Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
341/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ketju herättää ristiriitaisia ajatuksia.

ns. läävät. Oma kämppä oli edes suhteellisen lähellä niitä kun kärsin vakavasta masennuksesta, eikä silti yhtä paha kuin joissain tarinoissa. Ei olisi tullut mieleenikään tuoda naista vierailulle, ei sitten ikipäivänä. Eikä kyllä siinä mielentilassa ollut naiset mielessäkään, vaan lähinnä että selviää jotenkin eteenpäin. Jos olisinkin tavannut kivan naisen, olisin luultavasti antanut pakit ihan vain siksi ettei kämppään olisi voinut tuoda naisvierasta, eikä siivoaminen mielestäni riittävän hyvään kuntoon (= oikeasti siistiksi) olisi onnistunut hetkessä töiden ohella.

Mutta sitten toisaalta se sängyn leveys. Ihanko oikeasti??? Kuulostaa aivan pimeältä ajatukselta että sinkkumiehessä on miinusta jos tämä ei ole kalustanut makuuhuonetta jo etukäteen naisseuralle sopivaksi. Ilmeisesti naiset sitten oikeasti haluavat naistenmiehiä kun se on plussaa jos makuuhuoneesta ja sängyn leveydestä huomaa että kaikki on naisseuraa varten valmiina?

Kuinka moni nainen muuten kalustaa asuntonsa mahdollista tulevaa miestä varten? Sama pätee tyyliseikkoihin kuten ei sävy sävyyn sisustus ym. Ja kaiken kruunaa se että jos kämppä onkin naiselle sisustettu, on mies liian naismainen.

Jotenkin tuntuu myös siltä että monellekin naiselle ne puitteet ovat tärkeämmät kuin itse mies.

Niin todellakin, tässä nähdään taas se että naiset tuovat tajuamattaan esille sitä että miehellä pitää olla naiskaatoja tai ei ole mikään mies, vaikka muuta yritetään tietysti väittää ettei muka panomiehet kiinnosta. Tässä vuosien aikana olen oppinut, että naiset sanoo yhtä ja tekee kuitenkin toista.

Erikoista logiikkaa, iso sänky = paljon kaatoja. Minulla on 160 cm sänky, siinä ei ole muutamaan vuoteen nukkunut muita kuin minä. En vain osaisi nukkua lasten/teini-ikäisten 80cm leveissä sängyissä kun on parisängyn makuun aikuisena jo päässyt. Jos kuitenkin olettaa aikuisen ihmisen joskus seurustelevan niin ei ole pahitteeksi miettiä myös sitä sängyn kokoa kun se kuitenkin on yksi olennainen osa seurustelua, siis se että missä nukkuu. Lapsena kun mentiin kaverille yöksi niin toinen nukkui patjalla lattialla, se oli ok, mutta ei nyt enää aikuisena. Jos nyt sitten muuten upealla miehellä on 80 cm sänky, niin ei se siitä sängystä varmasti ole kiinni, varmaan ollut jotain muutakin outoa.

Niin miten se nyt on? Ensin seurustelevalla ihmisellä pitää olla leveä sänky ja sitten se ei upealla miehellä haittaakaan vaikka on kapea sänky? Ihme sekoilua, jos saan sanoa.

Vierailija
342/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta näin aikuisena on vähän erikoista jos on yhden hengen sänky. Mielummin vaikka yhden hengen patja lattialla, merkiksi siitä että ostaa sitten hyvän parisängyn, koska siihen parisänkysuuntaan ollaan menossa..

Mitä outoa on yhden hengen sängyssä aikuisella, jos asuu yksin? Eli sinäkin olet sitä mieltä, että leveä sänky pitää olla ihan varmuuden vuoksi, jos sattuu joku sänkykaveri vaikka tarttumaan jostain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ketju herättää ristiriitaisia ajatuksia.

ns. läävät. Oma kämppä oli edes suhteellisen lähellä niitä kun kärsin vakavasta masennuksesta, eikä silti yhtä paha kuin joissain tarinoissa. Ei olisi tullut mieleenikään tuoda naista vierailulle, ei sitten ikipäivänä. Eikä kyllä siinä mielentilassa ollut naiset mielessäkään, vaan lähinnä että selviää jotenkin eteenpäin. Jos olisinkin tavannut kivan naisen, olisin luultavasti antanut pakit ihan vain siksi ettei kämppään olisi voinut tuoda naisvierasta, eikä siivoaminen mielestäni riittävän hyvään kuntoon (= oikeasti siistiksi) olisi onnistunut hetkessä töiden ohella.

