Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytään näin päin että mitä mieltä mammat on miehen asunnosta, jossa on vaaleita väreä, kiiltävä marmorilattia, vaalean beige iso divaanisohva, vaalean harmaat verhot, iso akvaario ja makkarissa on iso jenkkisänky jonka päällä on lakana mutta tyynyissä ja täkissä ei ole pussilakanaa. Kaikki isossa asunnossa on tilavaa ja kliinisen siistiä. Mitä mieltä?
Luultavasti miehellä itsellään on pieni.
Asia ei ole koskaan käynyt mielessäkään mutta nyt kun olen miehen kanssa naimisissa niin minulle sopuva on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos
Itse nukuin nuoren miehen kanssa 70 cm leveässä sängyssä monta kertaa.
Oltiin silloin molemmat normaalipainoisia.
Minusta olisi epäilyttävää jos sinkkumiehellä olisi parisänky. Kyllä 120 cm on normaali
Miksi? Onhan hän voinut seurustella aiemmin ja monet tykkää nukkua leveässä sängyssä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös naisen tehtävä ole panna paikat kuntoon? Vai mitä nainen on ajatellut siellä tehdä? Nostaa jalat pöydälle ja nauttia silmää miellyttävästä interiööristä ja imuroivat miehen katselusta?
Miehen kotona, kyllä.
Kirppisonparas kirjoitti:
Tunnen naisena myötähäpeää osasta täällä kertovia naisten tekstejä,, oikeasti leveä sänkykö sen parisuhteen ratkaisee, tai 90 luvun kalusteet ja figurit,, nauran, koska epäilen joidenkin täällä olevan trolleja:D jos kämpän kalusteet saa vain olla valkoista ja designejä niin kyl oisin saanut elämäni aikana pelkästään pakit,
T, kirpputori tavaroista tykkäävä
Oikeasti ostat sänkysi kirpputorilta??? Ei todellakaan kannattaisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännittää aina mennä miesten luona vessaan, koska useamman kerran on käynyt niin, että vaikka kämppä on muuten ihan perussiisti eli on imuroitu, tiskattu ja lakanat vaihdettu, niin pönttö ja käsienpesuallas on usein aika törkyisiä.
Yhden miehen luona haisi tupakka ja siinä samalla myös selvisi, että polttaa sisällä. Sen takia oli jättänyt ikkunan auki useammaksi tunniksi kovilla talvipakkasilla (tässä kohtaa ajattelin jo, että eikö olisi helpompi vain polttaa ulkona). Kertoi imuroineensa ja löytäneensä jonkun viime vuodelta olevan jutun sängyn alta ja miten tiskivuori pääsee usein niin korkeaksi, että vanhimmat astiat alkavat muuttua vihreiksi (nyt kaikki oli tiskattu). Jotenkin ajattelin, että ehkä hän kertoo näitä juttuja osoittaakseen, että siivoaa tosiaan todella harvoin ja tällä kertaa hän on nyt siivonnut minua varten ja yritti sillä viestittää olevansa oikeasti kiinnostunut.
Miehen juttujen takia jännitti siis mennä siellä kylppäriin, mutta lopulta oli pakko ja ihmetys oli suuri, siellä _näytti_ siistiltä, pönttö oli pesty jne. Kunnes sitten kävin vessassa toisen kerran ja huomasin, että pöntön viereinen seinä oli ihan täynnä keltaisia roiskeita.... hyi saakeli. Ilmeisesti hän oli näitä ravistelijatyyppejä, mutta virtsatahrat seinällä veivät kyllä kaiken kiinnostuksen.
Täytyy ilmeisesti alkaa tarjota naisille suurennuslasia mukaan vessaan, että voivat tarkastaa löytyykö seinästä ravistuspisaroita. Silmillä nähtävää ei vessastani pitäisi löytyä, mutta on onhan de nyt kohteliasta tarjota naiselle edes jotain josta loukkaantua.
M/40
Eiku ihan reippaasti pyyhit ne seinäpisarat pois, jos olet sinne roiskinut, niin nainen ei ala voida pahoin.
Ällötys on eri tunnetila kuin loukkantuminen.
Veikkaan että jos suurennuslasilla löytää jonkun 1mm X 1mm pisaran, niin täytyy todella kovasti yrittää kehittää niitä tuntemuksia, ja kyllä se aktiivinen kehittäminen johtaa lähinnä aktiiviseen loukkaantumiseen.
M/40
Ei tainnut ihan yhdestä pisarasta olla kyse. Oletkos itsekin huomannut, että samaan kohtaan lentävät useat pisarat ovat helpommin näkyvillä kuin pelkkä yksittäinen pisara? Vähän sama kuin yhtä pölyhiukkasta ei erota tasolta, mutta pölykerros erottuu jo usean metrin päästä.
Muutenkin tuo ravistelu on ällöttävää, etenkin jos ei siisti jälkiään. Luulen että miehet valittais vielä enemmän, jos naisetkin pissakäynnin jälkeen vaan heiluttelis häppäreitä eestaas niin että kusi roiskuisi wc-istuimelle ja seinille.
Jarruraidat naisen vessassa oli vähän turn off.
-m39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytään näin päin että mitä mieltä mammat on miehen asunnosta, jossa on vaaleita väreä, kiiltävä marmorilattia, vaalean beige iso divaanisohva, vaalean harmaat verhot, iso akvaario ja makkarissa on iso jenkkisänky jonka päällä on lakana mutta tyynyissä ja täkissä ei ole pussilakanaa. Kaikki isossa asunnossa on tilavaa ja kliinisen siistiä. Mitä mieltä?
Marmorilattia? Kylmä, liukas, ei kestä roiskeita. Mikä sulla on petivaatteita vastaan, jos muuten olet siisti? Inhaa hikoilla ja ihorasvata peitot ja tyynyt.
Kyseessä meidän nykyinen koti. Marmorilattia pysyy puhtaana ja koti yleensäkin, sillä olemme siistejä. Miehellä ei ollut petivaatteita kun oli vasta ostanut sängyn, peitteen ja tyynyt, joten kaikki olivat uusia. Hankimme uudet petivaatteet kun muutimme yhteen ja nykyään käytämme niitä ja kaikki on edelleen siistiä. Kuka menee sänkyyn likaisena?
Kusista Mulkeroa ei heilutella ympäri, vaan nätti edestakaisliike, ja sen jälkeen viimonen tippa paperiin. Itse olen opinut tämän jo lapsena.M39
Eteisessä ulko-oven vieressä pyörivä epämääräinen kasa avattuja maksukehoituslappusia ja avaamattomia laskuja ilmaisjakelulehtisten seassa. Kämpässä ei myöskään oltu siivottu varmaan puoleen vuoteen lattioilla ajelehtivan roskan perusteella. Vessa oli järkyttävän paskainen, samoin keittiö. Niin, ja siellä täällä tuli vastaan entisen tyttöystävän kamoja, vaikka erosta oli pari vuotta. Eipä meistä tullut paria, kun en halunnut ryhtyä hänelle kodinhoitajaksi, eikä miehellä tuntunut olevan elämänhallintaa.
Vierailija kirjoitti:
"Lisäksi vaikkei liity asuntoon, en ymmärrä aikuisia miehiä joilla ei ole autoa. Vielä pahempaa jos sanovat etteivät ole ajaneetkaan autoa tyyliin yli 10 vuoteen."
Minä en ole ajanut 20 vuoteen. Olen asunut kahdessa kaupungissa keskustan alueella ja työmatkakin on ollut aina melko lyhyt. En ole tarvinnut edes julkisia kulkuneuvoja viimeiseen 15 vuoteen. Miksi hankkisin auton joka on tosi kallis ylläpidettävä, jos minä en sitä tarvitse. Olen normituloinen ja kiva on käydä vuosittain esimerkiksi ulkomaan matkalla. Yksin eläminen on kallista kun kaikesta pitää vastata itse, ei voi ostaa ja laittaa asioita muiden takia. Jos olisi halpa auto niin tuskinpa sekään keräisi ihastusta naisilta. Nykyisin kun ilmastoasiat ovat ajankohtaisia niin on hyvä ajatella asioita siltäkin kannalta, edes joissakin asioissa.
