Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet mennyt miehen asuntoon ensimmäistä kertaa, niin mitkä on ollut pahimmat turn offit?

Vierailija
11.09.2020 |

Yhdellä miehellä oli hyllyt täynnä palapelejä ja lautapelejä. Ja ei siis mitään tavallisia lautapelejä kuten Monopoly ja Alias, vaan ne oli jotain outoja fantasia- ja scifilautapelejä. Ja sit siellä hyllyssä oli vielä jotain miehen itse maalaamia sotaukkoja, jotka oli ilmeisesti myös tarkoitettu pelaamiseen. Siis aikuisella, melkein kolmekymppisellä miehellä! Loppui kyllä kiinnostus mieheen tuon vierailun jälkeen :D

Kommentit (1842)

Vierailija
281/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule mitään mieleen. En ole niin kovin herkkis, musta tuollaiset turn-off- listaukset on vähän lapsellisia...

Enkä menisi täysin tuntemattoman kotiin, joten vain ihan fiksujen ihmisten luokse olen mennyt. Joku yksittäinen hassu tavara ei todellakaan ole turn-off, ei niin ahdasmielinen kannata olla.

uskis

Ahdasmielisyydestä ei välttämättä ole kyse. Jokin tavara voi aiheuttaa epämiellyttävän olotilan kanssaihmisille.

Vierailija
282/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjetön sotku, mm ruokaa seinissä. Pahinta kuitenkin sen tajuaminen että sen sotkun keskellä asui 3v lapsi joka toinen viikko.

Kai teit lasun??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä moni puhuu siitä, että miehen ulkoisesta tasosta voi päätellä myös kodin tason. Olen eri mieltä. Isäni oli duunari, hyvin työteliäs, ja hän oli todella siisti. Korkeakoulutettu äitini sen sijaan ei sormeaan nostanut kodin siivoamiseksi, lähinnä löhösi sohvalla ja veti viinaa.

Minä ihastuin 10 vuotta sitten mieheen, jonka tapasin tansseissa. Hän oli hyvin siisti ulkoisesti, oli siistit vaatteet, hyvä kampaus ja miellyttävä käytös. Kaikin puolin vetoava tyyppi. Ammattitasoltaan duunari, mutta se ei minua haitannut, koska olin nähnyt isäni esimerkistä, kuinka eteenpäinpyrkivä ja siisti ihminen saattaa silti olla. Olimme tavanneet muutaman kerran, kun kävin miehen kotona ensimmäistä kertaa. 

Olin kyllä tiennyt, että taloon on tulossa remontti, mutta silti se oli järkytys. Lattiapinta-ala oli täysin piilossa, koska se oli täynnä postia, siis mainoksia ja lehtiä. Keittiönpöytä oli niin likainen, ettei sitä lopultakaan saanut enää jynssättyä puhtaaksi vaan se piti hävittää. Tiskit lojuivat pitkin keittiötä. Likapyykki oli kasassa, puhdas pyykki vieressä toisessa kasassa. Mies ei edes laittanut narulta puhtaita vaatteita takaisin kaappiin vaan haki narulta suoraan uusia vaatteita ja viskasi ne sitten muutaman päivän käytön jälkeen suoraan likapyykkikasaan.

Kuvittelin valitettavasti, että kaikki johtui siitä, että talossa oli alkamassa remppa ja mies oli ehkä jo lajitellut muuttoa varten tavaroita. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin olen tullut ymmärtämään, että mies ei vain kykene siivoamaan. Hän ei oikeasti ymmärrä, miksi pitäisi tiskata tai imuroida tai vaihtaa petivaatteet. Häntä ei haittaa villakoirat ja hiekka lattialla, ei tiskien täyttämä keittiö, ei haiseva sänky.

Olen siirtänyt sänkyni toiseen huoneeseen, ettei tarvitse haistella miehen sänkyä. Kunhan lapsi tulee rippikouluikään, siirrän itseni kokonaan toiseen osoitteeseen.

Vierailija
284/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen "Jos mun 80cm leveä lastensänky ja mummolta, kissan kaimalta ja kotoota saadut eripari huonekalut eivät kelpaa, niin saakin suhde kaatua" - asenne on jo se turn-off. Tuollaiset ihmiset luulevat elävänsä jossain amerikkalaisessa hömppäelokuvassa, jossa pelkkä rakkaus riittää. Ei muuten riitä. Jos tämä asia aiheuttaa hämmennystä, olet liian yksinkertainen tajuamaan, ja sekin on sitä kuuluisaa turn-offia.

