Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomieheni luulee, että peikkoja on olemassa :O

Vierailija
28.10.2013 |

Katsoimme eilen norjalaista peikkoleffaa. Mies ihmetteli, että mitä siellä metsässä oikein on. Minä siihen, että peikko. Ja totesin, että on se kumma, kun norjalaiset peikot on tollasia hirviöitä. Suomalaiset kun on sellaisia arkoja ja ujoja metsien asukkeja.

Mies siihen, että siis onko tuollaisia peikkoja olemassa? Oikeasti? Minä vaan, että juu juu, on on. Siinä se mies sitten ihmeissään tapitti sitä elokuvaa ja kummasteli, kun ei ole koskaan kuullut, että Norjassa on tuollaisia peikkoja.

Mies on 38vee, korkeakoulun käynyt ja johtavassa asemassa yritysmaailmassa. Ja uskoo, kun mä syötän sille, että peikkoja on olemassa. :O

Siis olen satufani ja helposti puhun mielikuvitusasioista niinkuin ne olisi totta. Mutta onkohan mies uskonut ne muutkin mun jutut?! Kiva kun se jollain työlounaalla alkaa selostaa, että on se kumma, millaisia peikkoja Norjassa asuu... :D

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistakaa ettei peikkoja ole ollut eikä ole - missään!

Vierailija
42/46 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

peikot ei ole totta, mutta menninkäiset on. Minulla oli yksi sellainen opettajana ,  ne jotka olleet oulussa samassa koulussa tietävät asian todeksi.  ja takuulla jokainen muistaa tämän open, tosi mukava myös , ei ilkeä menninkäinen .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä,eilenkin oli puol seiskassa

Vierailija
44/46 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taas totuus on tarua ihmeellisempää kun noita peikkoja oikeasti on. Tosin ei ihan tuossa muodoss mitä esitettiin.. mutta kuitenkin.

Vierailija
45/46 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei :D uskon kyllä että on mahdollista, olen omassa kaveripiirissäni törmännyt samantapaisiin naisiin sekä miehiin

Vierailija
46/46 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se ihmettelee, kun onhan teillä tuommoinen peikko kotonakin.

Sinccis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän