Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Hunks Jani Kokki ihan seonnut? (syöpähoidot)

Vierailija
28.10.2013 |

Uusimmassa Seiskassa kertoo taistelustaan aggressiivista peräsuolisyöpää vastaan. Oireili ensin puoli vuotta voimakkailla vatsakivuilla ja nyt hänellä on iso syöpäkasvain peräsuolessa. 

Lääkärit ovat ehdottaneet PIKAISTA leikkausta parin viikon sisällä, mutta Jani suostui käymään vain kemoterapiassa. Ei halua edes sytostaatteja kehoonsa, eikä halua leikkaukseen koska pelkää avannetta. 

Jani taistelee aggressiivista syöpää vastaan ruokavaliolla. Ihmettelee kun 10 viikossa syöpäkasvain on pienetynyt vain kolmasosan alkuperäisestään. Kemoterapialla voi kuulema olla jotain vaikutusta asiaan, mutta kehon pitäminen emäksisenä on parempi keino. 

Mikseihän mene lääkäreiden ja lähipiirin kehotuksesta siihen leikkaukseen?

Ps. Seiskan kuvissa näyttää todella laihtuneelta ja suoraan sanottuna sairaalta.

Kommentit (435)

Vierailija
161/435 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan  sitä ihminen kuolla, jos haluaa. Jos minulle tulisi syöpä, niin en olisi itsekään niin varma, jaksaisinko taistella. Kaikki me täältä pallolta joskus lähdetään. Syöpä on vakava tauti ja se tappaa pikku hiljaa. Jos ihmisen psyyke on sellainen, että se kieltää kuoleman ja vakavan sairauden, niin ei siinä aikuisen ihmisen kohdalla paljon voi tehdä. So long.

Vierailija
162/435 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuoden on jo syöpäkasvain saanut kehityä, niin eikö loppu ala olla jo lähellä? Eikö hänellä diagnoosikin tullut vasta aika myöhäisessä vaiheessa? Kamalaa kyllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/435 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi reppana ap, kemoterapia ja sytostaati on ihan sama asia. Seiskan lukijat ovat kanssa ihan sama asia. huoh

Vierailija
164/435 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa lääketieteeseen. Tietenkin voi aina syödä terveellisesti, elää terveellisesti mutta maallikko ei tajua lääketieteestä hölökäsen pöläystä.

Vierailija
165/435 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se tarvii rahakeräystä jos on Hunks

Vierailija
166/435 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misei mee yksityiselle?

Vierailija
167/435 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan ruokavalio tehoaa?

Vierailija
168/435 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 09:03"]

No en laita rahaa keräykseen ihmiselle joka kieltäytyy hoidoista ja leikkauksesta. Tyhmä ukko!

[/quote]

Mä voin antaa rahaa sen keräykseen, jos se ekana ottaa kaikki lääketieteelliset hoidot ja leikkaukset ja sen jälkeen hoitaa perusterveyttään (tai mitä siitä on enää jäljellä) noilla hihhuloinneillaan.

Eiks tän pojan vanhemmat voi puuttua asiaan. Kuolema tossa hiljalleen tulee. Terhokodissa on turhaa enää voivotella, että olisi ehkä pitänyt sittenkin kokeilla sitä avannepussia. Syöpään kuolevan kivut ovat helvetillisiä.

Vierailija
169/435 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis menny heti leikkaukseen ja käyny hoidot läpi ni olis varmaan hällä terveen paperir jo :(

Vierailija
170/435 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarina ei tule päättymään hyvin.

Vierailija
171/435 |
22.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä ei voi hoitaa ilman avannet

Vierailija
172/435 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 00:04"]

Ei se ole varmaan pelkästään kyse ulkonäöstä vaan myös siitä miten sä kerrot tyttöystävälle että sulla on avanne eikä elämä ole varmasti helppoa paskapussin kanssa. Moniko täällä olisi valmis aloittamaan suhteen miehen kanssa jolla ulosteet menevät pussiin jos huonosti käy koko loppuelämän.

[/quote]

Olen naimisissa miehen kanssa, joka sairastaa tautia, jonka tiedetään elinvuosien lisääntyessä johtavan melkein poikkeuksetta avanteeseen jossain elämän vaiheessa. Tiesin tämän jo sanoessani tahdon. Miehelle se  tulee olemaan kova paikka, olemme asiasta välillä puhuneet. Olen aina sanonut miehelleni, että mitä sitten vaikka sinulla olisi avanne? Ei minun rakkaus siihen lopu, eikä muutu.

Vierailija
173/435 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikäs ihminen on seksikäs on sillä avanne tai ei.

Pystyisi minun mielestä hyvin jatkamaan avanteen kanssa tanssijanakin. Ainoastaan housut olisivat hieman korkeammalla, kun pussi pitää laittaa tukevasti kiinni alaosaan. Todennäköisesti Hunks-fanit sen sietäisivät. Rinta- ja reisilihakset saisi kuitenkin näkyviin.

