Onko Hunks Jani Kokki ihan seonnut? (syöpähoidot)
Uusimmassa Seiskassa kertoo taistelustaan aggressiivista peräsuolisyöpää vastaan. Oireili ensin puoli vuotta voimakkailla vatsakivuilla ja nyt hänellä on iso syöpäkasvain peräsuolessa.
Lääkärit ovat ehdottaneet PIKAISTA leikkausta parin viikon sisällä, mutta Jani suostui käymään vain kemoterapiassa. Ei halua edes sytostaatteja kehoonsa, eikä halua leikkaukseen koska pelkää avannetta.
Jani taistelee aggressiivista syöpää vastaan ruokavaliolla. Ihmettelee kun 10 viikossa syöpäkasvain on pienetynyt vain kolmasosan alkuperäisestään. Kemoterapialla voi kuulema olla jotain vaikutusta asiaan, mutta kehon pitäminen emäksisenä on parempi keino.
Mikseihän mene lääkäreiden ja lähipiirin kehotuksesta siihen leikkaukseen?
Ps. Seiskan kuvissa näyttää todella laihtuneelta ja suoraan sanottuna sairaalta.
Kommentit (435)
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:16"]Harmi että kaikki täällä näyttää luottavan lääkäreihin ja lääketieteeseen niin paljon. Olen nyt 22v ja itse aloitin 7v sitten homeopaattiset hoitomenetelmät, kun lääkärit eivät voineet auttaa minua atooppisen ihoni kanssa (joka ollut täysin poissa jo yli 5v) ja rintakipujeni kanssa (kävin magneettikuvauksissa ja verikokeissa eikä löytynyt mitään, ja lääkärit antoivat vain lisää unilääkkeitä - kävin osteopaatilla 3-4 kertaa ja yli 4kk kestäneet kiput loppui). Nyt kun ollut angiinaa tai virtsaputkentulehdusta niin saanut kaikki tehokkaasti hoidettua opsteopatialla ja homeopaattisilla. MIKSI LUOTATTE LÄÄKÄREIHIN NIIN PALJON!? Lääketiede on business, ei ne välitä teistä ihmisistä kunhan saavat rahaa.
[/quote]
Joo mutta nyt puhutaan syövästä.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:16"]
Harmi että kaikki täällä näyttää luottavan lääkäreihin ja lääketieteeseen niin paljon. Olen nyt 22v ja itse aloitin 7v sitten homeopaattiset hoitomenetelmät, kun lääkärit eivät voineet auttaa minua atooppisen ihoni kanssa (joka ollut täysin poissa jo yli 5v) ja rintakipujeni kanssa (kävin magneettikuvauksissa ja verikokeissa eikä löytynyt mitään, ja lääkärit antoivat vain lisää unilääkkeitä - kävin osteopaatilla 3-4 kertaa ja yli 4kk kestäneet kiput loppui). Nyt kun ollut angiinaa tai virtsaputkentulehdusta niin saanut kaikki tehokkaasti hoidettua opsteopatialla ja homeopaattisilla. MIKSI LUOTATTE LÄÄKÄREIHIN NIIN PALJON!? Lääketiede on business, ei ne välitä teistä ihmisistä kunhan saavat rahaa.
[/quote]
Ihmisillä on kummallinen jumalusko lääkärikuntaan. Pidetään jotenkin melkein elämää suurempana saavutuksena että joku on valmistunut lääkiksestä. Itselläni ei sellaista sokeaa luottoa ole muihin kuin itseeni.
Vertaat atooppista ihoa ja syöpää? :D
Harmi että kaikki täällä näyttää luottavan lääkäreihin ja lääketieteeseen niin paljon. Olen nyt 22v ja itse aloitin 7v sitten homeopaattiset hoitomenetelmät, kun lääkärit eivät voineet auttaa minua atooppisen ihoni kanssa (joka ollut täysin poissa jo yli 5v) ja rintakipujeni kanssa (kävin magneettikuvauksissa ja verikokeissa eikä löytynyt mitään, ja lääkärit antoivat vain lisää unilääkkeitä - kävin osteopaatilla 3-4 kertaa ja yli 4kk kestäneet kiput loppui). Nyt kun ollut angiinaa tai virtsaputkentulehdusta niin saanut kaikki tehokkaasti hoidettua opsteopatialla ja homeopaattisilla. MIKSI LUOTATTE LÄÄKÄREIHIN NIIN PALJON!? Lääketiede on business, ei ne välitä teistä ihmisistä kunhan saavat rahaa.
[/quote]
Tuo on kyllä aika vainoharhainen käsitys lääkärikunnasta.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:20"]
Harmi että kaikki täällä näyttää luottavan lääkäreihin ja lääketieteeseen niin paljon.