Vierailija
285/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän asunto:

Monen sentin paksut pölykerrokset, sohvassa vilisi ötököitä, keittiö, jääkaappi ja WC aivan järkyttävässä kunnossa. Käskin miehen pihalle ja siivosin kolme päivää, vaihdoin sohvat hänen piikkiin. Seinät käskin tulla maalaamaan. Oppi siivoamaan tämän jälkeen ja ilmeisesti ne ötököt sohvassa ällöttivät myös häntä. Erottiin sitten muista syistä vuosien päästä.

Nykyisen asunto:

Pilvi haisee rappukäytävään asti, alastomien naisten maalauksia. Muuten ihan ok, välillä venyttää siivousta, jolloin minä siivoan hänen puolestaan. Ei olla parisuhteessa.

Eli, ei sillä asunnolla niin väliä vaan sillä ihmisellä. Oikeasti tärkeiden ihmisten eteen tekee myös asioita puhtaasti ilosta eikä vaadi mitään takaisin

Vierailija
286/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäski = p..ka/lika...

Noe ihän ole, mäski on rankkia. Jos et tiedä, googleta.

Vierailija
287/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän asunto:

Monen sentin paksut pölykerrokset, sohvassa vilisi ötököitä, keittiö, jääkaappi ja WC aivan järkyttävässä kunnossa. Käskin miehen pihalle ja siivosin kolme päivää, vaihdoin sohvat hänen piikkiin. Seinät käskin tulla maalaamaan. Oppi siivoamaan tämän jälkeen ja ilmeisesti ne ötököt sohvassa ällöttivät myös häntä. Erottiin sitten muista syistä vuosien päästä.

Nykyisen asunto:

Pilvi haisee rappukäytävään asti, alastomien naisten maalauksia. Muuten ihan ok, välillä venyttää siivousta, jolloin minä siivoan hänen puolestaan. Ei olla parisuhteessa.

Eli, ei sillä asunnolla niin väliä vaan sillä ihmisellä. Oikeasti tärkeiden ihmisten eteen tekee myös asioita puhtaasti ilosta eikä vaadi mitään takaisin

Miten se on sun nykyisen asunto jos ette ole parisuhteessa? En tajua.

Vierailija
288/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäski = p..ka/lika...

Noe ihän ole, mäski on rankkia. Jos et tiedä, googleta.

Menehän nyt jo halkomasta hiuksia, eiköhän pointti selvinnyt vai mitä viisastelet?

Vierailija
289/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt ihmisiä voi tapailla vaikkei olisi vielä parisuhteessa? :)

Vierailija
290/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännittää aina mennä miesten luona vessaan, koska useamman kerran on käynyt niin, että vaikka kämppä on muuten ihan perussiisti eli on imuroitu, tiskattu ja lakanat vaihdettu, niin pönttö ja käsienpesuallas on usein aika törkyisiä.

Yhden miehen luona haisi tupakka ja siinä samalla myös selvisi, että polttaa sisällä. Sen takia oli jättänyt ikkunan auki useammaksi tunniksi kovilla talvipakkasilla (tässä kohtaa ajattelin jo, että eikö olisi helpompi vain polttaa ulkona). Kertoi imuroineensa ja löytäneensä jonkun viime vuodelta olevan jutun sängyn alta ja miten tiskivuori pääsee usein niin korkeaksi, että vanhimmat astiat alkavat muuttua vihreiksi (nyt kaikki oli tiskattu). Jotenkin ajattelin, että ehkä hän kertoo näitä juttuja osoittaakseen, että siivoaa tosiaan todella harvoin ja tällä kertaa hän on nyt siivonnut minua varten ja yritti sillä viestittää olevansa oikeasti kiinnostunut.

Miehen juttujen takia jännitti siis mennä siellä kylppäriin, mutta lopulta oli pakko ja ihmetys oli suuri, siellä _näytti_ siistiltä, pönttö oli pesty jne. Kunnes sitten kävin vessassa toisen kerran ja huomasin, että pöntön viereinen seinä oli ihan täynnä keltaisia roiskeita.... hyi saakeli. Ilmeisesti hän oli näitä ravistelijatyyppejä, mutta virtsatahrat seinällä veivät kyllä kaiken kiinnostuksen.

Täytyy ilmeisesti alkaa tarjota naisille suurennuslasia mukaan vessaan, että voivat tarkastaa löytyykö seinästä ravistuspisaroita. Silmillä nähtävää ei vessastani pitäisi löytyä, mutta on onhan de nyt kohteliasta tarjota naiselle edes jotain josta loukkaantua.

M/40

Vierailija
291/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi lähinnä tässä ketjussa se, että ettekö ole kysyneet mieheltä etukäteen millainen asunto hänellä on, ja miten hän pitää sitä puhtaana, vai pitääkö? Jos joku tuoli tai tyyli on ehdoton ei, niin miksi ette ole sanoneet siitä jo etukäteen? Kun kysyy mieheltä että onko sulla pelituolia, niin hän varmaan osaa vastata kysymykseen? Sitten ei tarvitse mennä asuntoon ollenkaan eikä jatkaa tapailua. Miksi siis ette näin tee, vaan kerta toisen jälkeen sama homma toistuu?

Ei vissiin oikein kuulu tapoihin kysellä etukäteen, että hei minkälainen asunto sulla on? Siisti vai sotkuinen Puhdas vai läävä? Harrastuksistahan jutellaan etukäteen, mutta ei kyllä noin tarkkaan kysellä että onko sulla sitten ne figuurit ja lautapelit esillä, et voisksä tehdä niille jonkun kaapin ennenkö mä tuun, muuten en tuu. 

Tai mä tuun kattoon ja arvosteleen sun kokoelmat, kun ne aikuisesta naisesta näyttää vähn lapsellisilta ja sit menee maku. 

Vierailija
292/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli kuulemma siivonnut, eli kerännyt kaikki hajallaan lojuneet vaatteet yhteen paikkaan.

Se paikka oli keskellä olohuoneen lattiaa, ja vaatekasa oli pyramidin mallinen ja korkea. Tunnelmaa oli yritetty luoda peittelemällä pyramidi kahdella torkkupeitolla.

Reps :DD

Vierailija
293/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännittää aina mennä miesten luona vessaan, koska useamman kerran on käynyt niin, että vaikka kämppä on muuten ihan perussiisti eli on imuroitu, tiskattu ja lakanat vaihdettu, niin pönttö ja käsienpesuallas on usein aika törkyisiä.

Yhden miehen luona haisi tupakka ja siinä samalla myös selvisi, että polttaa sisällä. Sen takia oli jättänyt ikkunan auki useammaksi tunniksi kovilla talvipakkasilla (tässä kohtaa ajattelin jo, että eikö olisi helpompi vain polttaa ulkona). Kertoi imuroineensa ja löytäneensä jonkun viime vuodelta olevan jutun sängyn alta ja miten tiskivuori pääsee usein niin korkeaksi, että vanhimmat astiat alkavat muuttua vihreiksi (nyt kaikki oli tiskattu). Jotenkin ajattelin, että ehkä hän kertoo näitä juttuja osoittaakseen, että siivoaa tosiaan todella harvoin ja tällä kertaa hän on nyt siivonnut minua varten ja yritti sillä viestittää olevansa oikeasti kiinnostunut.

Miehen juttujen takia jännitti siis mennä siellä kylppäriin, mutta lopulta oli pakko ja ihmetys oli suuri, siellä _näytti_ siistiltä, pönttö oli pesty jne. Kunnes sitten kävin vessassa toisen kerran ja huomasin, että pöntön viereinen seinä oli ihan täynnä keltaisia roiskeita.... hyi saakeli. Ilmeisesti hän oli näitä ravistelijatyyppejä, mutta virtsatahrat seinällä veivät kyllä kaiken kiinnostuksen.

Täytyy ilmeisesti alkaa tarjota naisille suurennuslasia mukaan vessaan, että voivat tarkastaa löytyykö seinästä ravistuspisaroita. Silmillä nähtävää ei vessastani pitäisi löytyä, mutta on onhan de nyt kohteliasta tarjota naiselle edes jotain josta loukkaantua.

M/40

Eiku ihan reippaasti pyyhit ne seinäpisarat pois, jos olet sinne roiskinut, niin nainen ei ala voida pahoin. 

Ällötys on eri tunnetila kuin loukkantuminen. 

Vierailija
294/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ja lapset hujanhajan pitkin olkkaria oli kieltämättä aika iso turn off. No, ei ihme ettei ollut aiemmin kutsunut kylään.

Vierailija
295/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaisi lähinnä tässä ketjussa se, että ettekö ole kysyneet mieheltä etukäteen millainen asunto hänellä on, ja miten hän pitää sitä puhtaana, vai pitääkö? Jos joku tuoli tai tyyli on ehdoton ei, niin miksi ette ole sanoneet siitä jo etukäteen? Kun kysyy mieheltä että onko sulla pelituolia, niin hän varmaan osaa vastata kysymykseen? Sitten ei tarvitse mennä asuntoon ollenkaan eikä jatkaa tapailua. Miksi siis ette näin tee, vaan kerta toisen jälkeen sama homma toistuu?

