Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bridget Jones

Vierailija
24.10.2013 |

Onko täällä muita Bridget-faneja? Löysin eilen kirjakaupasta uuden Bridget Jones-kirjan näin vuosien jälkeen ja olen aivan innoissani! Nyky-Bridget on 50v. yksinhuoltajaäiti, joka tapailee kolmekymppistä miestä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvitti, kun tuota pari kuukautta sitten mainostettiin, että Bridget kokee karmean kohtalon. Hohhoijaa, tosi karmea - miljoonilla naisilla menee koko ajan ihan hienosti juuri samalla kuvauksella.

Vierailija
2/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään niistä elokuvista ja näen Bridgetissä paljon itseäni. Vähän höpsö ja nolojen tilanteiden nainen minäkin! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 19:39"]

Mua huvitti, kun tuota pari kuukautta sitten mainostettiin, että Bridget kokee karmean kohtalon. Hohhoijaa, tosi karmea - miljoonilla naisilla menee koko ajan ihan hienosti juuri samalla kuvauksella.

[/quote]

En halua spoilata liikoja niin en kerro Bridgetin karmeaa kohtaloa, mutta sanotaanko, että liittyy siihen miksi on uudestaan sinkkuna.

Vierailija
4/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no juu, mutta voi pettymysten pettymys, kirja vaikuttaa ihan tyhmältä roskalta!

Vierailija
5/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa vängälläkään luettua kirjaa eteenpäin, olen jo kuitenkin puolessa välissä. Tökkii :(

Vierailija
6/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Darcy on kuollut!

Vierailija
7/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No spoilattu kerta jo on, niin kertokaa : Mihin Mark kuoli?

Vierailija
8/8 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko kukaan lukenut Hadrianus Molen myöhempiä vaiheita? Onks ne mistään kotoisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän