Otin tänää rustokorun ja vieressä näkyy liiloja/tummia verisuonia onko normaalia???
Otin tänää rustokorun kaverin kaa ja näkyy tällee pari tuntia myöhemmin verisuonia siinä vieressä onko normaalia kaverillakin on??? Joku vastaa nopee
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
ei tod oo!! äkkiä koru pois ja tukka peittämään hole ettei mutsis nää!!
Haha on äitin ja iskän lupa mut ne ei tiedä
Etkö selvittänyt etukäteen rustokoruihin liittyviä riskejä?
Iho ärtyy aina lävistyksen ottamisesta, toimi saamiesi hoito-ohjeiden mukaan, äläkä rassaa korua somin, tulehtuu varmasti.
Mulla kävi sama. Lävistäjä (ja siis oli oikea ammattilainen) osui verisuoneen pistäessääm, minkä seurauksena se sama verisuoni nousi näkyviin korun lähelle n. 2cm matkalta, vaikkei ennen näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi sama. Lävistäjä (ja siis oli oikea ammattilainen) osui verisuoneen pistäessääm, minkä seurauksena se sama verisuoni nousi näkyviin korun lähelle n. 2cm matkalta, vaikkei ennen näkynyt.
Onko vaarallista
-ap
Yleensä liila verisuoni on verenmyrkytyksen oire
Miksi ihmiset ottavat rustoon yhtään mitään. Kiva kun siihen kohtaan kasvaa nyrkin kokoinen keloidi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaarallista
-ap
Ei, vuosi vaan tosi herkästi aina jos koru vähänkin liikahti. Pari kertaa heräsi aamulla naama puoliksi veressä....
lainaamasi
ei tod oo!! äkkiä koru pois ja tukka peittämään hole ettei mutsis nää!!