Ei vissiin oikein kuulu tapoihin kysellä etukäteen, että hei minkälainen asunto sulla on? Siisti vai sotkuinen Puhdas vai läävä? Harrastuksistahan jutellaan etukäteen, mutta ei kyllä noin tarkkaan kysellä että onko sulla sitten ne figuurit ja lautapelit esillä, et voisksä tehdä niille jonkun kaapin ennenkö mä tuun, muuten en tuu. 

Tai mä tuun kattoon ja arvosteleen sun kokoelmat, kun ne aikuisesta naisesta näyttää vähn lapsellisilta ja sit menee maku. 

Tämä vastaus kyllä naulaa kaiken :D 

Vierailija
296/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sotka-sisustus, laminaattipäälysteiset huonekalut, äidin valitsema räsymayyo ja kappaverhot. Jääkaapissa äitin tekemät ja pojan joka vknloppu kotiinsa raahaamat lihapullat ja karjalanpiirakat sekä punainen maito.

Vaatekaapit täynnä palloksi runtattuja eriparilakanoita ja virolaiseen 80-luvun katutyyliin sopivia kaksiraitaverkkareita sekä mokkatakkeja ja hawaiji-eli sirkuspaitoja.

Viemärit ja tuuletuskanavat täynnä mäskiä jota ei kosjaan siivottu, wc-pönttö likainen, lavuaari hammastahnassa. Keittiössä pari kaksi vkoa putkeen käytettyä kahvimukia ja viskilasi. Kirjahyllyssä tyhjiä ja täysiä viinapulloja. Seinillä ei mitään tai joku thai-"taideteos".

Hien haju ja rumia kenkiä eteisessä. Samettisohva ja pullon-/lasinjälkiä täynnä oleva lasipöytä ja sängystä löytyvät kummalliset läikät ja käytetyt nenäliinat.

Anteeksi jos kysyn, mutta mikä on sellainen tilanne että mäskiä olisi päätynyt tuuletuskanaviin? En mielikuvituksellakaan pääse sellaiseen käsiksi. Vai onko tuo mäski kirjoitusvirhe?

Eiköhän tämä ketju ole mennyt jo aikoja sitten "kuka keksii hassuimmat ja hauskimmat jutut miehen kämpästä", eihän näitä usko erkkikään että heti tsiikaillaan mäskit ja mällit tuuletuskanavista ja muuta paskaa kun käydään miehen asunnossa ENSIMMÄISTÄ KERTAA.

Vierailija
297/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään näin päin että mitä mieltä mammat on miehen asunnosta, jossa on vaaleita väreä, kiiltävä marmorilattia, vaalean beige iso divaanisohva, vaalean harmaat verhot, iso akvaario ja makkarissa on iso jenkkisänky jonka päällä on lakana mutta tyynyissä ja täkissä ei ole pussilakanaa. Kaikki isossa asunnossa on tilavaa ja kliinisen siistiä. Mitä mieltä?

Vierailija
298/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin otettu kuinka siisti kämppä oli. Sitten seuraavana päivänä hänen serkkunsa paljasti mulle, että oli palkannut siivoojan siivoamaan kämppänsä tehdäkseen vaikutuksen muhun =D

Kattokaa ny, pohjalta ponnisti sinkkumies ammattisiivoojan kans! 

Tämä on kyllä hienoa, ihan aploodit haluaisin antaa. 

Vierailija
299/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytään näin päin että mitä mieltä mammat on miehen asunnosta, jossa on vaaleita väreä, kiiltävä marmorilattia, vaalean beige iso divaanisohva, vaalean harmaat verhot, iso akvaario ja makkarissa on iso jenkkisänky jonka päällä on lakana mutta tyynyissä ja täkissä ei ole pussilakanaa. Kaikki isossa asunnossa on tilavaa ja kliinisen siistiä. Mitä mieltä?

Kiiltävä marmorilattia? 

Asuu Italiassa. Ja siivooja on tulossa petivaatteineen. 

Vierailija
300/1842 |
12.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiiltävä marmorilattia? 

Asuu Italiassa. Ja siivooja on tulossa petivaatteineen. 

Kyllä. Ei asu Italiassa eikä ole siivoojaa, mutta ulkomailla kuitenkin ja olen kyseisen miehen kanssa naimisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi