Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korva suhina, onko kellään tietoa/kokemusta?

Vierailija
27.10.2013 |

Eli alkoi viikko sitten kun ekan kerran laitoin Remowaxia, vaimea mutta kuuluva suhina vain toisessa korvassa. Korva myös tuntuu tukkoiselta ja kutisee ajoittain mutta kamalinta on tää suhina:(

Mitähän voisi olla, lääkäriin menen kyllä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana on T I N N I T U S . Sana ei sisällä yhtäkään y-kirjainta.

Vierailija
22/29 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on korvissani ollut suhinaa jo useamman vuoden ja olen käynyt Lääkärissä ja on korvat tutkittu eikä ole mitään ollut mutta siitä huolimatta molemmissa korvissa suhisee päivät ja yötkin että ei tämä kivaa ole! Että en tiedä mistä se voi johtua. Ja kun ihmiset puhuvat mulle niin tuntuu kun en kuulisi heidän puhettaan ihan kuin he hiljaa puhuisivat mulle ja minäkin välillä kuulen väärin ja vastaan sitten väärin niin sekin on pahasta että mitä tässä oikein osaa tehdä! Mulle sanoi joku lääkäri tai olikohan joku hoitaja että kun korvani suhisevat yölläkin että pitää radiota yölllä auki niin ei kuulu suhina mutta ei se auta sitä suhinaa lähtemään pois! Mitä tämä tämmöinen suhina on ja mistä se tulee kun välillä oikein suututtaa kun jatkuva suhina kuuluu mutta ei se ulkona kuulu vaan aina sisä tiloissa että jotain outoa tämä on??!!  Millä se saadaan pois??? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala vaiva! Olen kärsinyt tinnituksesta n.2v. Apua ei tunnu löytyvän mistään! Välillä on hiljaisempaa. Silloinkin sellaista sirinää. Tähän kun lisää yliaktiivisen rakon ,niin voit kuvitella millaisia on yöt!

Vierailija
24/29 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhdessä vaiheessa pulssin mukaan tuntuva suhina, joka tuli aina makuullaan kun aloin nukkumaan. Pelkäsin jo, että jäisi pysyväksi mutta onneksi meni ohi itsestään.

Vierailija
25/29 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo, mulla suhisi 30 minuuttia vasemman korvassa. Että joo ja no se ehkä johtu verenpaineen korkeudesta. Yritin sitte vähän laskea ja joo se ei enää suhise. Joten kannattaa koklaa.

Vierailija
26/29 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suhissut oikea korva n. 16 vuotta. Olen yhdistänyt sen siihen että siinä korvassa on lievä kuulonalenema.

Vierailija
27/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korvat suhisseet ja vinkuneet kohta vuoden ajan. Olen käynyt korvalääkärissä. Ei apua. Usein suututtaa ja masentaa aika paljon. Olen yrittänyt selvittää jos johtuisi jostain lääkkeistä mitä mulla on aika monta.

Vierailija
28/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on yhdenlaista tinnitusta. Joskus harvoin sen aiheuttajaksi löytyy vestibulaari schwannooma/akustikusneurinooma/kuulohermon kasvain.

Sä sitten päätit olla se, joka vetää tähänkin iän ikuisen syöpäkortin esiin. Ei tarvitse kuin varpaan kynttä valitella, niin joku sun kaltainen höyrypää on heti ilmoittamassa, että varpaassahan on syöpä vähintäänkin kun kynsi kasvaa sisään päin.

Aloittajalle, itsellä inisee, suhisee, milloin mitäkin ääntä korvissa, auttaa kun hieron niskojani ja kallonpohjalihaksia. Ääni häviää hieronnalla, eli liian kireät lihaksetkin voi aiheuttaa moista.

Vierailija
29/29 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös korkea verenpaine voi aiheuttaa suhinaa korvissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän