Millaisissa asioissa teille on tullut ns. taisteluväsymys?
Mä oon vuosia harrastanut liikuntaa säännöllisesti. Eräänä päivänä ihan yllättäen ennen treeniä tuli olo, etten jaksa enää. Ajatuksiin tuli sana "taisteluväsymys". Hetken mietittyäni kuitenkin aloitin treenin ja se oli pakkopullaa. Vielä seuraavana kertanakin oli hankalaa. Sitä seuraavana kertana meni jo paremmin ja nyt on taas entinen vire palannut.
Kommentit (23)
Ympäristöviranomaisten kanssa. Keksitään kaiken maailman tikuista asiaa. Ja kun joku valittaa jostain, pitää aina olla mukana tarkastuksilla joissa joka kerta todetaan että mitään ongelmaa ei ole.
Sieltä vaan puuttuu teollisuudenalan osaaminen.
Pelkoaggressiivisen koiran kanssa, mikään ei auta.
Sodassa olen kokenut taisteluväsymystä.
Työnhaku. Heitin hanskat tiskiin syksyllä 2022, kun määräaikainen palkkatukityö loppui. Oikeisiin töihin ei enää pääse.
M54
Parosuhteessa. 3 vuotta jaksoin turhaa tehdä aloituksia seksiin, sitten luovutin ja aloin panna muita naisia kun ex-vaimo ei antanut.
Pyrkimyksestä päästä eroon helvetin ravintola-alasta ja kyseiseen alaan liittyvistä menneisyyden kokemuksista. Yhtä paskaa alusta loppuun ja edelleen ilmeisesti luullaan, että haikailen kyseisen työn ja alan perään.
Vuosien oikeusjutuissa vieraannuttajan kohteena.
Elämän jatkamisen kanssa . Nyt tuli seinä vastaan.
Sosiaalitantat.
Olen hengissä ja elän tätällaista elämää vaan koska olen heille kivi kengässä eikä sitä koskaan saa pois mielestä.
Muuten eivät tekisi jatkuvia Kela tietokyselyjä,katsoisi terveystietoja, ajelisi talon ohi yms.
En vaan ymmärrä että miksi.
Enkä sitäkään että vaikka kantelut on tehty niin jatkuu vaan.
Edes poliisi ei tee mitään vaikka todisteet on.
On videoita,lokitietoja sivukaupalla yms.
Kaikki alkoi aiheellisesta kantelusta. Josta tuli huomautus.
Niitä on tullut matkan varrelta lisää.
Ihan sama, ripustin juuri lisää kausivaloja että on heillä keskusteltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Elämän jatkamisen kanssa . Nyt tuli seinä vastaan.
Koitas kääntyä 90 astetta vasemmalle tai oikialle. Onko sielläkin seinä? Entä ovea?
Siisteyden ylläpitäminen perheessämme.
Vierailija kirjoitti:
Vuosien oikeusjutuissa vieraannuttajan kohteena.
Kaikkea hyvää sulle.
T. Sama täällä
Kuolinpesän asioiden hoitaminen loppuun
Töissä. Jossain vaiheessa kuormitus menee yli eikä enää saa oikein mitään aikaan, vaikka kokoajan tekee. Tälläkin hetkellä elän sellaista vaihetta.
Treenatessa on kyllä vaikea tunnistaa, että milloin olisi hyvä pitää ylimääräinen vapaapäivä ja milloin se on vain alkukankeutta. Näin pimeimpänä vuodenaikana ei oikein milloinkaan _halua_ lähteä treenaamaan, mutta se onkin ihan kivaa, kun vain menee. Mutta välillä haluamattomuus voikin johtua liiasta uupumuksesta tai vaikka alkavasta flunssasta, jolloin olisi parempi jäädä lepäämään.
Taloudelliset ongelmat. Menkööt sinne. Kamelinselkä katkesi.
no
Putin pakotti seksiin kanssaan alaikäisiä poikia 🤢😡 rikollinen. Putin on myös jäänyt videolla kiinni seksin harrastamisesta alaikäisten poikien kanssa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/il-murhattu-litvinenko-vaitti-putin…