Mutta sitten toisaalta se sängyn leveys. Ihanko oikeasti??? Kuulostaa aivan pimeältä ajatukselta että sinkkumiehessä on miinusta jos tämä ei ole kalustanut makuuhuonetta jo etukäteen naisseuralle sopivaksi. Ilmeisesti naiset sitten oikeasti haluavat naistenmiehiä kun se on plussaa jos makuuhuoneesta ja sängyn leveydestä huomaa että kaikki on naisseuraa varten valmiina?

Kuinka moni nainen muuten kalustaa asuntonsa mahdollista tulevaa miestä varten? Sama pätee tyyliseikkoihin kuten ei sävy sävyyn sisustus ym. Ja kaiken kruunaa se että jos kämppä onkin naiselle sisustettu, on mies liian naismainen.

Jotenkin tuntuu myös siltä että monellekin naiselle ne puitteet ovat tärkeämmät kuin itse mies.

Niin todellakin, tässä nähdään taas se että naiset tuovat tajuamattaan esille sitä että miehellä pitää olla naiskaatoja tai ei ole mikään mies, vaikka muuta yritetään tietysti väittää ettei muka panomiehet kiinnosta. Tässä vuosien aikana olen oppinut, että naiset sanoo yhtä ja tekee kuitenkin toista.

Erikoista logiikkaa, iso sänky = paljon kaatoja. Minulla on 160 cm sänky, siinä ei ole muutamaan vuoteen nukkunut muita kuin minä. En vain osaisi nukkua lasten/teini-ikäisten 80cm leveissä sängyissä kun on parisängyn makuun aikuisena jo päässyt. Jos kuitenkin olettaa aikuisen ihmisen joskus seurustelevan niin ei ole pahitteeksi miettiä myös sitä sängyn kokoa kun se kuitenkin on yksi olennainen osa seurustelua, siis se että missä nukkuu. Lapsena kun mentiin kaverille yöksi niin toinen nukkui patjalla lattialla, se oli ok, mutta ei nyt enää aikuisena. Jos nyt sitten muuten upealla miehellä on 80 cm sänky, niin ei se siitä sängystä varmasti ole kiinni, varmaan ollut jotain muutakin outoa.

Niin miten se nyt on? Ensin seurustelevalla ihmisellä pitää olla leveä sänky ja sitten se ei upealla miehellä haittaakaan vaikka on kapea sänky? Ihme sekoilua, jos saan sanoa.

Sanoinko jossain, että pitää olla leveä sänky? En vaan että se ei olisi pahitteeksi jos tarkoitus on joskus seurustella (johon yökyläily vahvasti liittyy) niin olisi hyvä miettiä asioita myös sen varalta. 80 cm sänkykirjoittajakin osoittautui ilmeisesti trolliksi. Eli eiköhän suurimmalla osalla terveistä aikuisista miehistä ole kunnollinen sänky ilman, että on joku pelimies...toivoisin ainakin asian olevan näin. 

Vierailija
344/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelin kovasti,kun erään miekkosen luota löytyi kaksi paria kaikkea tarpeellista eikä mitään muuta siis sillä oli 2 pyyhettä ,2 vaatekertaa,2 lusikkaa/haarukkaa/veistä eli siis kaikkea "pakollista" oli kaksi ja muuten ei mitään ,ei yhtään mitään. Hammasharjoja tosin oli vain yksi. Vaatekaapissakin oli yksi talvitakki ja yksi kesätakki ja thats it samoin kenkiä lenkkarit ja talvikengät. Ei tietääkseni ollut koskaan ollut naimisissa eikä edes reissannut ,että olisi voinut epäillä olevan vaan joku pako kämppä.

Oli kyllä muutenkin niin ihme tyyppi ja tuli niin creepy viba ,että häivyin aika nopeasti.

Siis ou mai gaad, Milla 15v oli ihan kauhuissaan kun ei ollut 120 eri talvitakkia.

Vierailija
345/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssit, puoli metriä liian lyhyet Egypti aiheiset verhot! Oli kuulema äidin ostamat. 

Vierailija
346/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiskaan miehen viikon tiskit kolmelta yöllä. Kodinhoitajan duuni oli tarjolla. Se siitä Tinder-deitistä.

MIKSI TISKASIT???????

Mutta joo, mulle tuollainen kyvyttömyys huolehtia omasta elinympäristöstä olisi totaalinen turn off. 

Samoin se, jos on muuten siistiä, mutta vessa ihan läävä.

