Idols 2013 ja Mitra
Mitra on ylimielinen nirppanokka, älkää missään nimessä äänestäkö, tyttöparka menis iha piloille siitä kunniasta t: oululainen.
Mieluummin vaikka brotkini voittoon. vai mitä mieltä olette?
Kommentit (16)
Kateelliset ne täällä ruikuttaa :)
Brotkini on itseään täynnä, sen vaikutelman olen saanut Idolsia seuraamalla.
Mitra on enemmän makuuni.
Päivän paras oli nuori tyttö Sara Kurkola.
Sekä Mitra että Brotkin ovat vastenmielisiä. Heistä ei kuulu mitään tämän kisan jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2013 klo 00:35"]
Kateelliset ne täällä ruikuttaa :)
[/quote]
tyypillistä oululaista kateutta. Kaikesta on valitettava aina ja joka paikassa.
En ole katsonut Idolsia tänä vuonna, mutta että Mitra ja Brotkini? Kai on kyse Suomen Idolsista, koska Oulu mainittiin? Mitä nimiä nuo ovat?
Hyi nyt se on finaalissa, toivottavasti ei noin koppava nirppa voita!
Toivottavasti Mitra voittaa. Mitra on porukan vahvin laulaja ja paras tulkitsija. Nimi on kyllä omituinen.
Samaa mieltä! Kauheen ylimielinen ja se jatkuva vollottaminen.. huh huh!
Sara on kyllä todella lahjakas, turhan negatiivista kommenttia saanut tuomareilta. Ikääkin kuitenkin tosi vähän vasta. Kaksi vuotta nuorempi Molly voitti Voice of kidsin ja siellä tuomarit keskittyivät vain kannustamiseen, kritiikkiä ei saanut kukaan, ainakaan niissä jaksoissa joita itse seurasin. Ihmettelen, miten ajatellaan, että kaksi vuotta vanhempaa teiniä saa sitten julkisesti teilata. Ärsyttävä ohjelma. Lahjakas Mitrakin toki on, mutta jotenkin ylimielinen vaikutelma tuli tosiaan hänestä.
Mitran äiti on paikkakunnan virallinen huuhaa-emäntä, taidekoulun rehtori. Niin ovat kyldyyri-ihmisiä vallan, Mitrakin kehtaa jatkuvasti telkkarissa olla ilman meikkiä karvalakissaan.
Olin ihan O_O kun kuulin Mitran olleen siinä Lissut - Pissikset biisissä
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:02"]
Mitran äiti on paikkakunnan virallinen huuhaa-emäntä, taidekoulun rehtori. Niin ovat kyldyyri-ihmisiä vallan, Mitrakin kehtaa jatkuvasti telkkarissa olla ilman meikkiä karvalakissaan.
[/quote]
Idols on laulukilpailu, jossa ei kilpailla siitä, kuka on mukavin tai kenen äiti tavallisin, vaan kuka on paras l a u l a j a. Lopeta mustamaalaaminen heti.
Nirppanokka tai ei, ääni on kaunis ja kuuntelen sitä mielelläni. En minä häntä kaverikseni ole äänestämässä eikä tässä ymmärtääkseni ole mikään Vuoden Sympaattisin Ihminen -kilpailukaan kyseessä.
Ihme pärstäkerroinperusteella ihmiset näissä äänestävät ja kaikenmaailman kankikaikkoset roikkuvat näissä kisoissa mukana sen takia.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2013 klo 18:02"]Mitran äiti on paikkakunnan virallinen huuhaa-emäntä, taidekoulun rehtori. Niin ovat kyldyyri-ihmisiä vallan, Mitrakin kehtaa jatkuvasti telkkarissa olla ilman meikkiä karvalakissaan.
[/quote]
Raukkis! Haukut toisen äitiä anonyyminä netissä, häpeä.
mitra oli paras idolsissa ja onneksi voitti!