- ja parisuhdeasioissa. 

Vierailija
385/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettepa outoja miehiä deittailleet. Jos minä saisin tietää, että asunnolleni olisi joku nainen tulossa, niin siivoaisin oitis joka paikan lattiasta kattoon. M33

Tämä.

Olipa taas yllätys, että naiset deittailee elämän koulu renttuja tai muita jännittäviä miehiä :D

Kaikki naiset ÖLILÖLIÖLLIÖÖÖ!!!!!!

Vierailija
387/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet olettaa, että naisille on ok tarjota päivittäinen ylläpito ruoanlaiton, pyykkäyksen ja siivouksen merkeissä siitä, että mies välillä vaihtaa lampun  tai tuo kukkia???

Käykö se, että silloin kun tulee kukkia, pestään vaikka koneellinen pyykkiä? Tai huonekalun kasaamisen palkkioksi tulee sitten se makaronilaatikko?

Jos ei ole parisuhteessa valmis toisen eteen tekemään ja uhrautumaankin, niin turha sitä on parisuhteesta haaveilla ja sinne miehen asuntoon ängetä. OIkeastiko joku nainen haaveilee parisuhteessa, jossa molemmat imuroivat yhtä paljon, vaihtavat autoon kumpainenkin vuoroin renkaat jne.? Ettei synny riitaa edes siitä, että toinen voisi olla enemmän omimmillaan tehdessään jonkin kotityön kuin toinen? Siitä kai lähdetään, että odotuksena on, että kumpikin tekee kaikkea tason yhtä paljon? Ja jos ei mies halua kukkia, niin turha niitä on naisenkaan odottaa tai kotiin kärrätä odottaen, että mies niihin mukautuu?

Jos ihan tuttavuuden alussa mies kutsuu kotiinsa, esittelee, että katsos kun täällä on sotkuista ja sanoo, että sinähän voit näppäränä siivota täällä, niin mitään parisuhdetta ei tule. Tuo kertoo vain sen, että mies on joko todella laiska tai ei osaa. Itse en halua olla puolisolle äitinä, joka joutuu opettamaan arkiaskareita.

Miestähän tässä on sotkuiseksi syytetty. Nytkö syytetään miestä siitäkin, että olisi muka pyytänyt naista siistimään sitä kotiansa sotkua, joka naista suuresti häiritsee? Jos miehen koti on sotkuinen, niin mies on laiskakin? Aika pitkälle viety päätelmä kodin epäsiisteyden perusteella jo siksi, että olettaen miehen oma habitus ei ole epäsiisti. Oletan, että nainen ei oleta miehen olevan naiselle isä, vaan nainen hoitaa itse kodissaan kaiken mahdollisen isälle kuuluvankin äidille kuuluvan homman lisäksi. Jostakinhan se kai kertoo, kun annat ymmärtää siivoamisen olevan äidin/naisen eikä isän/miehen hommaa?

Jos mies ehdottaa miespuoliselle tutulleen, että tämä voisi siivota hänen luonaan, niin se tuttavamies voi aivan hyvin todeta, että en ala sinulle isäksi.

Mieheni työkaveri oli ostanut itselleen asunnon ja pari kuukautta myöhemmin hän pyysi meidät sinne saunomaan. Lähdin mukaan vaikkei saunominen minua kiinnostanutkaan. Saunaan mennessään kaveri sanoi minulle, että voisit ajankuluksi vaikka tiskata. Sitten hän kertoi, että tähän asti kaikki naispuoliset vieraat ovat tiskanneet eikä hänen ole tarvinnut tehdä sitä vielä kertaakaan. En tiskannut.

Vierailija
388/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ensimmäinen kommentti oli, että naisen tehtävä on miehen asunnossa laittaa paikat kuntoon. Se ei mielestäni tarkoita kukkien tuomista. Korjaa toki jos olen väärässä. Omissa seurustelusuhteissa yksikään mies ei ole kyllä minun huonekaluja kasannut tai korjannut... Joskus alkuaikoina nuorena naisena isäni porasi seinään pari reikää tauluja varten. Sen jälkeen ihan itse olen kotini pitänyt järjestyksessä, kalustettuna ja siivottuna. 

