Inhoavatko kaikki naiset vartalojaan?? Kun nykyään on näitä kaikkia kehopositiivisuuksia ja kehoon ihastumisia.
En minä ole koskaan vihannut kehoani enkä myöskään tarvitse mitään erillisiä kampanjoita. Melkein tuntuu että pitäisi inhota itseään, kun "kaikki muutkin" hypetyksestä päätellen niin tekevät.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen ulkonäköpaineita? Itsehän naiset itselleen paineet luovat.
Miehet: Itsehän naiset itselleen ulkonäköpaineet luovat.
Myös miehet: siiderivålås, sotanårsu, måtisäkki....
Ei voi kirjoittaa sanoja koska niitä on käytetty niin paljon että ne on luultavasti jouduttu kieltämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös miehet: siiderivålås, sotanårsu, måtisäkki....Ei voi kirjoittaa sanoja koska niitä on käytetty niin paljon että ne on luultavasti jouduttu kieltämään.
Kertoo naisten huonosta itsetunnosta jos koetaan että miehet luovat näin ulkonäköpaineita.
Kaikki muut inhoavat paitsi kehopositiiviset läskit.
Mä inhosin nuorena. Ei mitään muotoja tai rintoja ja olin liian laiha. Aloin tykätä vartanostani oikeastaan vasta lapsen myötä. Tuli sopivasti kiloja ja tiimalasivartalo. Nyt olen mielestäni näin neljäkymppisenä oikeinkin hyvä ja seksikäs.
Haluaisin sanoa nuorelle itselleni, että älä huoli, kyllä ne kurvit sieltä tulee.
Moni nuori on hyvin epävarma. Silloin jokainen kommentti sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös miehet: siiderivålås, sotanårsu, måtisäkki....Ei voi kirjoittaa sanoja koska niitä on käytetty niin paljon että ne on luultavasti jouduttu kieltämään.
Kertoo naisten huonosta itsetunnosta jos koetaan että miehet luovat näin ulkonäköpaineita.
Tämä.
Olis ihana olla varma itsestään. En mitenkään vihaa kroppaani, mutta kyl rakkaus on kaukana.
En halua syyttää miehiä, mutta jos ajattelee niin viimeisin exäni ei vaan ollut kiinnostunut oikein seksistä ja kropastani, mutta sitä edellinen jaksoi tutkia sitä tuntikausia mikä oli ihanaa ja itsetuntoa parantavaa.
Lihavat ja rumat naiset on ällöjä. Minä tykkään naisellisista naisista.
M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassinen kiusaajan selitys. Sovitaanko että koulukiusaaminen sun muu jolla perustelette epäonnistumisianne on täysin ok, koska se kertoo kiusatun huonosta itsetunnosta?
Ylipaino ja lihavuus ovat yleistyneet jo monta vuosikymmentä, että ei sinänsä ihme.
Mä suorastaan vihasin vartaloani nuorena, vaikka se oli täydellinen. Jumppasin vaan kaiken aikaa ja söin salaatteja, silti en koskaan ollut tyytyväinen.
En ole nykyäänkään, olen lihonnut paljon ja on raskausarpia jne, mutta en enää sentään vihaa kroppaani. En ole siitä ylpeäkään, mutta nykyään pidän tärkeämpänä, että se on kuitenkin terve.
Elämänarvot muuttuvat iän myötä, nuorena miettii ihan liikaa pinnallisia asioita ja muiden mielipiteitä itsestä. Toki joillakin se jää päälle koko elämäksi, mutta en enää itse jaksa murehtia ulkomuotoani. On niin paljon tärkeämpiäkin asioita murehdittavana.
Olen kohta 50 vuotta ja ihan tyytyväinen kehooni. Mikä parasta, se on kantanut ja synnyttänyt kaksi ihanaa lastani, jotka tuovat iloa elämääni joka päivä. Olen hyväkuntoinen ja lihaksikas. Joka kerta iloitsen, kun saan salilla kuntoilla ja tunnen itseni voimakkaaksi. Jaksan polkea pitkiä matkoja ja tykkään uida ja lenkkeillä. Toivon että saisin nauttia liikkuvasta elämästä niin kauan kuin mahdollista. Onhan minulla läskiäkin mutta se ei haittaa, kun pääasia on, että saan olla vielä täysin terve.