En tiedä onko ihan oikeasti edelleen olemassa ihmisiä, jotka ei tiedä, että sillä vessaharjalla pestään myös sieltä vesirajan alapuolelta? Välillä nähnyt pönttöjä, jotka muuten siistejä, mutta jäätävässä paskassa sieltä vesirajan alapuolelta. Ja jos kokeileeharjalla, niin lähtee kyllä, eli ei ole sellaista pinttymää, mitä joissain vessoissa on.

Vierailija
347/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli keittiön komero täynnä akuankkoja, samoin makuuhuoneensa kirjahylly ja myös koko varasto täynnä niitä. Tyyppi oli lähes kolmekymppinen ja luki Aku Ankkoja aina syödessään.

No höh, mieshän oli selkeästi päihittänyt platkun. Aviomiesainesta.

Vierailija
348/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos

Itse nukuin nuoren miehen kanssa 70 cm leveässä sängyssä monta kertaa.

Oltiin silloin molemmat normaalipainoisia.

Minusta olisi epäilyttävää jos sinkkumiehellä olisi parisänky. Kyllä 120 cm on normaali

Ai että kun on aiemmin seurustellut, niin pitäisi välissä hankkia sinkkusänky, ettei vaikuta epäilyttävältä?

Vierailija
349/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös naisen tehtävä ole panna paikat kuntoon? Vai mitä nainen on ajatellut siellä tehdä? Nostaa jalat pöydälle ja nauttia silmää miellyttävästä interiööristä ja imuroivat miehen katselusta?

Kun menee MIEHEN asuntoon? No ei. Jos taas yhteinen niin molemmat osallistuu.

Niin että miehen asunnossa nainen ei tee kotitöitä, ei osallistu niiden tekemiseen eikä hanki miehelle yhtäkään sisustuselementtiä, koska MIEHEN asunto? Oletan, ettei mies myöskään tuo edes kukkia naiselle tai korjaa, kasaa tms. mitään, koska NAISEN asunto. Taitaa olla parisuhteen kehittymisen kannalta aikalailla sama meneekö sinne asuntoon vai ei.

Tuo ensimmäinen kommentti oli, että naisen tehtävä on miehen asunnossa laittaa paikat kuntoon. Se ei mielestäni tarkoita kukkien tuomista. Korjaa toki jos olen väärässä. Omissa seurustelusuhteissa yksikään mies ei ole kyllä minun huonekaluja kasannut tai korjannut... Joskus alkuaikoina nuorena naisena isäni porasi seinään pari reikää tauluja varten. Sen jälkeen ihan itse olen kotini pitänyt järjestyksessä, kalustettuna ja siivottuna. 

Tässä nyt yritetään selvittää onko MIEHEN/NAISEN koti ajattelu ehdoton vai sopiiko siellä MIEHEN/NAISEN kodissa vieraileva tehdä jotakin kotiin vaikuttavaa. Jos sopii, niin sen jälkeen kyse vain siitä mitä ja missä määrin. Tottakai miehen tuomat kukat vaikuttavat NAISEN kotiin — muun väittäminen on kaksinaismoralismia, jos on julistanut olevansa MIEHEN koti linjalla.

Vierailija
350/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita vuosia tapailemani mies on kunnon possu. Ylitsepääsemättömän kova homma siivota, vaihtaa lakanat, viedä pahvit ja metalli/lasipurkit keräykseen ja tyhjät limsapullot palautukseen. Tiskeistä puhumattakaan... tiskaus on se suurin inhokki. Asun satojen kilometrien päässä ja aina kun tulen käymään, poikkeuksetta joka kerta on ainakin jonkinlainen läjä likaisia astioita tiskialtaassa tai -pöydällä. Joskus on ehkä ehtinyt aloittaa tiskaamisen, mutta homma on jäänyt kesken. Suhteen alussa tiskasin säälistä hänen viikkokausia tiskialtaassa lojuneita astioita, nykyään en. Saa itse hoidella homeiset kattilat ja kuolemalta haisevat lautaset, joihin on pinttynyt kastiketta yms. Tuntuu hieman epäkunnioittavalta, ettei edes tuollaista hommaa saa tehtyä ennen tuloani, kun itse kuitenkin matkaan useita tunteja hänen luo päästäkseni. 

Itsekseen ei juurikaan siivoile, vaan tarvitsee minua henkiseksi tueksi siivoilemaan yhdessä. Silloin kun yhdessä siivotaan, hän saattaakin sitten lopulta jopa innostua ja suorittaa kunnon raivosiivoukset. 

Kaikesta huolimatta häntä nyt jostain syystä rakastan. :D

Vierailija
351/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukkien tuomisesta sukupuolirooleihin liittyen voi todeta sen, että kukkien tuominen on miehen tehtävä — naisen ei odoteta tuovan kukkia miehelle. Eikä se kukkakaupassa vierailu miehelle mikään erityinen nautinto ole, joten on se vähän kumma, jos ei nainen voi ottaa tiskiharjaa käteensä miehen asunnossa, kun se on niin ikävä homma.

Vierailija
352/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nainen miehen asuntoon oikeastaan sitten tuo — jos sopii kysyä? Oman valloittavan persoonansako? 

Vierailija
353/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös naisen tehtävä ole panna paikat kuntoon? Vai mitä nainen on ajatellut siellä tehdä? Nostaa jalat pöydälle ja nauttia silmää miellyttävästä interiööristä ja imuroivat miehen katselusta?

Niin että miehen asunnossa nainen ei tee kotitöitä, ei osallistu niiden tekemiseen eikä hanki miehelle yhtäkään sisustuselementtiä, koska MIEHEN asunto? Oletan, ettei mies myöskään tuo edes kukkia naiselle tai korjaa, kasaa tms. mitään, koska NAISEN asunto. Taitaa olla parisuhteen kehittymisen kannalta aikalailla sama meneekö sinne asuntoon vai ei.

Tää on kyllä jännä juttu nää miesten ja naisten työt. 

Miehet olettaa, että naisille on ok tarjota päivittäinen ylläpito ruoanlaiton, pyykkäyksen ja siivouksen merkeissä siitä, että mies välillä vaihtaa lampun  tai tuo kukkia???

Käykö se, että silloin kun tulee kukkia, pestään vaikka koneellinen pyykkiä? Tai huonekalun kasaamisen palkkioksi tulee sitten se makaronilaatikko?

miten helvetissä kukaan enää kehtaa näin olettaa?

Vierailija
354/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nainen miehen asuntoon oikeastaan sitten tuo — jos sopii kysyä? Oman valloittavan persoonansako? 

No mitä se mies naisen asuntoon tuo? Eikö juuri ole tarkoitus tuoda se oma valloittava persoona?

Jos haluat kotitalouspalveluita, osta ne. Tai tee itse. Tai un yhdessä asutaan, niin tehdään puoliksi.

Mikä tässä on vaikeaa?

Vierailija
355/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittava ketju.

Itsellä ikisinkkumiehenä on kolmen näytön tietokonepöytä (sähköinen) olohuoneessa ja tämän takia en varmaan koskaan omaa tsäänssejä naisiin. Kun sitä pöytäähän ei yhteenmuuttotilanteessa voisi siirtää muualle? :D

Hirveän mustavalkoista tuntuu olevan palstan ajattelu.

356/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotkuisuus ja siivottomuus, pieni sekaisuus ei haittaa. Kyllä toi kapea sänky on minullekin vähän turn off, koska se kertoo, ettei miekkonen taida olla hakemassa parisuhdetta tai seuraa, jonka kanssa nukutaan yhdessä :) Sen sijaan pelit, atk-roippeet ja fantasiakirjat on oikein jees, itse en pelaa, mutta en näe sitä ollenkaan huonompana harrastuksena. Ja fantasiaa ja scifiä luen itsekin. Animeen suhtaudun hieman ennakkoluuloisemmin :P

Mulle taas kapea sänky on merkki siitä, että mies on parisuhdematskua. Jos on sinkulla parisänky, viittaa enempi pelimieheen.

Aikoinaan kun sinkuksi aloin niin ei hetkeäkään käynyt aatoksissa kapea sänky. Googlettelin petivaatetarjontaa ja 160 näytti olevan se koko mihin on eniten tarjontaa joten otin sen.

En vaan ymmärrä miksi pitäisi johonkin kapeaan sänkyyn änkeytyä jos siinä itse nukkuu, samahan son olla leveä.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
357/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta näin aikuisena on vähän erikoista jos on yhden hengen sänky. Mielummin vaikka yhden hengen patja lattialla, merkiksi siitä että ostaa sitten hyvän parisängyn, koska siihen parisänkysuuntaan ollaan menossa..

Mitä outoa on yhden hengen sängyssä aikuisella, jos asuu yksin? Eli sinäkin olet sitä mieltä, että leveä sänky pitää olla ihan varmuuden vuoksi, jos sattuu joku sänkykaveri vaikka tarttumaan jostain.

Kiitos kysymästä, en ole sitä mieltä leveä sänky pitää olla merkiksi satunnaissuhteille tai muusta statuksesta. 

