Mulla ei ole yhtään ystävää
Tuttavapariskunta oli istumassa iltaa. heidän lähdettyään mies totesi, mitä oikein saan ystävyydestä tämän naisen kanssa, hån kuulemma vain kaataa ongelmansa minun niskaani, muttei ikinä ole kiinnostunut minun kuulumisistani. Suutuin ensin, muyta tajusin, että mies on oikeassa. Haluan vain uskoa, että tämä naine olisi ystäväni, mutta ystävyys on tosi yksipuolista. Olen tosi huono ihmisten kanssa ja tajusin, ettei minulla ole oikeastaan yhtään yståvää.
saisinko vain haihtua pois?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 02:01"]
Jos on hyvä mies niin hänkin voi olla ystävä. Itselläni ei ole ystävää myöskään.
[/quote]Mieskin voi olla ystävä? Jännä ajatus... ehkä mieluummin koira kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 01:57"]
Sulla sentään on mies, joka vaikuttaa välittävän susta.
[/quote]
Ainoa hyvä asia elämässä, vaikka jätti keittiöön nielemäån kyyneliä ja meni nukkumaan. No, kaikille ansionsa mukaan, kaipa minullekin.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 02:03"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 01:57"]
Sulla sentään on mies, joka vaikuttaa välittävän susta.
[/quote]
Ainoa hyvä asia elämässä, vaikka jätti keittiöön nielemäån kyyneliä ja meni nukkumaan. No, kaikille ansionsa mukaan, kaipa minullekin.
[/quote]Jätti keittiöön? varmasti odottaa sua makkarissa...
Rakas ap. Kuuntele miestäsi (vaikka huomenna kun herää). Tuntuu jopa ymmärtävän sinua. Aika hyvä mies.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 02:00"]
No mulla ei ole miestä, ei ystäviä, ei tuttavia, sukulaisten kanssa en ole tekemisissä. Mä en ole olemassa kuin täällä av:lla, jos sitten täälläkään.
[/quote]
Täällä on hyvä. Aina joku kommentoi, joskus joku peukuttaa. Joku reagoi siihen mitä juuri snoin. Hyvällä mielikuvituksella voi kuvitella, että jotakuta kiinnostaisi. Av on aikuisen mielikuvitusystävä. :) Kiitos teiille tuntemattomiölle.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 02:10"]
[quote author="Vierailija" time="26.10.2013 klo 02:00"]
No mulla ei ole miestä, ei ystäviä, ei tuttavia, sukulaisten kanssa en ole tekemisissä. Mä en ole olemassa kuin täällä av:lla, jos sitten täälläkään.
[/quote]
Täällä on hyvä. Aina joku kommentoi, joskus joku peukuttaa. Joku reagoi siihen mitä juuri snoin. Hyvällä mielikuvituksella voi kuvitella, että jotakuta kiinnostaisi. Av on aikuisen mielikuvitusystävä. :) Kiitos teiille tuntemattomiölle.
[/quote]<3
Jos on hyvä mies niin hänkin voi olla ystävä. Itselläni ei ole ystävää myöskään.