Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä miehen pitäisi antaa joku lahja vaimolle synnyttämisestä?

Vierailija
24.10.2013 |

Onko se vauva vain vaimon? Ei miehen? Miksei vaimon pitäisi antaa lahja miehelle? Onnea, sinusta tuli isä?

Meillä ainakin vauvat ovat molempien yhteisiä. On menty yhdessä sairaalaan, yhdessä oltu mukana synnytyksessä, oltu koko aika yhdessä sairaalassa ja lähdetty sitten yhdessä kotiin. En todellakaan olisi halunnut, että mies lähtee siitä jonnekin ostamaan mulle jotain lahjaa. Miksi ihmeessä? 

MEISTÄ tuli vanhempia, ei vain minusta äitiä. 

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mikään pakko ole ostaa. Mutta jos haluaa ilahduttaa lahjalla niin mikäs siinä. 

Ei minunkaan mielestä _pidä_ ostaa mitään lahjoja kenellekään mutta tykkään joskus antaa lahjan ja toki on mukavaa saada lahja. Eli ihan sen mukaan mikä itsestä hyvältä tuntuu, hyvän mielen tuottamisestahan siinä on kyse :)

Vierailija
22/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pienet ja kauniit teot parisuhteissa, pitävät hyvää henkeä ja keskinäistä arvostusta yllä. Joka päivä osoitetaan toiselle uudestaan ja uudestaan, että välitän ja rakastan. Ei ole pakko lahjoa, mutta tuntuu siltä, että se, jolle huomenlahja on jokin kynnyskysymys, ei todellisuudessa koskaan näe mitään syytä osoittaa konkreettisesti välittämistään toiselle. Tällaisen ihmissuhteen ennuste ei ole kovin hyvä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ikuisesti kun pikkusiskoni syntyi, olin kuusivuotias, halusin osallistua äidin lahjan ostoon,ja menin sitten isäpuolen kanssa krääsäkaupasta ostamaan lahjaa. Minä löysin kaupasti todella ihanan kullanvärisen pikku maljakon, ja hienoja tekokukkia, äitihän niin tykkää kukista, ja aina toivoo että hänelle kukkia ostettaisiin. No, isäpuoli kun on perinteinen suomalainen duunari, ei mitään minkään päälle ymmärtänyt, osti sitten nämä krääsät mitä minä valitsin, ja onnellisena vietiin ne äidille sairaalaan. No myöhemmin sitten selvisi, että äiti oli ollut todella loukkaantunut kauheista tekokukista, että kun ei nyt edes oikeita kukkia mies ollut ostanut, minulle ei toki sitä kertonut :) Jostain ihme syystä isäpuoli osti sitten äidille hienon kultaisen riipuksen, ihan oikeasti hienon, en muista kuinka pian pikkusiskon syntymän jälkeen, mutta aika pian :) Sen jälkeen isäpuoli on ostanut ihan oikeita kukkia, ainakin lapsen syntymän kunniaksi.

Minun mieheni toi myös minulle kukkia, ja olisin kyllä jonkun hienon korunkin mielestäni ansainnut. Kaksosraskausaika oli helvettiä, ensin monta kuukautta jatkuvaa pahoinvointia, ja sitten loppuaika ihan helvetillisiä liitoskipuja, sitten lapset syntyivät kiireellisellä sektiolla keskosina, synnytys oli todella tuskaa siihen asti kun puudutuspiikki vihdoin saatiin laitettua, ja leikkauksen jälkeinen elämä oli aika helvettiä pitkään. Edelleen 4,5 vuotta synnytyksen jälkeen minulla on fyysisiä kipuja päivittäin, eivätkä ne koskaan tule loppumaan, joten olen todellakin ansainnut vähän lahjoja. Mieheni ei tarvinnut tehdä lasten eteen kuin harrastaa seksiä kanssani, siitä hyvästä toki voisi hänellekin ostaa kukkia jos hän niistä piittaisi.

Vierailija
24/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes tiennyt tällaisesta tavasta? Meillä on neljä lasta, eikä mieheni minulle mitään "synnytys lahjoja" ole hankkinut :) kukkia taisi viimeksi tuoda. Mutta toisaalta sitten taas mieheni ostelee minulle ihan arjessa yllätyksiä ja lahjoja, joten en ole kaivannut mistään synnytyksestä lahjaa. Varsinkin kun se on ollut meidän yhteinen etappi ja yhteinen vauva sieltä on myös syntynyt. 

Vierailija
25/25 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä käsitä niitä jotka sanoo että miksi miehen pitää tuoda vaimolleen kukkia sen takia että vaimosta on tullut äiti, kun miehestäkin on tullut isä, kun lapsi on yhteinen. No ei mun mielestä mies muista vaimoaan sen takia että lapsi on syntynyt, vaan sen kovan työn takia minkä vaimo on sen eteen tehnyt että lapsi on nyt onnellisesti maailmassa. Kyllä jos mulle joku tekisi omalla kropallaan, henkensä kaupalla lapsen, kun minä vain katsoisin vieressä, niin totta munassa ostaisin lahjoja, ja paljon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi