Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka aamu ja ilta koen syvän huojennukseen kun ei tarvitse enää säätää meikkien kanssa!

Vierailija
11.09.2020 |

Sinäkin voit kokea saman - lopettamalla meikkaamisen joka on aivan turhaa! Askel askeleelta siirryn yhtä helppoa elämää kuin jota miehet elävät.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee alle 5 min siihen aamuisin enkä pidä stressaavana, päinvastoin.

Vierailija
2/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on helpompaa. Väsyneenä eu tarvii puhdistaa naamaa vaan voi hypätä sänkyyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkällä meikkaaminen lopettamisella ei kyllä saa yhtä helppoa elämää kuin jota miehet elävät...

Vierailija
4/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan niin erilaisia - toiset oikeasti tykkää meikata. Mulle se on aamun piristys. Mutta ole sinä vapaasti meikkaamatta, miksi pitäisi väkisin, jos ei halua.

Vierailija
5/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en mäkään meikkaa nyt kun olen pelkästään etätöissä. Tää on ihanaa! Mutta sitten kun lähtee ihmisten ilmoille on pakko laittaa vähän pakkelia naamaan ettei näytä ihan monsterilta.

Vierailija
6/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pääsääntöisesti aika rumia ilman meikkiä 💋

Vierailija
7/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin muutama kuukausi sitten meikkaamisen.

Ei enää edes ripsaria, ei mitään.

Mikä oli hulluinta?

No se, ettei kukaan edes työkavereistani huomannut muutosta.

Ja ne ei mielipiteitään yleensä säästele;D

Vierailija
8/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat pääsääntöisesti aika rumia ilman meikkiä 💋

Luonne onkin loppupeleissä tärkein.

Terveisin Mies 33v.

Vierailija
9/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meikkaamisesta olisi jotain vaivaa, niin jättäisin suosiolla meikkaamatta. Tosin meikkivoiteen/puuterin olen jättänyt kokonaan pois, koska en aina jaksa pestä naamaa iltaisin ennen nukkumaanmenoa, ja tämä on tehnyt hieman hallaa iholleni.

Vierailija
10/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahdotonta lopettaa meikkaaminen.

Vierailija
11/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi ennen tarvinnut? Lopetin meikkaamisen normiarkena pari vuotta sitten, tosin melkein joka aamu ja ilta jaksan ihonhoitorutiinit. Mutta ne voi skipata vaikka illalla jos ei jaksa, kun ei tarvitse meikkejä pestä pois. Menen 3 kertaa viikossa suoraan töistä treeneihin ja uimahallille, molempiin myös parempi mennä ilman meikkiä. Iho on parantunut, rahaa säästynyt, oma silmä tottunut luonnolliseen naamaan, ja työkavereista miehet ei huomanneet eroa ja naisista osan kanssa vaan puhuttiin, kuinka paljon helpompaa on olla meikkaamatta :D Lisäksi silloin kun meikkaan, efekti on voimakkaampi pienemmällä määrällä pakkelia sun muuta.

Vierailija
12/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka karsea naamasi sitten on, jos meikkaamiseen meni aikaa niin paljon? :D

Miksi muuten toitotat tuota asiaa täällä vähän väliä, onko siitä tullut sinulle joku pakkomielle?

Sitäkin ihmettelen kuinka joku kirjoittaa, että on väsynyt ja meikkien puhdistamiseen ei riitä virtaa. Siinä menee suurinpiirtein se 2-3 minuuttia ja kyllä minulla on ainakin töiden jälkeen illassa tuntikausia aikaa tehdä vaikka mitä, myös puhdistaa meikit.

Vierailija
13/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en mäkään meikkaa nyt kun olen pelkästään etätöissä. Tää on ihanaa! Mutta sitten kun lähtee ihmisten ilmoille on pakko laittaa vähän pakkelia naamaan ettei näytä ihan monsterilta.

Joo etätöiden myötä en ole meikannut sitten maaliskuun. Ihmisten ilmoille lähtiessä olen laittanut vain kasvomaskin. Kyllä on helppoa. 

Vierailija
14/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä pesen kasvot vaikka en meikkaisi. Kyllä tuolta ulkoa kaikkea paskaa kuitenkin naamaankin tarttuu. 

Vierailija
15/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos meikkaamisesta olisi jotain vaivaa, niin jättäisin suosiolla meikkaamatta. Tosin meikkivoiteen/puuterin olen jättänyt kokonaan pois, koska en aina jaksa pestä naamaa iltaisin ennen nukkumaanmenoa, ja tämä on tehnyt hieman hallaa iholleni.

Et jaksa pestä naamaasi iltaisin?? Siis niitä meikkivoiteita ja puutereita? Puhdistusmaitolapulla siinä menee noin 30 sekuntia, tarvittaessa jos tököttiä on hyvin runsaasti niin toiset 30 sekuntia. Misellivesilapulla sen jälkeen toiset 30 sekuntia ja takaa, kasvot ovat puhtaat. Olipa rankkaa.

Kuinka vanha olet? 95 vuotias ehkä?

Vierailija
16/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä pesen kasvot vaikka en meikkaisi. Kyllä tuolta ulkoa kaikkea paskaa kuitenkin naamaankin tarttuu. 

Sama täällä ja jaksan oikein hyvin, ei tee edes tiukkaa.

Vierailija
17/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin heti meikkaamisen jos naamani ei osittain punottaisi niin rumasti. Silmänaluset on aivan tummat vaikka nukun hyvin. Näyttäisin aivan zombilta.

Vierailija
18/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu kun luopuu meikkaamisesta on se miten nopeasti tajuaa että se töhnä mitä naamaan lappoi oli todellakin sellainen maski ja pintakerros jota piti käydä korjailemassa ja lisäämässä, joutui jatkuvasti miettimään miten mun huulipuna nyt ja joko silmämeikki levisi...ja entäpä helteellä? Se vaan valuu pois.

Nyt ei ole muuta kuin kulmien kestoväri aina joskus. Ja olen niin huoleton kun naamassa ei ole mitään ylimääräistä!

Vierailija
19/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka ei meikkaa teinistä alkaen, näyttää 40-vuotiaana HUOMATTAVASTI nuoremmalta kuin nainen joka on meikannut 12 vuotiaasta lähtien.

MEIKKI VANHENTAA IHOA. Iho kärsii niistä kemikaaleista. Meikki on myrkkyä, suurimmaksi osin. On toki luonnonmukaisiakin olemassa, mutta niitä käyttää vain marginaalinen ryhmä.

Miehenä haluaisin ehdottomasti naisen, joka ei meikkaa kuin harvakseltaan.

Vierailija
20/56 |
11.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hävisi naaman punoitus vähän sen jälkeen kun lakkasin meikkaamasta. Esim puuteri kiristi ja kuivatti ihoa kolmenkympin jälkeen. Nyt on hyvä.