Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen kaunein koti

Vierailija
28.10.2013 |

Mitäs tykkäätte? Aikamoinen sillisalaatti tämä Jannen ja Ilonan koti. 

Kommentit (238)

Vierailija
201/238 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin se keskimmäinen koti oli että huh huh!!

Vierailija
202/238 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykköskotia en nänyt kuin lopun lyhyissä pätkissä, mutta siinä pätkässä jo tökki ne iänikuiset joka sisustuskaupasta saatavat koristeet. Kolmoskotiin olisi tarvittu hiemean lisää väriä. Mutta oli niistä kyllä paras. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/238 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäisessä kodissa oli hienoja yksittäisiä huonekaluja ja elementtejä (olen varmaan ainoa jonka mielestä se olohuoneen isokuvioinen kangastapetti oli MAHTAVAN hieno) mutta kaikkea oli kyllä liikaa. Erikoisista ovista tykkäsin myös.

Viimeinen oli aika kliinisen tylsä, mutta arvotelijoiden reaktioista sai sen kuvan, että livenä se on paljon makeampi kuin kuvattuna, mikä varmaan on ihan mahdollista.

Noita koteja on tulossa 27 lisää, ja musta on tosi hienoa, että kerrankin on suomalaisen sisustus-kiinteistö-ohjelma, joka ei ole joku saatanan väkisin väännetty Kotia kohti mainoksineen ja toistoineen ja tekaistuine tilanteineen, vaan näytetään oikeiden ihmisten oikeita  koteja ja arvostellaan niitä. Erittäin piristävä poikkeus tuo Suomen kaunein koti verrattuna tähän feikkiin paskatarjontaan jota KAIKKI muut suomalaiset alan ohjelmat on olleet. Mä ainakin odotan innolla lisää :)

Vierailija
204/238 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osatotuus löytyy kuitenkin sieltä miehen ja vanhempien pussista. Remppa ja sisustusfirmoja on joka nurkassa ja vain pieni osa niistä pärjää. Itse talossa oli muutamia mukavia yksityiskohtia kuten piha-aita. Sisällä sitten olikin aikamoinen sekamelska alkaen diskovaloilla kuorrutetusta kylppäristä ja saunasta. Silti ihan mukava perusperheasunto. Arkkitehtonisesti ja sisutuksellisesti ei tosin mitään ihmeellistä.

Vierailija
205/238 |
13.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään huomasin oikotiellä, että 3 huoneistoa tuosta talosta on nyt myynnissä. Jos siis kyseessä oli vanha kirjapaino Töölössä.

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:38"]

Ollaanhan tässä kateellisiä, mutta jos joku ostaa Helsingin keskustasta talon koko yläkerran, rakentaa sinne 11 asuntoa ja esittelee yhtä niistä telkkarissa, niin selvästihän tuossa on kyse vain mainostamisesta.

[/quote]Kaveriporukka osti. Ei missään ole sanottu että ne muut on myynnissä sen enempää kuin tuo esiteltykään

[/quote]

Vierailija
206/238 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 01:04"]

Miten jollain puusepällä on varaa toho kotiin

[/quote]

Ehkäpä siten, että on tehnyt itse puolet sen kiintokalusteista. 

Vierailija
207/238 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuseppäkin voi saada ison perinnön. Puusepät saavat myös pankista lainaa. Mistä tiedetään, onko rikkaan vaimon nimissä, kunhan esittelee vaan omanaan.

Vierailija
208/238 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko sarjan paras koti oli se arkkitehdin unelma betonitalo. Aivan upea, vaikka ulkoa vähän outo. Olisi niin hienoa asua merenrannalla modernissa, eleettömässä talossa. Siellä ei ollut mitään turhaa tai rumaa.

Vierailija
209/238 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin eniten siitä piilopirtistä. Taisi olla jossain Turun saaristossa. Äänestinkin sitä. Se oli kodikas ja sopivan kokoinen.

Vierailija
210/238 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurmaava tuo eka koti. Millan maku on kyllä niin karmea. Enpä haluais sitä sisustussuunnittelijaksi...

Vierailija
211/238 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa nyt kateelliset mummommökkiasujat toi on niin läpinäkyvää

Vierailija
212/238 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaanhan tässä kateellisiä, mutta jos joku ostaa Helsingin keskustasta talon koko yläkerran, rakentaa sinne 11 asuntoa ja esittelee yhtä niistä telkkarissa, niin selvästihän tuossa on kyse vain mainostamisesta.

Vierailija
213/238 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin siitä turun loftista koska siellä oli niin upeat maisemat ja ikkunat. Sitä kamaa olisin karsinut kyllä. Mutta se kattojen vinous häiritsi ja mietin että miten pitkä ihminen pystyisi siellä olemaan. Se miestuomarikin oli koko ajan pää vinossa kun ei se mahtunut seisomaan siellä. Itse olen aika lyhyt joten mahtuisin paremmin... Eli antakaa asunto minulle kiitos :)

Vierailija
214/238 |
06.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.11.2013 klo 11:38"]

[/quote]Kaveriporukka osti. Ei missään ole sanottu että ne muut on myynnissä sen enempää kuin tuo esiteltykään

Vierailija
215/238 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
216/238 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla arkkitehtien makuun tämä. Eikä kyllä munkaan.

Vierailija
217/238 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revin pelihousut, jos noi idioottit valitsee taas sen ruman ja tylsän valkoisen kodin.

Vierailija
218/238 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan venäjä mitä miljoonakoteja taas.

Vierailija
219/238 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.11.2013 klo 20:30"]

No voihan venäjä mitä miljoonakoteja taas.

[/quote]

Juuri näin, "meillä on 300 neliötä ja kakkskoti cannesissa". Kaikki kamat kannettu just kaupasta taloon. 

Vierailija
220/238 |
11.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin kateellinen tuosta kaikesta elämän yltäkylläisyydestä, että oksennan :(

T. tavis stadin vuokratalosta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme