Haluaisin sellaisen miessuhteen, jossa mies haluaisi olla kanssani minun takiani, eikä läheisyydentarpeen ja seksin
Kommentit (168)
Ei sit kannata ottaa miestä ollenkaan kun niistä 99% on helpon vakipimputtimen perässä. Tai ota asexuaali jos olet luonteeltasi niin upea että sinuun rakastutaan sen takia.
Ota kaapissa oleva homomies. Hän kiittää ja kumartaa...
Aina saa haluta, ehkäpä onnistaakin :) Minä halusin naimisiin seksin, läheisyyden, perheen, arki- sekä kirkkoseuran ym. takia. (meillä uskovaisilla seksi siis kuluu avioliittoon)
Aika monikin mies olisi kelvannut, mutta meillä natsasi jollain tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sit kannata ottaa miestä ollenkaan kun niistä 99% on helpon vakipimputtimen perässä. Tai ota asexuaali jos olet luonteeltasi niin upea että sinuun rakastutaan sen takia.
Hmm kuulun ilmeisesti siihen 1% jengiin koska ihastuin nykyiseen naisystäväni myös sen takia että hän tykkää ottaa peppuun.
Joo sama täällä, plus sen jälkeen päätin jo haluta naimisiin kun hänellä on syväkurkku. Pimpsukka on loppujen lopuks aika mainstream.
Minä taas päätin ja jo etukäteen ilmoitin että naimisiin en mene vaikka kyyti olisi millaista.
Tuota syväkurkutusta täytyy harjoituttaa ihan muutoin vain.
Teet rehellisen treffi-ilmoituksen ja kerrot asian juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
No minusta parisuhteen pitäisi aina perustua luonteeseen ihastumiseen. Tein vain sen takia aloituksen, kun asia sanallistui minulle tänään. Että ainakin osaan nyt määritellä, millaisen suhteen haluan :)
Ap
En nyt oikein ymmärrä mitä tarkoitat?
Mitä oikein etsit? Kaveria?
Luuletko, että miehille kelpaa suhteeseen kuka vaan kun saa läheisyyttä ja seksiä?
Miten läheisyyttä edes on ilman että haluaa olla sinun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse siis mieheltä haluat ja toivot, jos et seksiä ja läheisyyttä?
Nehän erottaa parisuhteen kaverisuhteista.
Oletko miettinyt, että et tarvitse ehkä parisuhdetta ollenkaan, vaan pelkkää kumppanuutta sukupuolesta riippumatta?
Eivät erota, vaan sitoutuneisuus erottaa. Kavereihin ei sitouduta, parisuhteessa on sekin elementti. Tai ei tietenkään kaikilla ole tavallaan sitäkään, mutta siis toi seksi on niin kulunut kriteeri parisuhteelle, eikä edes totta, että se erottaisi ystävät kumppaneista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minusta parisuhteen pitäisi aina perustua luonteeseen ihastumiseen. Tein vain sen takia aloituksen, kun asia sanallistui minulle tänään. Että ainakin osaan nyt määritellä, millaisen suhteen haluan :)
Ap
No mitäpä jos tarkemmin selittäisin millaisen suhteen haluat. Toistaiseksi olet esittänyt vain monitulkintaisia yleistyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, että et tarvitse ehkä parisuhdetta ollenkaan, vaan pelkkää kumppanuutta sukupuolesta riippumatta?Eivät erota, vaan sitoutuneisuus erottaa. Kavereihin ei sitouduta, parisuhteessa on sekin elementti. Tai ei tietenkään kaikilla ole tavallaan sitäkään, mutta siis toi seksi on niin kulunut kriteeri parisuhteelle, eikä edes totta, että se erottaisi ystävät kumppaneista.
Ap
Tietävätkö hyvät ystäväsi että ovat sinulle helposti poisheitettävää kertakäyttökamaa?
Miulle seksi ei oo tärkeetä, mut mitäpä neitsyt voi tietää, mut jos ei saa halia, nii se o deal breaker. :/ M25
Vierailija kirjoitti:
Ja aloittaja on niitä kiltimpiä miehiä lähestynyt kuinka usein?
En ole, kun en ihan hahmottanut, miten keskimäärin mies ajattelee. Nyt itselleni kirkastui, että keskimäärin kiinnostus ei perustu luonteeseeni ja siitä tajusin, että se on itselleni deal breaker. Eli että pitää perustua :)
Ap
Aloittaja haluaa siis betamiehen, joka nostaa hänet jalustalle. Jepjep, mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Miulle seksi ei oo tärkeetä, mut mitäpä neitsyt voi tietää, mut jos ei saa halia, nii se o deal breaker. :/ M25
En usko että sinä M25 olet oikeasti mies. Joku trollaava AV nauta joka yrittää saada jonkun palstalaisen "ihastumaan" itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt, että et tarvitse ehkä parisuhdetta ollenkaan, vaan pelkkää kumppanuutta sukupuolesta riippumatta?Eivät erota, vaan sitoutuneisuus erottaa. Kavereihin ei sitouduta, parisuhteessa on sekin elementti. Tai ei tietenkään kaikilla ole tavallaan sitäkään, mutta siis toi seksi on niin kulunut kriteeri parisuhteelle, eikä edes totta, että se erottaisi ystävät kumppaneista.
ApTietävätkö hyvät ystäväsi että ovat sinulle helposti poisheitettävää kertakäyttökamaa?
Ystäviä ja parisuhteessa olevia ei erota seksi, vaan sitoutumisen luonne.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että sinä M25 olet oikeasti mies. Joku trollaava AV nauta joka yrittää saada jonkun palstalaisen "ihastumaan" itseensä.
Oon mie mies. :) En ny tiiä miten voisi todistaa sen, mut nimi o Lauri ja oon Itä-Suomesta. Mie en oo somes, niin en voi sil taval todistaa. Enkä ole ollu tääl ku viikon tai pari. :o Voin mie mennä pois, jos mie oon muidenki mielestä trolli tai nainen. M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon mie mies. :) En ny tiiä miten voisi todistaa sen, mut nimi o Lauri ja oon Itä-Suomesta. Mie en oo somes, niin en voi sil taval todistaa. Enkä ole ollu tääl ku viikon tai pari. :o Voin mie mennä pois, jos mie oon muidenki mielestä trolli tai nainen. M25
Ootko hyvännäköinen? Kuvia?
Mä ymmärrän ap, mitä tarkoitat. Jotenkin vastenmielinen ajatus, että parisuhteen lähtökohta on ne vehkeet joista pissitään, vaikka toki seksuaalisuus liittyy vahvasti ihastumis/rakastumisvaiheen hormoninhuuruiseen tilaan. Vasta nyt viime aikoina olen itsekin ymmärtänyt sen, että haluan kohdata kumppanini syvemmällä tasolla, haluan että se vehkeiden omistaja ravistaa mua muualtakin kuin munasarjoista.
Mitenkäs sinä sen asian itsellesi todistaisit?