Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin sellaisen miessuhteen, jossa mies haluaisi olla kanssani minun takiani, eikä läheisyydentarpeen ja seksin

Vierailija
10.09.2020 |

Ihastuisin sellaiseen mieheen heti.

Kommentit (168)

Vierailija
141/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis platonisen suhteen? Sellaisia varmasti löytyy.

Ei platonista suhdetta. Mutta seksi ei ole mikään suhteen olemassaolon mittari sinänsä.

Ap

Vierailija
142/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ois ihan kivaa kunhan se vain ois hyvää ja siis se, että mies ei ois kanssani minun takiani, vaan oman läheisyydentarpeensa takia olisi iso turn off.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minkäs takia sinä olisit sen miehen kanssa? Kysyy mies.

Vierailija
144/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa sitä onkin toivomista.

Ei miehiä kiinnosta naisessa mikään muu kuin s eksi.

Miehet on eläimiä, voivat kyllä esim. avioitua, mutta aivojen tilalla on silti k yrpä.

Allekirjoitan tämän täysin. Jos miehellä on varaa valita, hän ottaa aina hyvännäköisimmän mahdollisen.  Sen kanssa täytyy vaan elää. -M

Vierailija
145/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No rakkauden vaalimisen takia olisin. Se on tunne, jonka haluaisin jakaa ja silleen.

Ap

Vierailija
146/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli etsit läheistä ystävää? Onko sen pakko olla mies, jos läheisyys ja seksi on pois kuvioista?

Eihän aloituksessa niin sanottu. Opettele lukemaan.

Ap

Ap. Alkaa kettuilemaan, kun juuri kukaan ei ymmärrä.

Ei näin.

* eri

Vierailija
147/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haluat nyt kuitenkin siis seksiä, mutta sen jälkeen kun olet varmistunut rakkaudesta?

Eli et vaan halua nssia ympäriinsä ilman tunteita?

Älä sit tee niin!

Ja tätä nyt oot jankannut sivutolkulla..

Ootko jotain 19v?

Vierailija
148/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi silloin tällöin antaa?

Mitä sä siinä tekisit minua rakastamatta? Mulla ei ois sellaiselle sinulle mitään käyttöä. Se ois morjens.

Ap

Rakkauden vuoksi sinun kanssa olisin.

Vaadit rakkautta ja haluat seksittömyyttä. Vain sinun ehdoilla pitäisi mennä.

Ei kuulosta kestävältä suhteelta.

Vierailija
149/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ois ihan kivaa kunhan se vain ois hyvää ja siis se, että mies ei ois kanssani minun takiani, vaan oman läheisyydentarpeensa takia olisi iso turn off.

Ap

tottakai mies kiintyy sinuun ja haluaa olla nimenomaan sinun kanssasi ja haluaa seksiä nimenomaan sinun kanssasi. Yhdistävä tekijä on sinä ei seksi. Ellei sitten ole joku pelaajapsykopaatti.

Vierailija
150/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rakkauden vaalimisen takia olisin. Se on tunne, jonka haluaisin jakaa ja silleen.

Ap

No, se sama mies jatkaa. Eikös siihen rakkauden tunteen jakamiseen kuulu myös seksi (rakastelu) ja läheisyys? Minä ainakin haluan seksiä, koska rakastan. Haluan läheisyyttä, koska rakastan. Haluan toki paljon muutakin, kuten vaikka patikkareissun kahdestaan, koska rakastan.

Vierailija
151/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö voisi silloin tällöin antaa?

Mitä sä siinä tekisit minua rakastamatta? Mulla ei ois sellaiselle sinulle mitään käyttöä. Se ois morjens.

Ap

Rakkauden vuoksi sinun kanssa olisin.

Vaadit rakkautta ja haluat seksittömyyttä. Vain sinun ehdoilla pitäisi mennä.

Ei kuulosta kestävältä suhteelta.

Niin, mutta en saa siitä eli suuresta rakkaudestasi tuntumaa tai kokemusta, jos sulla on läheisyydentarpeita, joita pitäisi minulla tyydyttää.

Ap

Vierailija
152/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, se sama mies jatkaa. Eikös siihen rakkauden tunteen jakamiseen kuulu myös seksi (rakastelu) ja läheisyys? Minä ainakin haluan seksiä, koska rakastan. Haluan läheisyyttä, koska rakastan. Haluan toki paljon muutakin, kuten vaikka patikkareissun kahdestaan, koska rakastan.

Juu, mutta en rakasta ketään kovin helposti.

Ap

Vierailija
153/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä itse siis mieheltä haluat ja toivot, jos et seksiä ja läheisyyttä?

Nehän erottaa parisuhteen kaverisuhteista.

Oletko miettinyt, että et tarvitse ehkä parisuhdetta ollenkaan, vaan pelkkää kumppanuutta sukupuolesta riippumatta?