[/quote]
Mikä harmi se niille, on jotka lääketieteen avulla parantuvat.
Vastaapa yhteen kysymykseen. Jos satut joutumaan liikenneonnettomuuteen ja olet tajuissasi siinä vaiheessa kun sinua viedään leikkaussaliin, niin sanotko niille lääkäreille, ettei sinua tarvitse nukuttaa, koska et usko länsimaiseen lääketieteeseen?
Kyllä ruokavaliosta ja elintavoista noin ylipäätään olisi pitänyt huolehtia ne viimeiset kymmenet vuodet (jos niissä oli ylipäätään mitään parannettavaa). Nyt ei elämänmuutos enää auta.
Sen Jennan olisi pitänyt osata vaatia mammografia, hänet vain ultrattiin. Tai jonkun olisi pitänyt osata neuvoa häntä, ei ultra mitään kerro.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:05"]Oletteko nähneet kun facessa kiertää linkki raumalaisesta Jennasta jolle lääkäri diagnosoi hyvälaatuisen rintasyövän ja teki hoitovirheen. Nyt jennalla elinaika enää kuukausissa ja todella huonossa kunnossa. Vedottiin vaan, et kyseessä maitorauhanen...noidannuoli jne.
itse en.luota lääkäreihin enää sinisilmäisesti.. yksi yliarvostetuimmista ammateista. Jopa perussairauksia ei moni lääkäri osaa diagnosoida.
Suomessa tehdään tuhansia hoitovirheitä ja todella monet kuolevat niihin.
Lääkärit ja lääkeyhtiöt tekevät pelkkää businesta
[/quote]
Aika yliluonnollista olis sekin jos lääketiede olisi 100% erehtymätöntä. Milään ei ole erehtymätön, ei ihminen eikä kone.
[quote author="Vierailija" time="01.06.2014 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 15:05"]Oletteko nähneet kun facessa kiertää linkki raumalaisesta Jennasta jolle lääkäri diagnosoi hyvälaatuisen rintasyövän ja teki hoitovirheen. Nyt jennalla elinaika enää kuukausissa ja todella huonossa kunnossa. Vedottiin vaan, et kyseessä maitorauhanen...noidannuoli jne.
itse en.luota lääkäreihin enää sinisilmäisesti.. yksi yliarvostetuimmista ammateista. Jopa perussairauksia ei moni lääkäri osaa diagnosoida.
Suomessa tehdään tuhansia hoitovirheitä ja todella monet kuolevat niihin.
Lääkärit ja lääkeyhtiöt tekevät pelkkää businesta
[/quote]
Aika yliluonnollista olis sekin jos lääketiede olisi 100% erehtymätöntä. Milään ei ole erehtymätön, ei ihminen eikä kone.
[/quote]
Joo, mutta ei lääkäreillä saisi olla sellainen asenne että " ei nuorilla ole syöpää". Meikäläisellekin meinasi käydä huonosti kun lääkäri ei ottanut tosissaan. Ultraajan ( radiologi) mielestä suurentuneet imusolmukkeet eivät vaikuttaneet pahalta eikä lähetettä jatkotutkimuksiin olisi laitettu ellen olisi kovasti vaatinut. Kannatti. Syöpä siellä oli. Kaikenikäisten kyhmyt ja epämääräiset oireet pitäisi tutkia.
[quote author="Vierailija" time="11.05.2014 klo 23:20"]
[/quote]
Ihmisillä on kummallinen jumalusko lääkärikuntaan. Pidetään jotenkin melkein elämää suurempana saavutuksena että joku on valmistunut lääkiksestä. Itselläni ei sellaista sokeaa luottoa ole muihin kuin itseeni.
[/quote]
Aivan samalla tavallahan suomalaiset uskovat muihinkin viranomaisiin ja valtioon kuin pikkulapset vanhempiinsa. Tunnettua on myös että Suomessa potilas ei saa hoitovirheistä korvauksia. Ruotsissa valtio korvaa epäonnistuneen sikainfluenssa rokotteen vuoksi narkolepsiaan sairastuneiden lasten kaikki hoitokulut mutta Suomen valtio korvaa vain osan. Tuo kertoo jotain oleellista viranomaisten suhtautumisesta kansalaisiin Suomessa.
[/quote]
Anteeksi, mutta voisitko kertoa (tai kuka vaan homeopatiaan hurahtanut) että kuinka paljon homeopaatilla käynti maksaa/kerta? Entä homeopaattiset "lääkkeet"? Mikä mahtaa olla maailmanlaajuisesti homeopaattisten valmisteiden kassavirta? Tai luontaistuotteiden?
Ettei vaan olisi se business sielläkin isossa asemassa, lääkeyhtiöitä sentään valvotaan ja säädellään, toisin kuin homeopatiaa ja luontaistuotteita :D
Ei ole kuulunut Janista mitään? Mitenköhän jakselee nyt?
Voi voi :(
http://m.iltalehti.fi/viihde/2014070318458429_vi.shtml
"Jani Kokki luottaa vaihtoehtoiseen lääketieteeseen. Siksi hän hoiti syöpäänsä matkaamalla kuukaudeksi Visin saarelle. JOHN PALMEN
Hunks-tanssija Jani Kokki palasi Suomeen maanantaina, kun vaihtoehtolääkintään perustuva syöpähoito Visin saarella päättyi.
Kokilla todettiin noin vuosi sitten pahalaatuinen suolistosyöpä. Lääkärit ehdottivat leikkausta, mutta Kokki valitsi elämäntaparemontin.
Kroatialle kuuluva paratiisisaari mahdollisti omistautumisen elämäntapamuutokselle. Matkan hintaa Kokki ei kerro, mutta kokee saaneensa niin paljon onnea elämäänsä, että jokainen euro kannatti.
Mies ei vielä paljasta, miten muutos näkyy hänen terveydessään konkreettisesti. Hän tekee parhaillaan kokemastaan dokumenttia ja aikoo ryhtyä myös luennoimaan.
– Kun vaihdoin ruokavaliota, eron huomasi parissa päivässä, Kokki sanoo.
Matkalla kouluttajat opettivat Kokin tekemään maistuvaa mutta terveellistä ruokaa, poistamaan stressiä, joogaamaan ja meditoimaan.
Yksinkertaista ruokaa
Nyt Kokki suosii luomutuotteita ja raakaravintoa. Liha- ja maitotuotteet sekä lisäravinteet ovat väistyneet vihannesten, hedelmien, siementen ja pähkinöiden tieltä.
– Ruokani on yksinkertaista. Nykyään kulutan jopa vähemmän rahaa ruokaan kuin ennen.
Myös herkut ovat terveellisiä, kuten tuoreet viikunat.
– Herkuista ei tarvitse kieltäytyä. Esimerkiksi banaanisuklaajäätelöä saa tehtyä itsekin ja silloin se on taatusti terveellistä.
Kokki myöntää, että Suomen talvi saattaa tehdä ruokavalion noudattamisesta vaikeaa. Sen sijaan kesällä on helppoa.
– Käyn ostamassa torilta suoraan viljelijöiltä tuoreita vihanneksia."
Jääköhän dokkarin teko lyhyeen? :(
Käyköhän tuo Jani enää missään kontrolleissa että tietääkö edes miten syöpä on edennyt? Ehkä parempi ettei. Toisaalta ymmärrän että tuo on varmaan parasta mahdollista elämää jos on parantumattomasti sairas. Mutta tietysti jos olisi ollut mahdollisuus päästä syövästä kokonaan eroon niin surullista että todennäköisesti mitään ei ole enää tehtävissä siinä vaiheessa kun tulee pahoja oireita.
Toki olo voi olla virkeämpi ja parempi puhtaamman ruuan avulla, varsinkin jos tuollaiseen uskoo, mutta en usko että tuoreet vihannekset ja meditointi tappaisivat syöpäsoluja :(.
Kamalaa varmaan seurata tuota taistelua läheltä :(.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2013 klo 08:22"]
Uusimmassa Seiskassa kertoo taistelustaan aggressiivista peräsuolisyöpää vastaan. Oireili ensin puoli vuotta voimakkailla vatsakivuilla ja nyt hänellä on iso syöpäkasvain peräsuolessa.
Lääkärit ovat ehdottaneet PIKAISTA leikkausta parin viikon sisällä, mutta Jani suostui käymään vain kemoterapiassa. Ei halua edes sytostaatteja kehoonsa, eikä halua leikkaukseen koska pelkää avannetta.
Jani taistelee aggressiivista syöpää vastaan ruokavaliolla. Ihmettelee kun 10 viikossa syöpäkasvain on pienetynyt vain kolmasosan alkuperäisestään. Kemoterapialla voi kuulema olla jotain vaikutusta asiaan, mutta kehon pitäminen emäksisenä on parempi keino.
Mikseihän mene lääkäreiden ja lähipiirin kehotuksesta siihen leikkaukseen?
Ps. Seiskan kuvissa näyttää todella laihtuneelta ja suoraan sanottuna sairaalta.
[/quote]
darwin korjaa pian pois.
huhhuh. ei halua lisää myrkkyjä elimistöön. mitä sitten pelkää myrkkyjen aiheuttavan? syöpää?