Minäkin asun keskustassa, ei mitään järkeä pitää autoa. Ei minulla ole treffailu koskaan siihen kaatunut, mutta nainen kyllä kysyy aina että onhan minulla kortti kuitenkin. No on, on. En tiedä tulisiko hylky heti jos ei olisi. Se nyt vaan on naisilla jotenkin päässä, joku ikiaikainen arkkityyppi että mies ajaa autoa, prönn prönn :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ketju herättää ristiriitaisia ajatuksia.
ns. läävät. Oma kämppä oli edes suhteellisen lähellä niitä kun kärsin vakavasta masennuksesta, eikä silti yhtä paha kuin joissain tarinoissa. Ei olisi tullut mieleenikään tuoda naista vierailulle, ei sitten ikipäivänä. Eikä kyllä siinä mielentilassa ollut naiset mielessäkään, vaan lähinnä että selviää jotenkin eteenpäin. Jos olisinkin tavannut kivan naisen, olisin luultavasti antanut pakit ihan vain siksi ettei kämppään olisi voinut tuoda naisvierasta, eikä siivoaminen mielestäni riittävän hyvään kuntoon (= oikeasti siistiksi) olisi onnistunut hetkessä töiden ohella.
Mutta sitten toisaalta se sängyn leveys. Ihanko oikeasti??? Kuulostaa aivan pimeältä ajatukselta että sinkkumiehessä on miinusta jos tämä ei ole kalustanut makuuhuonetta jo etukäteen naisseuralle sopivaksi. Ilmeisesti naiset sitten oikeasti haluavat naistenmiehiä kun se on plussaa jos makuuhuoneesta ja sängyn leveydestä huomaa että kaikki on naisseuraa varten valmiina?
Kuinka moni nainen muuten kalustaa asuntonsa mahdollista tulevaa miestä varten? Sama pätee tyyliseikkoihin kuten ei sävy sävyyn sisustus ym. Ja kaiken kruunaa se että jos kämppä onkin naiselle sisustettu, on mies liian naismainen.
Jotenkin tuntuu myös siltä että monellekin naiselle ne puitteet ovat tärkeämmät kuin itse mies.
Niin todellakin, tässä nähdään taas se että naiset tuovat tajuamattaan esille sitä että miehellä pitää olla naiskaatoja tai ei ole mikään mies, vaikka muuta yritetään tietysti väittää ettei muka panomiehet kiinnosta. Tässä vuosien aikana olen oppinut, että naiset sanoo yhtä ja tekee kuitenkin toista.
Erikoista logiikkaa, iso sänky = paljon kaatoja. Minulla on 160 cm sänky, siinä ei ole muutamaan vuoteen nukkunut muita kuin minä. En vain osaisi nukkua lasten/teini-ikäisten 80cm leveissä sängyissä kun on parisängyn makuun aikuisena jo päässyt. Jos kuitenkin olettaa aikuisen ihmisen joskus seurustelevan niin ei ole pahitteeksi miettiä myös sitä sängyn kokoa kun se kuitenkin on yksi olennainen osa seurustelua, siis se että missä nukkuu. Lapsena kun mentiin kaverille yöksi niin toinen nukkui patjalla lattialla, se oli ok, mutta ei nyt enää aikuisena. Jos nyt sitten muuten upealla miehellä on 80 cm sänky, niin ei se siitä sängystä varmasti ole kiinni, varmaan ollut jotain muutakin outoa.
Tota sänkyjuttua en tajunnut. Senhän saa aina vaihdettua leveämpään, jos sellaiselle tulee tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös naisen tehtävä ole panna paikat kuntoon? Vai mitä nainen on ajatellut siellä tehdä? Nostaa jalat pöydälle ja nauttia silmää miellyttävästä interiööristä ja imuroivat miehen katselusta?
Kun menee MIEHEN asuntoon? No ei. Jos taas yhteinen niin molemmat osallistuu.
Niin että miehen asunnossa nainen ei tee kotitöitä, ei osallistu niiden tekemiseen eikä hanki miehelle yhtäkään sisustuselementtiä, koska MIEHEN asunto? Oletan, ettei mies myöskään tuo edes kukkia naiselle tai korjaa, kasaa tms. mitään, koska NAISEN asunto. Taitaa olla parisuhteen kehittymisen kannalta aikalailla sama meneekö sinne asuntoon vai ei.
Jos nainen menee miehen asuntoon, hän haluaa myös nähdä miehen asunnon eikä esim. omaa asuntoaan tai toisen naisen asuntoa.
Luin jostain kuitenkin ihan yleisiä vinkkejä (nuorille) miehille, jotka kutsuvat naisia treffeillä kylään ja minusta ne olivat hyviä.
1. Tarjoa juoma oikeista laseista, älä kertakäyttömukeista.
2. Suosi tunnelmavalaistusta, vältä kirkasta kattovalaisinta
3. Poista muiden naisten merkit asunnosta (hiuspinnit, tamponit tms.)
4. Pidä huoli, että vessassa on käsisaippuaa ja pyyhe
5. Vaihda puhtaat lakanat ja petaa sänky
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marmorilattia? Kylmä, liukas, ei kestä roiskeita. Mikä sulla on petivaatteita vastaan, jos muuten olet siisti? Inhaa hikoilla ja ihorasvata peitot ja tyynyt.
Kyseessä meidän nykyinen koti. Marmorilattia pysyy puhtaana ja koti yleensäkin, sillä olemme siistejä. Miehellä ei ollut petivaatteita kun oli vasta ostanut sängyn, peitteen ja tyynyt, joten kaikki olivat uusia. Hankimme uudet petivaatteet kun muutimme yhteen ja nykyään käytämme niitä ja kaikki on edelleen siistiä. Kuka menee sänkyyn likaisena?
Ei toivottavasti kukaan. Lakanat pitää silti olla, siisteilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ketju herättää ristiriitaisia ajatuksia.
ns. läävät. Oma kämppä oli edes suhteellisen lähellä niitä kun kärsin vakavasta masennuksesta, eikä silti yhtä paha kuin joissain tarinoissa. Ei olisi tullut mieleenikään tuoda naista vierailulle, ei sitten ikipäivänä. Eikä kyllä siinä mielentilassa ollut naiset mielessäkään, vaan lähinnä että selviää jotenkin eteenpäin. Jos olisinkin tavannut kivan naisen, olisin luultavasti antanut pakit ihan vain siksi ettei kämppään olisi voinut tuoda naisvierasta, eikä siivoaminen mielestäni riittävän hyvään kuntoon (= oikeasti siistiksi) olisi onnistunut hetkessä töiden ohella.
Mutta sitten toisaalta se sängyn leveys. Ihanko oikeasti??? Kuulostaa aivan pimeältä ajatukselta että sinkkumiehessä on miinusta jos tämä ei ole kalustanut makuuhuonetta jo etukäteen naisseuralle sopivaksi. Ilmeisesti naiset sitten oikeasti haluavat naistenmiehiä kun se on plussaa jos makuuhuoneesta ja sängyn leveydestä huomaa että kaikki on naisseuraa varten valmiina?
Kuinka moni nainen muuten kalustaa asuntonsa mahdollista tulevaa miestä varten? Sama pätee tyyliseikkoihin kuten ei sävy sävyyn sisustus ym. Ja kaiken kruunaa se että jos kämppä onkin naiselle sisustettu, on mies liian naismainen.
Jotenkin tuntuu myös siltä että monellekin naiselle ne puitteet ovat tärkeämmät kuin itse mies.
Tämä on ihan hyvä että joku rehellisesti kertoo, että sotkuinen kämppä kertoi masennuksesta. Mutta hei, sentään tajusit että ei sinne voi ketään kutsua! Et ollut likasokea, niin kuin aika moni mies näyttä olevan.
Ja sängyn leveys, 80 cm oli ok nuoruudessa, ei haitannut. Mutta näin aikuisena on vähän erikoista jos on yhden hengen sänky. Mielummin vaikka yhden hengen patja lattialla, merkiksi siitä että ostaa sitten hyvän parisängyn, koska siihen parisänkysuuntaan ollaan menossa..
Niin siis yhteenvetona (koska olet niin rippaasti tsempannut ulos masennuksesta, niin voin tässä kertoa sulle), että mies voi siivota ja sisustaa, osoittaaksen olevansa halukas parisuhteeseen ja nainen voi siivota ja sisustaa osoittaakseen olevansa ihan vain nainen.
Tästähän tulikin keskustelua herättävä trolli ;)
Terveisin ap/M26 ja myös tuon 80cm sänkykommentin kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun menee MIEHEN asuntoon? No ei. Jos taas yhteinen niin molemmat osallistuu.
Niin että miehen asunnossa nainen ei tee kotitöitä, ei osallistu niiden tekemiseen eikä hanki miehelle yhtäkään sisustuselementtiä, koska MIEHEN asunto? Oletan, ettei mies myöskään tuo edes kukkia naiselle tai korjaa, kasaa tms. mitään, koska NAISEN asunto. Taitaa olla parisuhteen kehittymisen kannalta aikalailla sama meneekö sinne asuntoon vai ei.
Tuo ensimmäinen kommentti oli, että naisen tehtävä on miehen asunnossa laittaa paikat kuntoon. Se ei mielestäni tarkoita kukkien tuomista. Korjaa toki jos olen väärässä. Omissa seurustelusuhteissa yksikään mies ei ole kyllä minun huonekaluja kasannut tai korjannut... Joskus alkuaikoina nuorena naisena isäni porasi seinään pari reikää tauluja varten. Sen jälkeen ihan itse olen kotini pitänyt järjestyksessä, kalustettuna ja siivottuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Lisäksi vaikkei liity asuntoon, en ymmärrä aikuisia miehiä joilla ei ole autoa. Vielä pahempaa jos sanovat etteivät ole ajaneetkaan autoa tyyliin yli 10 vuoteen."
Minä en ole ajanut 20 vuoteen. Olen asunut kahdessa kaupungissa keskustan alueella ja työmatkakin on ollut aina melko lyhyt. En ole tarvinnut edes julkisia kulkuneuvoja viimeiseen 15 vuoteen. Miksi hankkisin auton joka on tosi kallis ylläpidettävä, jos minä en sitä tarvitse. Olen normituloinen ja kiva on käydä vuosittain esimerkiksi ulkomaan matkalla. Yksin eläminen on kallista kun kaikesta pitää vastata itse, ei voi ostaa ja laittaa asioita muiden takia. Jos olisi halpa auto niin tuskinpa sekään keräisi ihastusta naisilta. Nykyisin kun ilmastoasiat ovat ajankohtaisia niin on hyvä ajatella asioita siltäkin kannalta, edes joissakin asioissa.
Minäkin asun keskustassa, ei mitään järkeä pitää autoa. Ei minulla ole treffailu koskaan siihen kaatunut, mutta nainen kyllä kysyy aina että onhan minulla kortti kuitenkin. No on, on. En tiedä tulisiko hylky heti jos ei olisi. Se nyt vaan on naisilla jotenkin päässä, joku ikiaikainen arkkityyppi että mies ajaa autoa, prönn prönn :D
Ajokortti kuuluu yleissivistykseen. En ole nuoruuden jälkeen seurustellut miehen kanssa jolla ei korttia olisi. En seurustelisi myöskään Helsingissä, se on liian kaukana vierailuja ajatellen, enä koskaan muuttaisi sinne.
Joo, on se siivoaminen kyllä ihan vihoviimeistä hommaa. Turhauttavaa toistoa viikosta ja vuodesta toiseen. Olen alkanut harkita että alan käyttää siivoojaa.