Mitä mieltä nimestä Pecca?
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 13:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 13:19"]
Jaacco Jucca-Pecca olis kyllä tosi hieno ja omaperäinen. Vastaavasti tytölle Riicca Annicci.
[/quote]
Ei kun Yucca.
[/quote]Yaacco Yucca-Peccah?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 13:37"]
Meillä on sukupuolineutraalikasvatus, joten lapsen nimeksi tulee Miica. Lapsi saa sitten itse päättää, mitä sukupuolta on ja haluaako itseään kutsuttavan Miikaksi vai Miisaksi.
[/quote]
Meillä on lajivapaa kasvatus. Lapselle tulee nimeksi Cicca, sa sitten päättää itse, onko Kikka vai kissa. Jos on taiteilijapersoona, voi valita myös Sissa.
Onko tarkoitus olla pojan vai tytön nimi; kumpi on saanut uuden kirjoitusasun Pekka vai Becca/Becka?
Säästä lapsesi nöyryytykseltä. Siinä vasta riittää kiusaamisen aihetta koulu iässä. Aina saa olla selittelemässä nimeään ja korjailemassa kirjaimia. Anna ihan rehellisesti Pekka vaan, kyllä ne osaa sen ulkomaillakin lausua. (Tiedän kokemukseta että vaikea "hieno" nimi ei todellakaan aina ole niin hieno tai kiva ja harkitsen edelleen täällä nimen vaihtoa..)
Yucca-Poicakaan ei olisi hassumpi.
Yucca-Palmu olis myös kiva, samaan aikaa tuore ja retro.
On myös vaihtoehto Pecka tai Pekca, jälkimmäiseen tulee kivasti eksoottinen itä-eurooppalainen sävy.
Tuollaiselle nimelle tulee sanoa jyrccä ei!
On se niin hienoo, kun meidän Vieno soittaa pienoo ja Pecca laulaa nuotin vierestä!
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 13:45"]
Onko tarkoitus olla pojan vai tytön nimi; kumpi on saanut uuden kirjoitusasun Pekka vai Becca/Becka?
[/quote]
Becca on lyhenne nimestä Berocca.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 17:37"]
VITUN HUORAT :--------D
[/quote]
Olex sä joku Ceellä?
Meillä on sukupuolineutraalikasvatus, joten lapsen nimeksi tulee Miica. Lapsi saa sitten itse päättää, mitä sukupuolta on ja haluaako itseään kutsuttavan Miikaksi vai Miisaksi.