Ei sitä avannetta edes ulospäin näe vaatteiden alla! Jos mahdollinen seurustelukumppani ei avannetta hyväksyisi niin saisi minun puolestani lähteäkin vaihtoon. Sairauksille ei kuitenkaan mitään mahda.

Vierailija
174/435 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hei, jos tää Kokki on niin pinnallinen ettei voi elää avanteen kanssa niin eiköhän voisi hyväksyä kumppanilleen syöpähoidoista aiheutuvia ulkonäkömuutoksia? Ajatelkaas tilanne, että joku superkaunis missivaimo ja lasten äiti saisi rintasyövän ja leikkauttaisi rintansa pois. Lähtisikö herra pois?

Mä annan hänen valita oman vaihtoehtonsa, mutta kuulostaa tosi typerältä, jos elämä on rakennettu näin pinnalliselle pohjalle.

En lahjottaisi rahaa.

Vierailija
175/435 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisinta tässä on se, että tuo kaveri näyttää itsekin kuvittelevan, että parantuminen noilla hömppäjutuilla on vain ajan kysymys. Tuossa yhdessä Seiskan videossakin puhuu tyyliin "jotta parantuisin mahdollisimman nopeasti" sen sijaan, että toivoisi ylipäätään parantuvansa. Myös nuo kymppitonnien "hoidot" ovat todella julmaa rahastusta ja huijausta, jonka uhrit ovat poikkeuksetta herkässä ja vastaanottavaisessa tilassa.

Voipa hyvinkin olla, että ihan kohtapuoliin poika havahtuu todellisuuteen, jolloin katkeruus iskeekin päin kasvoja, kun hyvät hoidot jäi ottamatta.

Vierailija
176/435 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan kokin reaktiota sairastumiseen käsitelty terveydenhuollossa riittävästi? luulen, että kyse on ennen muuta pelosta ja todellisuuden kieltämisestä. toivottavasti on saanut tarpeeksi tukea ja ohjausta lääkäreiltä tilanteessa. 

Vierailija
177/435 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 22:45"]

Miksi sitä syöpää ei sitten tuhota vaan uhataan viedä koko suoli tjs. Hakeutuis hoitoon johonkin missä on hyvät laitteet

[/quote]

Voi yksinkertaisuuden määrää! 

Ja miten te huuhaa-tieteilijät selitätte sen, että Suomi on syöpähoitojen kärkimaita ihan tilastollisestikin?

Vierailija
178/435 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2014 klo 13:01"]

onkohan kokin reaktiota sairastumiseen käsitelty terveydenhuollossa riittävästi? luulen, että kyse on ennen muuta pelosta ja todellisuuden kieltämisestä. toivottavasti on saanut tarpeeksi tukea ja ohjausta lääkäreiltä tilanteessa. 

[/quote]

Potilailla on itsemääräämisoikeus ja siinä ei muilla ole sanomista vastaan. Luulen, että hänelle on kuitenkin yritetty selittää, mitä seuraa jos ei hoitoa ota vastaan. Päätös on silti hänen omansa. On ennenkin ihmisiä kieltäytynyt hoidoista erilaisiin syihin vedoten.

Vierailija
179/435 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis milloin tuo mies sairastui ja kuinka kauan on hoitanut syöpää ruokavaliolla?

Tämän ketjun aloitus on tehty 2013 lokakuussa.

Vierailija
180/435 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2014 klo 16:13"]

Mitä te länkytätte. Olen käsittänyt että sen avannepussin voi ottaa poiskin ja laittaa korkin päälle. Onko tämä totta ja seksiä voi harrastaa t-paitakin päällä.

Ehdottomasti kannattaa mielummin kuolla. Sitten ei tarvitse edes seksiä harrastaa eikä paljon muutakaan.

[/quote]

Jos on hyvin säntillinen suoli, voi onnistua, mutta jos taas ei ole, pakko olla pussi jatkuvasti.

Minun isällä on ollut avanne nyt 20v ja juuri tuo paksunsuolen syöpä oli syynä, uloste on niin löysää, että pakko olla pussi 24/7.

Isällä syöpäkasvain oli niin lähellä peräaukkoa, että leikkauksessa oli poistettava sulkijalihastakin, eli lopunikäinen avanne.

Kun syöpä ei ole kuin peruna, sillä ei ole yleensä tarkkaa rajattua aluetta missä se kasvaa, vaan on monasti kiinni läheisissä kudoksissa, sitä ei saada yhtenä köntsänä leikattua poiskaan, kun kaikkea ei saada pois, ei voida leikata niin isoa aluetta. 

Jäljelläolevaan kasvaimeen sitten kohdistetaan sädehoito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi