Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko AV-mamma mukava? Ei ollenkaan nettikiusaaja?

Vierailija
26.10.2013 |

Mitäs sanotte? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mää ainakin oon mukava, lähes ainakin. En mä nyt sentään kiusaa ketään.

Vierailija
2/10 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, että mikä saa jotkut naiset haukkumaan kaiken maan ja taivaan väliltä täällä palstalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai-aamun pähkinä

Vierailija
4/10 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko mamma vai mikä lie, mutta aika moni Av palstan avaukssista on turhia tai halventavia, ja niillä yritetään vai nauraa muille. Av:lla kirjoittaa paljon kateellisia ihmisiä, joiden elämänsisältö on nettikiusaaminen ja haukkuminen.

Vierailija
5/10 |
26.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto saa aikaan haukkumista. Olen kyllä huomannut, että täällä alkaa olla kohta "miehiä" enemmän kuin naisia. Tai sitten täällä on yksi mies joka kirjoittaa 24/7. Ja aika rumia ovat suustaan. Ja vielä tuo yksi joka ei voi pysyä seksi palstalla, vaan tulee tänne.

Vierailija
6/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän vastailevani joskus aika tylysti joihinkin tyhmiin kysymyksiin, mutta esim. bloggaajien haukkumiseen en todellakaan lähde mukaan.

Vierailija
7/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 20:30"]

Olen kyllä huomannut, että täällä alkaa olla kohta "miehiä" enemmän kuin naisia. 

[/quote]

Edes tiedä miksi käyn tällä palstalla. Joskus löysin jonkun iltasanomien uutisen kautta tämän ja sain hyvät naurut. Kai sitten tulen naurujen takia aina tänne.

Juhani, 33

Vierailija
8/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen oikeasti aika kiltti ja mukava. Mutta täällä aina välillä provosoidun. Varsinkin lasten harrastukset ja päivähoito, ovat aiheita joihin osallistun innolla ja välillä varmaan tulee kirjoitettua tekstiä, jota ei oikeassa elämässä suustaan ihan niin laukoisi.

Vierailija
9/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 15:58"]

No mää ainakin oon mukava, lähes ainakin. En mä nyt sentään kiusaa ketään.

[/quote]Miksi alapeukkuja, mähän tarkoitin vaan että vaikka joskus se vastakkainen mielipide saattaa lipsahtaa turhankin suoraan, niin en osallistu ajojahteihin kuitenkaan, bloggaajat eivät voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
10/10 |
28.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mammasta kuin mammasta kuoriutuu kunnon bich. Johtuukohan se rankoista päivistä lasten kanssa?