Miten olet liikkunut tänään?
Kommentit (40)
Kaksi lenkkiä kissojen kanssa eli 45 min ja 35 min haahuilua noin 1-2 km. Lisäksi 45 min kahvakuulatreeni. Vielä ajattelin vartin verran venytellä ennen nukkumaan menoa.
Kävelin duuniin ja takaisin. Kävelin myös duunissa. Pitäisi vielä illalla kävellä kauppaan ja takaisin. En jaksa odottaa julkisia, kävellen pääsee oikopolkuja ja löytää kivan näköisiä reittejä.
Sängystä keittiönpöydälle tekemään etätyöt läppärillä. Siitä välillä jääkaapille ja takaisin sänkyyn. Olen niin masentunut tähän yksinäiseen elämään.
N26
Kävelin sängystä keittiöön ja sieltä sohvalle, välillä olen noussut :)
Aamulla 30min hölkkä metsässä koiran kaa. 8h varastotyössä juoksemista/kyykkimistä pakettia sinne tänne. 1h metsälenkki koiran tahtiin. 3tuntia klapien pilkkomista ja vajaan kasausta. Pikku 30min kävely viel myöhemmin. Nyt vedet tulille ja kylpemään.
Navettatöitä 2×3 tuntia. Välissä talon viikkosiivous ja koiran kanssa 4 km lenkki.
Aamulla vartin afrikkalainen tanssitreeni ja sen lisäksi kävelin kauppaan ja takaisin yhteensä 20 minuuttia. Olen etätöissä ja nousen säännöllisesti tietokoneen edestä venyttelemään.
Aamulenkillä kävely+hölkkä noin 5 km. Työpäivän aikana taukojumppa ja töiden jälkeen parin kilsan kävelylenkki. Illalla puoli tuntia pilatesta virtuaalisesti.
Kävelin ulkona, osin maastossa, kahteen otteeseen. Eka lenkki 1,5h, toka 1h.
Rauhallista menoa, ei sauvoja, söin mustikoitakin välillä, kun äkkäsin hyvän apajan.
Muuten olen ollut sisätiloissa, sukkuloinut keittiö-wc-olkkari-makkari -akselien väliä.
Liikkunut reilut 10000 askelta iltapäivällä alkusyksyn ruskamaisemassa pallon perässä.
Kävelen aika paljon päivän mittaan ees taas koska työhuoneeni on piharakennuksessa. Sen lisäksi sain väsyneenä puristettua illalla 30 min crosstrainerilla + 5 min hulaamista.
Tunnin lenkki joka päivä. Niin tänäänkin.
Koiran kanssa kävellyt 2 h 15 min.
Kuuden tunnin työpäivä (teen siivoustyötä, pari tuntia päivästä kiipeilin moppaamassa rappuja), käytin koiran tunnin lenkillä, tein tunnin raskaan treenin kuntosalilla ja lisäksi poljin kuntopyörällä jonkun intervalliohjelman 40 min.
Kävin uimassa klo 6.30 niin kuin joka keskiviikko, tällä kertaa uin aika reippaasti reilut pari kilometriä. Koirien kanssa kävelin 2 x reilun tunnin lenkit (aamupäivä + iltalenkki) ja yhden lyhyen kävelyn siinä välissä, askelia näyttää kertyneen reilut 15 tuhatta.
Pyöräillyt 45 minuuttia melko mäkisessä maastossa niin, että hengästytti ja tuli hiki.
...kaikkia raajoja....siis konttasitko myös?