Mitä kivaa ekstraa ostit itsellesi viimetteeksi?
Lahjaksi, palkkioksi tai muuten vaan? Minä ostin värityskirjaan 😉
Kommentit (83)
Illan makumieltymykseksi ostin itselleni Pringles: hot & spicy:n.
Vuosi sitten kesällä ostin korkokengät. Rakastan niitä ja säilytän niitä niiden ihanassa kenkälaatikossa. Laitan ne jalkaan ehkä kerran viikossa ja fiilistelen, mutta ulkona olen käyttänyt niitä ehkä 3 kertaa :D
Ostin ne siksi, etten ole vuosiin antanut itselleni mitään, olen lytännyt kaikkk toiveeni ja muuttunut harmaaksi hiirulaiseksi, enkä edes sano mitä ajattelen. Päätin tehdä muutoksen ja ostaa jotain mitä en tarvitse elääkseni, vain koska MINÄ haluan.
Tilasin makeet niittisaappaat. Bileet tulossa ja sinne sitten niillä.
Vierailija kirjoitti:
Kukkasipuleita:)
Sama!
Mitä ostit?
Perennoja ja kukkasipuleita, vaatteita, huulikiillon ja puuterin.
Käsilaukun, alesta. En raaski ottaa käyttöön, mutta ihailen aktiivisesti.
Fazerin appelsiinikrokantti-suklaata ja uuden collegeasun oleiluun.
Mä ostin second handina laadukkaan syystakin, jota rakastan yli kaiken, se istui aivan täydellisen hyvin mulle. Olen onnellinen joka kerta kun näenkin sen <3
Norjan lohta fileoituna. Edellisestä oli jo kuukausia. Muutaman tunnin päästä graavaus on valmis nam nam.
Mä ostin itselleni vaatteita! Ostin kaupasta Adidaksen jumppahousut ja ohuen verkkaritakin sekä Haglöfsin ulkoilutakin ja tori.fistä kevytuntuvatakin. Nyt kelpaa!
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mummokarklte?
Ulkomaalainen poikaystävä.
Pelasin pörssissä 1500e ja kivaa oli😁
Tilasin eräästä suuresta "hyvinvointikaupasta" öljyjä, siemeniä, jauheita ja vitamiineja noin 100 eurolla.
Vintagehatun. Se on lämmin huopainen talvihattu. Asun Kaliforniassa, joten tuskin tulee käytettyä. Mutta kaunis katsella. Ja haaveilla talvesta.
Timanttisormuksen 💎