Yritin lähinnä sanoa, että jos mies on hankkinut vaikka 120 cm tai leveämmän sängyn, hän EHKÄ sisustaa mielessään tuleva parisuhde. En tiedä, mielikuvilla mennään. Jos nelikymppinen mies nukkuu yhdenhengen sängyssä, tulee mieleen eksentrikko, mutta kokonaisuus, elämänhallinta ja samat arvot varmasti ratkaisee eniten, ei sängyn leveys. Eksentrikot herättävät uteliasuuteni. 

Jos nyt viet 80 cm leveän sänkysi kierrätykseen ja laitat pelkän patjan lattialle ja kutsut tyttöystäväkandidaatin kylään. Kerrot hänelle, että ostat kunnon runkopatjallisen parisängyn sitten joskus jos tarve sille syntyy ja katso leviääkö hymy deittisi kasvoille. 

Vierailija
358/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ihan täysin rehellinen, niin ainoat oikeasti siistit ja hyvin sisustavat tuntemani sinkkumiehet on homoja. Mulla siis näitä kavereissa paljonkin. Jopa oma (hetero)veljeni, joka on kakarasta saakka ollut siistimpi kuin minä, sai jonkinlaisen poikamiesherätyksen omilleen muutettuaan, ja kämppä onkin kuin pommin jäljiltä nykyään... ja siis hän piti ihan itse huoneensa tosi siistinä kotona asuessaan, ei mamma siivoillut.

Mulla ehkä pahin kyläily sattui sellaisen hamstraaja-tyypin luo. Ihan karsea visiitti, onneksi istuimme pihalla grillaamassa. Tyypistä sai aika askeettisen ja minimalistin kuvan josta tykkäsin, mutta voi Jumala auta kun mentiin sinne kämppään. Rivarikämppä siis. Ihan oikeasti parin metrin vuoristo tavaraa, toimivaa ja rikkinäistä, paskaista ja puhdasta, mä en ole nähnyt moista missään muualla kuin hamstraaja-dokumenteissa. Pieniä polkuja meni sitten vessaan ja taka-ovelle. Yläkertaan en tosiaankaan uskaltanut mennä.

Vierailija
359/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ensimmäinen kommentti oli, että naisen tehtävä on miehen asunnossa laittaa paikat kuntoon. Se ei mielestäni tarkoita kukkien tuomista. Korjaa toki jos olen väärässä. Omissa seurustelusuhteissa yksikään mies ei ole kyllä minun huonekaluja kasannut tai korjannut... Joskus alkuaikoina nuorena naisena isäni porasi seinään pari reikää tauluja varten. Sen jälkeen ihan itse olen kotini pitänyt järjestyksessä, kalustettuna ja siivottuna. 

Tässä nyt yritetään selvittää onko MIEHEN/NAISEN koti ajattelu ehdoton vai sopiiko siellä MIEHEN/NAISEN kodissa vieraileva tehdä jotakin kotiin vaikuttavaa. Jos sopii, niin sen jälkeen kyse vain siitä mitä ja missä määrin. Tottakai miehen tuomat kukat vaikuttavat NAISEN kotiin — muun väittäminen on kaksinaismoralismia, jos on julistanut olevansa MIEHEN koti linjalla.

Eikös ne kukat tuoda sille naiselle eikä kotia koristamaan? Se on lahja kuten esim suklaat tai vaikka viinipullo, ei kotityö jota ensimmäisessä kommentissa oletetaan naisen tekevän kun käy vierailulla miehen kotona. 

Vierailija
360/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietokonenurkkaus jossa pöytäkone ja kaikkein pahin ällötys... pelituoli!

Julisteet seinällä. Keräilyfiguurit. Kaikki tuollainen mieslapseiluun viittaava.

Kuvailit minun työhuoneeni! Tosin pelituoli-inhoa en ymmärrä, sopii loistavasti lyhyelle ihmiselle, on pirun mukava ja ergonominen istua ja naurettavan halpa vastaavan tasoisiin ergonomiatuoleihin verrattuna.

N31 

Pelituolit vauhtiraitoineen on yhtä tyylikkäitä kuin sellainen urheiluauton näköinen sänky joita joillain pikkupojilla on.

No en minä sitä tuolia tuijottelekaan, vaan istun siinä päivän pitkät tekemässä töitä ja muun aikaa on työhuoneen ovi kiinni :D

Niin, jos se koko valtava kokonaisuus olisikin jossain erillisessä työhuoneessa, mutta hyvin monella miehellä löytyy tuo karsean näköinen nurkassa kököttävä kahdella näytöllä varustettu pelikombo makuuhuoneesta tai olohuoneesta! Pelaajaan en ikinä haksahtaisi, kun siihen pelaamiseen menee suurin osa vapaa-ajasta ja vielä yötkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä