Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?
Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D
Kommentit (1842)
Miehen kämpän lattia oli kuin kellarissa, likainen kuin mikä. Kenkiä ei tarvinnut ottaa pois, hän siis käytti myös kenkiä sisällä :) Kaikki oli pölyn peitossa ja sohva näytti siltä ettei siihen ei uskaltanut istua. Hyi v..
Vierailija kirjoitti:
Kysytään näin päin että mitä mieltä mammat on miehen asunnosta, jossa on vaaleita väreä, kiiltävä marmorilattia, vaalean beige iso divaanisohva, vaalean harmaat verhot, iso akvaario ja makkarissa on iso jenkkisänky jonka päällä on lakana mutta tyynyissä ja täkissä ei ole pussilakanaa. Kaikki isossa asunnossa on tilavaa ja kliinisen siistiä. Mitä mieltä?
Luultavasti miehellä itsellään on pieni.
Naisten alushousut sängyn vieressä lattialla
Oli sinkku, vietti vaan vilkkaampaa sosiaalista elämää kuin minulle kävi ;)
Vierailija kirjoitti:
Saastainen vessa.
Tämä. Jäin yöksi ja olin suunnitellut, että käyn tän tyypin luona aamulla suihkussa ja meen sieltä suoraan töihin. Oli sellanen tunne, että sieltä lattiasta saa vähintään jonkun silsan ja hiippailin sit vähin äänin aamulla vielä kotiin.
Miehenä ketju herättää ristiriitaisia ajatuksia.
ns. läävät. Oma kämppä oli edes suhteellisen lähellä niitä kun kärsin vakavasta masennuksesta, eikä silti yhtä paha kuin joissain tarinoissa. Ei olisi tullut mieleenikään tuoda naista vierailulle, ei sitten ikipäivänä. Eikä kyllä siinä mielentilassa ollut naiset mielessäkään, vaan lähinnä että selviää jotenkin eteenpäin. Jos olisinkin tavannut kivan naisen, olisin luultavasti antanut pakit ihan vain siksi ettei kämppään olisi voinut tuoda naisvierasta, eikä siivoaminen mielestäni riittävän hyvään kuntoon (= oikeasti siistiksi) olisi onnistunut hetkessä töiden ohella.
Mutta sitten toisaalta se sängyn leveys. Ihanko oikeasti??? Kuulostaa aivan pimeältä ajatukselta että sinkkumiehessä on miinusta jos tämä ei ole kalustanut makuuhuonetta jo etukäteen naisseuralle sopivaksi. Ilmeisesti naiset sitten oikeasti haluavat naistenmiehiä kun se on plussaa jos makuuhuoneesta ja sängyn leveydestä huomaa että kaikki on naisseuraa varten valmiina?
Kuinka moni nainen muuten kalustaa asuntonsa mahdollista tulevaa miestä varten? Sama pätee tyyliseikkoihin kuten ei sävy sävyyn sisustus ym. Ja kaiken kruunaa se että jos kämppä onkin naiselle sisustettu, on mies liian naismainen.
Jotenkin tuntuu myös siltä että monellekin naiselle ne puitteet ovat tärkeämmät kuin itse mies.
Vierailija kirjoitti:
* pc-pelikone jossain nurkkauksessa, jossa mieslapsinäytöt ja pelituoli
*likaiset lakanat ja mieslapsisänky
*kusenhajuinen vessa
*tunkkainen asunto
*animefiguurit
*julisteita seinällä
*säälittävän kokoinen sähkösauna
*astiasto mummon perintöä
*vuokra-asunto
😅 Kiitos tämä on niin hyvä...
Vierailija kirjoitti:
Kysytään näin päin että mitä mieltä mammat on miehen asunnosta, jossa on vaaleita väreä, kiiltävä marmorilattia, vaalean beige iso divaanisohva, vaalean harmaat verhot, iso akvaario ja makkarissa on iso jenkkisänky jonka päällä on lakana mutta tyynyissä ja täkissä ei ole pussilakanaa. Kaikki isossa asunnossa on tilavaa ja kliinisen siistiä. Mitä mieltä?