Eivät erota, vaan sitoutuneisuus erottaa. Kavereihin ei sitouduta, parisuhteessa on sekin elementti. Tai ei tietenkään kaikilla ole tavallaan sitäkään, mutta siis toi seksi on niin kulunut kriteeri parisuhteelle, eikä edes totta, että se erottaisi ystävät kumppaneista.

Ap

Näin on, sitoutuneisuus on tärkeimpiä parisuhteen tunnusmerkkejä. On paljon pariskuntia, jotka eivät harrasta seksiä ollenkaan. Ovat varmaan aikaisemmin niin tehneetkin, mutta sitten halut ovat hiipuneet. Kumppani on silti tärkeä, totta kai. Ihminen tarvitsee läheisen ihmisen jakamaan arkea ja asioita. 

Nykyaika korostaa seksiä aivan liikaa. Mutta antaa korostaa. Jokainen voi muodostaa omasta parisuhteestaan omannäköisen. 

Vierailija
154/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kuuluisat viimeiset sanat.

Vierailija
155/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole sanonut, että hän ei halua seksiä. Miten sisälukutaidottomia ihmisiä täällä on? Koeta jaksaa, ap. Tänne nyt vain on ilmestynyt joukko miehiä, jotka haluaa vain seksiä. Varmaan samoja tyyppejä, joille nainen on myös kotitalouskone. Vähän niin kuin äiti, joka vain täyttää tarpeita. Esine. Ihan sama, kuka siinä on, kunhan on joku. Ja tietysti mieluiten mahdollisimman hyvännäköinen. Sitoutuminen kestää tasan siihen asti kunnes olisi joku kauniimpi/nuorempi tarjolla.

Vierailija
156/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa sitä onkin toivomista.

Ei miehiä kiinnosta naisessa mikään muu kuin s eksi.

Miehet on eläimiä, voivat kyllä esim. avioitua, mutta aivojen tilalla on silti k yrpä.

Allekirjoitan tämän täysin. Jos miehellä on varaa valita, hän ottaa aina hyvännäköisimmän mahdollisen.  Sen kanssa täytyy vaan elää. -M

Ei tasan tarkkaan ole noin. On miesten aliarvioimista väittää moista. Kyllä mieskin haluaa hyvää arkea ja sellaisen voi saada sopivan naisen kanssa. Sopiva on lähinnä se, jonka kanssa luonteet käy yksiin, halutaan samantyyppisiä asioita jne. Ulkonäkö on vain kuori. Jollain tavalla pitää miellyttää, mutta loppu on muuta.

Vierailija
157/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Vieläkin se sama mies jatkaa. Oikein mukava kuulla, Tämä siis tarkoittaa vain sitä, että sinun on löydettävä se mies, joka sytyttää sinussa sen rakkauden samoin kuin hänessä. Ymmärtääkseni se pyyteetön rakkaus, on siis paljon muutakin kuin vain seksiä tai läheisyyttä. Se on vaikkapa toisesta huolehtimista, ystävällisiä tekoja ja sanoja sekä halu viettää toisen kanssa aikaa. Kokonaisvaltainen kokemus, jonka taustalla on se, että haluaa toisella olevan hyvä olla, jolloin itsekin tuntee mielihyvää. Onnea etsinnällesi.

Vierailija
158/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haluat nyt kuitenkin siis seksiä, mutta sen jälkeen kun olet varmistunut rakkaudesta?

Eli et vaan halua nssia ympäriinsä ilman tunteita?

Älä sit tee niin!

Ja tätä nyt oot jankannut sivutolkulla..

Ootko jotain 19v?

Dear Eki.

Olen tähän asti jakanut kaikille ilman tunteita, ja nyt oivalsin että eihän se pakko ole!

Onks pakko jos ei haluu?

Vierailija
159/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lyhyesti sanottuna haluat parisuhteen jossa persoonasi on tärkeämpää kuin seksi. Mikset heti sanonut niin? Hämmennys ja kyselyt täällä johtuvat heikosta kyvystäsi selittää haluamaasi.

Tulee mieleen elokuvan perjantai on pahin juoni: mies pitää naisen persoonasta niin paljon että on valmis olemaan hänen kanssaan vaikka hän muuttuu ruumiiltaan vanhaksi säkiksi. Heh!

Vierailija
160/168 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole sanonut, että hän ei halua seksiä. Miten sisälukutaidottomia ihmisiä täällä on? Koeta jaksaa, ap. Tänne nyt vain on ilmestynyt joukko miehiä, jotka haluaa vain seksiä. Varmaan samoja tyyppejä, joille nainen on myös kotitalouskone. Vähän niin kuin äiti, joka vain täyttää tarpeita. Esine. Ihan sama, kuka siinä on, kunhan on joku. Ja tietysti mieluiten mahdollisimman hyvännäköinen. Sitoutuminen kestää tasan siihen asti kunnes olisi joku kauniimpi/nuorempi tarjolla.

Mitäs siinä aloituksessa sanottiinkaan suomeksi?