Virolainen hammashuolto-kokemuksia?
Ongelmia yhden hampaan kanssa ollut jo pari kuukautta. Vihloo ja paikka lähti. Yritin saada aikaa julkiselta, mutta ei mitään mahdollisuutta. Alkaa ärsyttää ja huolestuttaa. Mietin nyt muistakin vaihtoehtoja. Mistä päin Viroa olette löytäneet hyviä hammaslääkäreitä?
Kommentit (9)
Tää on ihme maa Suomi, ensin on kovat verot ja sitten ei kuitenkaan mikään julkinen sairaanhoito toimi, vaikka kovasti veroja maksetaan, jotta saisi "palveluita".
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihme maa Suomi, ensin on kovat verot ja sitten ei kuitenkaan mikään julkinen sairaanhoito toimi, vaikka kovasti veroja maksetaan, jotta saisi "palveluita".
No mutta niinhän nää siirsi keväällä koronan aikaan kiireettömät ajat myöhemmäksi. Kysymys kuuluu, mistä sitä hammashoitoa saisi Virossa? En aio maksaa yksityisille, kun muutenkin sinne yritetään kaikkea viedä.
Kyllä mä olen julkisella aina kipupäivystykseen päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Jonninjoutavaa paskaa.
Katso minkä nimisiä hammas klinikoita Virosta löydöt esim googlen avulla, joka yleensä näyttää myös ihmisten arvosteluja kyseisestä paikasta... Kyllä mä ainakin uskaltaisin hampaat Virossa hoidattaa kun terveydenhuollon taso on heillä hyvä.
Virolainen ei sitten vastaa työstään, muista se.
Vierailija kirjoitti:
Virolainen ei sitten vastaa työstään, muista se.
Joo, no on tasan ollut tiedossa. Siksihän täällä kyselen hyviä ja luotettavia hammaslääkäreitä.
Et halua maksaa yksityisille, mutta etsit kuitenkin yksityisklinikoita Virosta?
Ei niitä ole vaikea löytää, mutta Virossa toimii useita Suomessa työskennelleitä virolaisia hammaslääkäreitä, jotka ovat saaneet Suomessa ammatiharjoittamiskiellon karkeiden virheiden takia.
Suosittelen ottamaan selvää taustoista huolella. Ja suosittelen että otat myös selvää, onko klinikalla potilasvahinkojen varalta vakuutus. Toisin kuin Suomessa, se on Virossa vapaaehtoinen.
Ottaisin myös mielelläni referenssejä hyväksi havaituista hammaslääkäreistä. Alkaa kyllästyttämään kun omaa aikaa on siirretty jo pari kertaa.