Marmorilattia? Kylmä, liukas, ei kestä roiskeita. Mikä sulla on petivaatteita vastaan, jos muuten olet siisti? Inhaa hikoilla ja ihorasvata peitot ja tyynyt.
Vierailija kirjoitti:
Tietokonenurkkaus jossa pöytäkone ja kaikkein pahin ällötys... pelituoli!
Julisteet seinällä. Keräilyfiguurit. Kaikki tuollainen mieslapseiluun viittaava.
Ihan niinkuin mun huone! Sain jonkin aikaa sitten rakennettua itselleni kunnon peli nurkkauksen. Keräilen myös lempi pelini figuurihahmoja.
N26
Tunnen naisena myötähäpeää osasta täällä kertovia naisten tekstejä,, oikeasti leveä sänkykö sen parisuhteen ratkaisee, tai 90 luvun kalusteet ja figurit,, nauran, koska epäilen joidenkin täällä olevan trolleja:D jos kämpän kalusteet saa vain olla valkoista ja designejä niin kyl oisin saanut elämäni aikana pelkästään pakit,
T, kirpputori tavaroista tykkäävä
Vaikka ketju on tarkoitettu miesten kämppien turnoff... Pakko ihmetellä naisten kämppien epäpuhtauksista. Yhdenkään deitin kämppä ei ole ollut siisti, toistaiseksi yhdistävä tekijä ollut että pölyjä ei pyyhitty useaan vuoteen edes tv tasoilta! Pöntöt ovat ollut puhtaita, mutta vähemmän aikaa wc vietetään kuin olohuoneessa!
Itse asustellut jo omillani 22vuotta noh on minulla ollut tuossa ajassa 17vuoden parisuhde.. Mutta voin kyllä sanoa että yhdenkään deitin kämppä ei pärjää minun kämpän puhtaudelle. Järjestelmällisyydessä kyllä voittivat noin puolessa tapauksissa (varsinkin nyt kun minulla on isommat remontit kesken).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80cm leveä sänky. Olin etukäteen ajatellut jääväni yöksi, mutta sängyn nähtyäni mieli muuttui aika äkkiä. Vaikka mies oli ajatellut itse nukkuvansa patjalla lattialla, niin ei kiitos
? Et ilmeisesti asu missään isossa kaupungissa, tai olet rikas?
120cm sängyt on usein halvempia kuin 80cm.
Eikös naisen tehtävä ole panna paikat kuntoon? Vai mitä nainen on ajatellut siellä tehdä? Nostaa jalat pöydälle ja nauttia silmää miellyttävästä interiööristä ja imuroivat miehen katselusta?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tota että sanotaan ettei voi toista muuttaa, mutta kyllähän parisuhde muuttaa ihmistä aina. Ja jos toinen toivoo että välillä ois kiva jos toisit kukkia niin mies voi opetella siihen itse jos niin haluaa tehdä.
Ei se ole toisen muuttamista.
Saan varmaan taas miinuksia, mutta minäkin olen muuttanut itseäni parisuhteessa ja niin minun miehenikin haluaa muuttua, että olisi minulle kaikki mitä tarvitsen.
Niinpä. Mitä parisuhde on, ellei sitä että kaksi omista sinkkuelämistään yhteen tulevaa yksilöä alkaa tehdä kompromisseja, jotta molemmilla olisi hyvä olla yhdessä. Onko nykyinen pariutumisen vaikeus tullut siitä, että tämä on unohdettu? Kuvitellaan, että löytyy joku joka on heti paketista juuri täydellinen?
Vierailija kirjoitti:
Eikös naisen tehtävä ole panna paikat kuntoon? Vai mitä nainen on ajatellut siellä tehdä? Nostaa jalat pöydälle ja nauttia silmää miellyttävästä interiööristä ja imuroivat miehen katselusta?
Kun menee MIEHEN asuntoon? No ei. Jos taas yhteinen niin molemmat osallistuu.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ketju herättää ristiriitaisia ajatuksia.
ns. läävät. Oma kämppä oli edes suhteellisen lähellä niitä kun kärsin vakavasta masennuksesta, eikä silti yhtä paha kuin joissain tarinoissa. Ei olisi tullut mieleenikään tuoda naista vierailulle, ei sitten ikipäivänä. Eikä kyllä siinä mielentilassa ollut naiset mielessäkään, vaan lähinnä että selviää jotenkin eteenpäin. Jos olisinkin tavannut kivan naisen, olisin luultavasti antanut pakit ihan vain siksi ettei kämppään olisi voinut tuoda naisvierasta, eikä siivoaminen mielestäni riittävän hyvään kuntoon (= oikeasti siistiksi) olisi onnistunut hetkessä töiden ohella.
Mutta sitten toisaalta se sängyn leveys. Ihanko oikeasti??? Kuulostaa aivan pimeältä ajatukselta että sinkkumiehessä on miinusta jos tämä ei ole kalustanut makuuhuonetta jo etukäteen naisseuralle sopivaksi. Ilmeisesti naiset sitten oikeasti haluavat naistenmiehiä kun se on plussaa jos makuuhuoneesta ja sängyn leveydestä huomaa että kaikki on naisseuraa varten valmiina?
Kuinka moni nainen muuten kalustaa asuntonsa mahdollista tulevaa miestä varten? Sama pätee tyyliseikkoihin kuten ei sävy sävyyn sisustus ym. Ja kaiken kruunaa se että jos kämppä onkin naiselle sisustettu, on mies liian naismainen.
Jotenkin tuntuu myös siltä että monellekin naiselle ne puitteet ovat tärkeämmät kuin itse mies.
Niin todellakin, tässä nähdään taas se että naiset tuovat tajuamattaan esille sitä että miehellä pitää olla naiskaatoja tai ei ole mikään mies, vaikka muuta yritetään tietysti väittää ettei muka panomiehet kiinnosta. Tässä vuosien aikana olen oppinut, että naiset sanoo yhtä ja tekee kuitenkin toista.
Sotku ei kyllä herätä kiinnostusta, Miesystävän kämpässä oli myös muuton jäljiltä tauluja läjässä seinän vieressä odotamassa ripustusta. Muutosta oli aikaa kymmenisen vuotta...
Sama saamattomuus näkyi muuallakin elämässä ja onkin sitten ex.
Muuten oli järjestelmällinen, mutta keittiö ja vessa oli jätetty vähän huonommalle siivoukselle ja se pikkusälän määrä oli valtava, oli posliiniesineitä äiti muorin perintönä tullu, sun muuta postikortteja pitkin seiniä, en vaa itse moisista tilpehööreistä välitä, mitä vähemmän sen parempi.
Naisena mua naurattaa nämä naisten vastaukset kuinka pelikone viritelmät, pelituolit jne ovat muka NIIN kauheita kammotuksia. En edes jaksaisi moisia tylsiä nipottajia edes kavereina :D Katselkaa vain keskenänne sitä huvila ja huussia ja tanssii tähtien kanssa ohjelmia illat läpeenne.
T. Pelaava nainen
Hygienia- ja siisteyskäsitykset ovat kyllä aika pitkälle sukupuolittuneet. Eikä pelkästään Suomessa.
Tiedän yhden todella fiksun ja ulkoisesti siistin miehen eräässä nimeltä mainitsemattomassa ulkomaassa. Kaveri on aina siististi pukeutunut, hiukset leikattu, hyvä haju, opettaa yliopistossa, terveellisiä harrastuksia jne., mutta sitten kun hyvä ystävä ja kolleega pääsi käymään kylässä, niin asunto oli aivan järkyttävän likainen niin, että ystävä ensimmäiseksi ajatteli ostavansa lahjaksi uuden vessanpöntön istuimen, koska sitä ei varmaan edes saa puhtaaksi. Sitten keittiössä olisi ensin pitänyt pestä pinttyneitä mukeja jotta olisi saanut kupposen kahvia. Ystävä katsottuaan keittön tasoa sanoikin: "You know what, I'll buy you a coffee in the cafe downstairs".
Olen vihervassari ja ymmärrän maailman olevan sukupuolittunut.
Veikkaan että jos suurennuslasilla löytää jonkun 1mm X 1mm pisaran, niin täytyy todella kovasti yrittää kehittää niitä tuntemuksia, ja kyllä se aktiivinen kehittäminen johtaa lähinnä aktiiviseen loukkaantumiseen.
M/40