Tässä nyt yritetään selvittää onko MIEHEN/NAISEN koti ajattelu ehdoton vai sopiiko siellä MIEHEN/NAISEN kodissa vieraileva tehdä jotakin kotiin vaikuttavaa. Jos sopii, niin sen jälkeen kyse vain siitä mitä ja missä määrin. Tottakai miehen tuomat kukat vaikuttavat NAISEN kotiin — muun väittäminen on kaksinaismoralismia, jos on julistanut olevansa MIEHEN koti linjalla.

Eikös ne kukat tuoda sille naiselle eikä kotia koristamaan? Se on lahja kuten esim suklaat tai vaikka viinipullo, ei kotityö jota ensimmäisessä kommentissa oletetaan naisen tekevän kun käy vierailulla miehen kotona. 

Naiselle tietenkin, mutta naisen kotiin sitä kaunistamaan. Olisihan se vähän noloa, jos nainen kukista kiittäisi ja kertoisi vievänsä se naapuriin, kun ne kuulema varmaankin näyttävät siellä oikein kauniilta. Miksei kotityö voi muka olla ilahduttava lahja? Eikös äitienpäivänäkin tehdä kotitöitä äidin/naisen mieleksi? Voisiko sitä edes kysyä mieheltä, josko häntä ilahduttaisi se, että nainen vähän siistisi miehen kotia? Vai eikö kiinnosta ilahduttaa miestä? Liikaa vaadittu? Jos ei miehen ilahduttaminen ilahduta naista itseään, niin sitten miehen on turha ilahduttamista odottaa? EI siinä mitään, mutta turva sitä on miehen syyksi pistää, jos nainen näin ajattelee.

Tuossa mies alkaa alusta pitäen olla sitä mieltä, että nainen tykkää tehdä kotitöitä ja se sama mielipide jatkuu sitten hamaan tappiin asti. Itse ilahduttaisin miestä tuomalla leipomosta leivokset jälkiruuaksi. Jos mies kokkaa, voin sitten puolestani tiskata. Jos minä kokkaan, mies voi hoitaa tiskit.

Onko lähtökohta, että molemmat eivät tykkää sen enempää ruoanlaitosta tai tiskaamisesta tai tykkäävät niistä yhtä paljon? Jos ei ole, niin ehdotukseesi liittyy ongelma tehtäessä kotityövaihtokauppoja. Erikoista on, että miehen kodissa ei aiota tehdä mitään, mutta kuitenkin ollaan valmiita tekemään kotityövaihtokauppoja.

Vierailija
389/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tulikin hyvä trolli t AP, 32-vuotias alfauros pääkaupunkiseudulta. Tosiasiassa naisilla on saastaisimmat kämpät mitä olen nähnyt. Tässä vuoden aikana n. 95 naisen luona olen käynyt ja vain 3 kämppää oli siistissä kunnossa. Muissa hommat tuli hoidettua nopeasti olohuoneen / keittiön pöydällä, makuuhuoneeseen en uskaltanut edes katsoa ja äkkiä pois.

Vierailija
390/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois testata kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ny o tyhmä kysymys naisille, mut onko sermi liian naisellinen miehelle? :D Ostin sellaisen viisiosaisen sermin, jossa on japanilainen teema. Tuo sermi erittaa siis keittiön ja makuuhuoneen. M25

No ei ole. Japani on cool. Onko sulla futon?

Näissä asioissa itsessään ei ole mitään vikaa, mutta jos homma on valunut weebiyden puolelle pahasti, niin homma on menetetty tapaus. Usein japanilaisteemaiset esineet ovat iso red flag sille, että hyllystä löytyy Hatsune Miku-figuureita tai lolifiguureita ja siinä vaiheessa mitään ei ole enää tehtävissä. Korostan vielä, että yksin sisustustyyli eikä mikään esine ei tee tätä, vaan se kokonaisuus. 

En mie oo weeb. :o Tai en ainakaan koe olevani. Mikä vika niis o? :o Miul on siis tuo sermi, pari katanaa, samuraimaski, sashimono, kehystetty furoshiki ja tekobambuja. :) M25

Se käsite on melko joustava. Riippunee vaan japanianimeroina-pakkomielteen tasosta. Monet voivat olla vaan kevyesti innostuneita tai kovastikin, mutta se ei vaikuta elämään kokonaisvaltaisesti ja se on täysin OK. Se pahempi ja ehkä pienempi osa weebeistä ei kasva obsessiosta koskaan ulos, ja meno vaan pahenee aikuisiällä, mutta ei se mitään jos viihtyy kaltaistensa seurassa. Kysymys nyt on siitä huonommasta weebiosasta jonka koko elämän ja sielunmaiseman on vallannut weebi**ska ja se näyttää vastenmieliseltä jos ajatellaan asiaa keskivertoaikuisen näkökulmasta parinvalintaa ajatellen (ks. ketjun aihe).  

Mitä tämä weebiys oikein tarkoittaa? Yritin kyllä googlata, mutta asia ei valitettavasti selvinnyt.

ohis

Vierailija
391/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää miehellä oli 37 vuotta ja asui vuokralla.

Jahas, miehen omaisuus ja varallisuus siis kiinnostaa kullankaivajaa?

Vierailija
392/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ehdottaa miespuoliselle tutulleen, että tämä voisi siivota hänen luonaan, niin se tuttavamies voi aivan hyvin todeta, että en ala sinulle isäksi.

Mieheni työkaveri oli ostanut itselleen asunnon ja pari kuukautta myöhemmin hän pyysi meidät sinne saunomaan. Lähdin mukaan vaikkei saunominen minua kiinnostanutkaan. Saunaan mennessään kaveri sanoi minulle, että voisit ajankuluksi vaikka tiskata. Sitten hän kertoi, että tähän asti kaikki naispuoliset vieraat ovat tiskanneet eikä hänen ole tarvinnut tehdä sitä vielä kertaakaan. En tiskannut.

Melko epätodennäköinen tilanne ja siinäkin todennäköisempää, että toteaa, ettei ryhdy äidiksi.

Vierailija
393/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta näin aikuisena on vähän erikoista jos on yhden hengen sänky. Mielummin vaikka yhden hengen patja lattialla, merkiksi siitä että ostaa sitten hyvän parisängyn, koska siihen parisänkysuuntaan ollaan menossa..

Mitä outoa on yhden hengen sängyssä aikuisella, jos asuu yksin? Eli sinäkin olet sitä mieltä, että leveä sänky pitää olla ihan varmuuden vuoksi, jos sattuu joku sänkykaveri vaikka tarttumaan jostain.

Kiitos kysymästä, en ole sitä mieltä leveä sänky pitää olla merkiksi satunnaissuhteille tai muusta statuksesta. 

Yritin lähinnä sanoa, että jos mies on hankkinut vaikka 120 cm tai leveämmän sängyn, hän EHKÄ sisustaa mielessään tuleva parisuhde. En tiedä, mielikuvilla mennään. Jos nelikymppinen mies nukkuu yhdenhengen sängyssä, tulee mieleen eksentrikko, mutta kokonaisuus, elämänhallinta ja samat arvot varmasti ratkaisee eniten, ei sängyn leveys. Eksentrikot herättävät uteliasuuteni. 

Jos nyt viet 80 cm leveän sänkysi kierrätykseen ja laitat pelkän patjan lattialle ja kutsut tyttöystäväkandidaatin kylään. Kerrot hänelle, että ostat kunnon runkopatjallisen parisängyn sitten joskus jos tarve sille syntyy ja katso leviääkö hymy deittisi kasvoille. 

Ja jos aletaan seurustelemaan, se 120cm sänky menee täysin hukkaan koska nainen haluaa 160cm sängyn, ja mieluiten uuden sellaisen.

Eli ihanko oikeasti naiset ovat sitä mieltä että miehen tulisi sisustaa kämppänsä tavalla X mielikuvien takia, vaikkei siihen olisi mitään järjelistä syytä?

Ja miksi naiset eivät toimi samoin? Miksi ne mietelauseet seinillä, valkoinen sisustus ja useimmille miehille tarpeettoman siistitty ja järjestelty kämppä? Eikö noista synny kuva naisesta joka ei halua parisuhdetta, kun ei sillä kämpällä vaivauduta ollenkaan miellyttämään miestä?

Jos etsii parisuhdetta niin mielestäni se on ihan järjellinen syy hankkia myös isompi sänky. Sen sijaan tarrat seinällä ei liity parisuhteeseen mitenkään eikä edesauta sen toimivuutta. Siisti kämppä taas on terveydelle hyväksi joten jo ihan senkin takia kämppä on hyvä pitää edes perussiistinä. Ja onhan vieraidenkin kivempi tulla kylään.

Vierailija
394/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lähtökohta, että molemmat eivät tykkää sen enempää ruoanlaitosta tai tiskaamisesta tai tykkäävät niistä yhtä paljon? Jos ei ole, niin ehdotukseesi liittyy ongelma tehtäessä kotityövaihtokauppoja. Erikoista on, että miehen kodissa ei aiota tehdä mitään, mutta kuitenkin ollaan valmiita tekemään kotityövaihtokauppoja.

Tapailuvaiheessa oletus on, että kumpikin osaa tehdä ruokaa ja siivota jäljet. En mene kenenkään luo sillä ajatuksella, että rupean siellä siivoamaan. Voin kyllä ehdottaa sitä, jos toinen on terveytensä vuoksi kyvytön tekemään jotain. Ihan peruskohteliaisuuteen kuuluu, että jos toinen tekee asian x, toinen tekee sitten asian y. Ruuanlaitto ja tiskit nyt kuuluvat tiiviisti yhteen.

En ihan ymmärtänyt tuota sinun viimeistä lausetta. Jos mies pyytää minut omaan kotiinsa ja sanoo, että hän tekee ruuat, niin tietenkin minä ehdotan, että voin hoitaa tiskit. Jos mies tulee minun luo ja sanoo, että hän voi kokata, niin tietenkin minä hoidan tiskit.

Vierailija
395/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melko epätodennäköinen tilanne ja siinäkin todennäköisempää, että toteaa, ettei ryhdy äidiksi.

Miksi mies edes ajatuksen tasolla sanoisi koskaan, että ei rupea kenenkään äidiksi?

Vierailija
396/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jo aiemmin mainittu käsisaippuan puuttuminen vessasta.

Eipä siinä, ekalla kerralla aattelin että oli vain päässyt loppumaan. Toisella kerrallakin oli loppu, joten kysyin asiasta. Mies vastasi, että hän ei käytä saippuaa eli hänen mielestään sitä ei tarvita, vaan vesi riittää! :D Tyyppi kuitenkin korjasi työkseen autoja eli kädet öljyssä yms. Tuli vähän sellainen olo, että ei halua, että tuo mies noilla rähmäkäpälillään koskee ainakaan minuun xD

Oon nyt miettinyt, että mitenköhän tuo mies pärjää näin korona-aikana, kun käsiä pitäisi nyt jos koskaan pestä saippuan kanssa :D Se tosin jäi surettamaan, että miehellä oli lapsi, eikä lapsellekaan luonnollisesti opetettu oikeanlaista käsienpesua..

Vierailija
397/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulikin hyvä trolli t AP, 32-vuotias alfauros pääkaupunkiseudulta. Tosiasiassa naisilla on saastaisimmat kämpät mitä olen nähnyt. Tässä vuoden aikana n. 95 naisen luona olen käynyt ja vain 3 kämppää oli siistissä kunnossa. Muissa hommat tuli hoidettua nopeasti olohuoneen / keittiön pöydällä, makuuhuoneeseen en uskaltanut edes katsoa ja äkkiä pois.

Kävitkö vastaavasti myös 95 sinkkumiehen asunnossa? Mä olen käynyt vain saastaisissa miesten asunnoissa, naisilla harvemmin saastaa, ehkä pölyä jos sitäkään.

Vierailija
398/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo

Vierailija
399/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää miehellä oli 37 vuotta ja asui vuokralla.

Jahas, miehen omaisuus ja varallisuus siis kiinnostaa kullankaivajaa?

Jahas, mies etsii elättäjää?

Vierailija
400/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan mennyt deittimiesten asuntoihin ilman kunnon tutustumista ensin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän