Bridget Jones
Onko täällä muita Bridget-faneja? Löysin eilen kirjakaupasta uuden Bridget Jones-kirjan näin vuosien jälkeen ja olen aivan innoissani! Nyky-Bridget on 50v. yksinhuoltajaäiti, joka tapailee kolmekymppistä miestä.
Kommentit (8)
Minä tykkään niistä elokuvista ja näen Bridgetissä paljon itseäni. Vähän höpsö ja nolojen tilanteiden nainen minäkin! ;)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 19:39"]
Mua huvitti, kun tuota pari kuukautta sitten mainostettiin, että Bridget kokee karmean kohtalon. Hohhoijaa, tosi karmea - miljoonilla naisilla menee koko ajan ihan hienosti juuri samalla kuvauksella.
[/quote]
En halua spoilata liikoja niin en kerro Bridgetin karmeaa kohtaloa, mutta sanotaanko, että liittyy siihen miksi on uudestaan sinkkuna.
no juu, mutta voi pettymysten pettymys, kirja vaikuttaa ihan tyhmältä roskalta!
En saa vängälläkään luettua kirjaa eteenpäin, olen jo kuitenkin puolessa välissä. Tökkii :(
No spoilattu kerta jo on, niin kertokaa : Mihin Mark kuoli?
No onko kukaan lukenut Hadrianus Molen myöhempiä vaiheita? Onks ne mistään kotoisin?
Mua huvitti, kun tuota pari kuukautta sitten mainostettiin, että Bridget kokee karmean kohtalon. Hohhoijaa, tosi karmea - miljoonilla naisilla menee koko ajan ihan hienosti juuri samalla kuvauksella.