Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus 40 vuotiaana, kokemuksia?

Vierailija
09.09.2020 |

Minkälaisia kokemuksia raskaudesta yli 40 vuotiaana? Itse olen 41 v. ja kaamea vauvakuume. Aiepia lapsia on, iltatähden kaipuu. Uskaltaisiko vielä kokeilla tärppäisikö 🤔

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 41 kun lapseni syntyi. Oli helppo raskaus ja terve lapsi. 40+ äitiys on ihan tavallista.

Vierailija
2/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 43 kun nuorin lapseni syntyi. Helppo raskaus. Voin hyvin alusta loppuun. Synnytyskin meni ihan oppikirjan mukaan. Mulla on kolme lasta, ja kaikki raskaudet olleet helppoja. Ensimmäinen synnytys kuitenkin oli kamala kahteen seuraavaan verrattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset kuin aiemmilla. Valvominenkaan ei väsyttänyt niin kuin nuorempana. Neljäs, iltatähti, syntyi kun olin 41v. Hän täytti eilen 10v ❤️.

Vierailija
4/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin 42, kun kuopus syntyi. Normaali raskaus, lapsi syntyi sektiolla perätilan takia, toivuin nopeasti, vauva-aika normaali. Nyt lapsi on jo 18-v.

Vierailija
5/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 43 kun kuopus syntyi.

Vauva-aika hoitui rutiinilla, vaikka lapsia oli ennestäön vain yksi.

Rento äiti -> helppo vauva.

Poika on nyt seiskalla. Kaikki jees.

Raskaus meni hyvin, sektiosynnytys omasta toivomuksestani.

Vierailija
6/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus täyttää pian 3v. Olin 44 vuotias hänen syntyessään. Raskaus meni hyvin mutta synnytyksessä useita komplikaatioita joihin olin menehtyä. Sitä ei tiedetä johtuiko iästäni vai jostain muusta. Lapsesta nauttii erilailla kuin nuorempana ( 4 vanhempaa lasta myös) mutta en jaksa enää niinkuin nuorempana. Synnytyksestä toipuminen vei yli vuoden

Vierailija
7/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

60v äidillä muksu vielä himassa.

Naurua!

Vierailija
8/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v sain neljännen lapseni, iltatähden. Raskaus oli raskaampi, synnytys melko hankala ja vauva-aikana olin paljon väsyneempi kuin nuorempana muiden lasten ollessa pieniä. Myös oma palautuminen raskaudesta ollut hidasta ja vaikeampaa kuin aiemmin. Mutta tähän olin varautunut etukäteen!

Ja on kyllä ihana lapsi, ihanaa olla hänen äitinsä. Onneksi uskalsin!

Vierailija
9/9 |
28.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi