Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jonkun pyllyä kaivaa se, että toinen on uskova?

Vierailija
14.10.2013 |

Mitä se oikeasti haittaa jos itse pitää Jumalaa, Raamattua yms. satuna?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mao auttaa aina,talossa ja puutarhassa.

Vierailija
2/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän mieluummin yhteiskunnassa, jossa ihmiset toimivat järjellisesti eivätkä taikauskon varassa. Taikauskoisuus jarruttaa yhteiskunnan kehitystä ja tuottaa kaikenlaisia ikäviä lieveilmiöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa suomalaisista kuuluu kirkkoon ja kastaa lapsensa. Reippasti yli puolet suomalaisista uskoo. Olemme enemmistä Suomessa ja olemme enemmistö maailmalla, älä huoli.

Vierailija
4/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen lapsellinen sanavalinta.

Vierailija
5/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, uskotko vaikka keijukaisiin tai saunatonttuun tai kuulukoot palvontamenoihisi takaperinkävely klo 14.35 joka päivä. Ei pelota.

Mutta minä en usko sinun keijuihisi eikä minun tarvitse osallistua takaperinkävelyyn, eikä sellaisia uskomuksia tai palvontamenoja pidä sisällyttää koulunkäyntiin, päiväkotiin saatika muuten verovaroin tukea.

Vierailija
6/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa ketään , ole mikä haluat.Se on oikeasti tärkeää.

Vierailija
7/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:41"]

Valtaosa suomalaisista kuuluu kirkkoon ja kastaa lapsensa. Reippasti yli puolet suomalaisista uskoo. Olemme enemmistä Suomessa ja olemme enemmistö maailmalla, älä huoli.

[/quote]

Helsingissä kastettujen osuus syntyneistä on alle puolet. Muu maa tulee hitaasti perässä, kuten muissakin asioissa. Kehitys kehittyy, vaikkakin hitaasti.

Vierailija
8/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatpa ateistit aggressiivista porukkaa. 

Vierailija
9/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:47"]

[/quote]

Viitaten mihin?

Vierailija
10/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 19:47"]

[/quote]

Tai jos ovat vaan kyllästyneet tuohon "ettekste nyt vois olla niinku me, eihän siitä mitään haittaa ole ja kun meidän sadut on ihan tosia, eiks helvetti pelota teit yhtää???" jauhantaan.

Joo, minullakin on tuttavapiirissä uskovia eikä heidän uskonsa hierrä persettäni yhtään. Jos he olisivat tuputtavaa sorttia, emme olisi tekemisissä. Minusta tässä maassa pitäisi olla aito uskonnonvapaus jokaisella. Myös olla uskomatta.

9

Vierailija
11/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä olin koulussa (ala-asteella), ev.lut kirkkoon kuului 92 prossaa suomalaisista. Nyt prosenttiluku on pikkuisen päälle 76... http://fi.wikipedia.org/wiki/Suomen_evankelis-luterilainen_kirkko#Nykytila Ja koko ajan alenee. :) Ja noita "uskoon tulleita" on minimaalinen määrä. Niillä vain tuo suunpieksäntä on kovaäänistä. Leuat louskuu, mutta vaikutus on pientä. :D

Vierailija
12/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukiinmenevä trolli,tarkkaan luettava...onnittelen!

Vierailija
13/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovia näyttää enemmänkin häiritsevän ei-uskovat. Kenen pyllyä kaivaa jos ei usko satuihin?

Vierailija
14/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaavasti jonkun pyllyä kaivaa se että toinen ei usko samoin kun itse? Miksi pitää käännyttää? Sitä panpstuksen määrää, jota itsekin olen saanut kestää!

Vierailija
15/15 |
14.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan kysymyksenasettelu! Kokemus on osoittanut, että ei-uskovaiset pelkäävät kamalasti uskovaisia. Olen aina sanonut, että näiden ei-uskovaisten "usko" on niin heikko ja siksi pelkäävät, että usko tarttuu. Miksi Marx, Engels, Lenin tai Stalin Maosta puhumattakaan ei auta? Taitaa joidenkin mielestä olla näidenkin herrojen kirjoituksissa paljon satua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi