Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että kauniit naiset saavat hyvin harvoin kaltaisiaan tyttöjä!

Vierailija
09.09.2020 |

Tulos on siis minun omaan kokemuspohjaan nojaava, mutta tosiaan tuntuu että näin vain on.

Minulla on muutama erittäin kaunis ystävä ja heillä erittäin hyvännäköiset miehet. Heidän lapset taas tuntuvat olevan täysin eriparia kuin vanhempansa. Ja tämä nyt koskee lähinnä tyttöjä. Pojat ovat usein aika söpöjä näillä pareilla.

Sitten kun miettii ihan julkkiksia niin heillä sama homma. Juuri luin uutisen Jennifer Lopezista ja Jessica Albasta. Siinä kaksi todellista helmeä ja heidän tyttäret todella eritasoa äitiinsä nähden.

Outoa kyllä...

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole Kardashianin klaanin lapsetkaan niin kaksisia. Kimin esikoinen näyttää ihan Kanyelta.

Ja Khloen lapsi...noh. Ei ole toisaalta äitinsäkään mikään kaunotar.

Kardashianin jälkikasvusta näkee ihan konkreettisesti sen, ettei plastiikkakirurgia auta saamaan kauniita lapsia. Se Kimin kuopus on kyllä ihan sievä, näyttää äidiltään. Kourtneyn lapset näyttävät myös isältään harvinaisen paljon, valitettavasti.

TÄH? Kourtneyhan on varsinainen rumilus! Iso suu. Sen sijaan hänen miehet eli lastensa isät on komeita. Ekan pojan isä  oli malli intiasta, muiden lasten isä Scott Disick on melko hyvännäköinen hänkin. 

Vierailija
122/137 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomanneet, että sellaisilla jopa ruman karskeilla miehillä on myös usein kauniita tyttäriä? Onneksi näin kävi myös meillä. Tytön isä ei ole mikään komea ja piirteet sellaiset, että naisella voisivat näyttää aika karmeilta, mm. todella leveä leuka ja nenä. Tyttömme oli ehkä vähän poikavauvan näköinen vauvana, iso pää jne. Mutta nyt lapsena tosi kaunis. Eikä ole vaan äidin mielipide. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
08.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko huomanneet, että sellaisilla jopa ruman karskeilla miehillä on myös usein kauniita tyttäriä? Onneksi näin kävi myös meillä. Tytön isä ei ole mikään komea ja piirteet sellaiset, että naisella voisivat näyttää aika karmeilta, mm. todella leveä leuka ja nenä. Tyttömme oli ehkä vähän poikavauvan näköinen vauvana, iso pää jne. Mutta nyt lapsena tosi kaunis. Eikä ole vaan äidin mielipide. :)

Ei, sen näköisillä miehillä ei ole usein kauniita tyttäriä, vaikka toki joku poikkeus voi olla olemassa.

Riman karskit miehet ja nallekarhut ei tee kauniita tyttöjä.

Vierailija
124/137 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, sen näköisillä miehillä ei ole usein kauniita tyttäriä, vaikka toki joku poikkeus voi olla olemassa.

Riman karskit miehet ja nallekarhut ei tee kauniita tyttöjä.

Näin juuri. Miehekkään näköiset miehet saa usein miehekkäitä piirteitä omaavia tyttäriä. Kauniiden naisten kannattaisi pariutua ns. kauniiden miesten kanssa jos haluaisivat tyttölapsista kaunottaria. Esim. Zayn Malikin ja Gigi Hadidin tyttärestä tulee varmaan huikean kaunis, kun Zeyn on sellainen siropiirteinen ja suurisilmäinen tapaus. Ja äitinsä kuuluisa malli.

Vierailija
125/137 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole Kardashianin klaanin lapsetkaan niin kaksisia. Kimin esikoinen näyttää ihan Kanyelta.

Ja Khloen lapsi...noh. Ei ole toisaalta äitinsäkään mikään kaunotar.

Kardashianin jälkikasvusta näkee ihan konkreettisesti sen, ettei plastiikkakirurgia auta saamaan kauniita lapsia. Se Kimin kuopus on kyllä ihan sievä, näyttää äidiltään. Kourtneyn lapset näyttävät myös isältään harvinaisen paljon, valitettavasti.

TÄH? Kourtneyhan on varsinainen rumilus! Iso suu. Sen sijaan hänen miehet eli lastensa isät on komeita. Ekan pojan isä  oli malli intiasta, muiden lasten isä Scott Disick on melko hyvännäköinen hänkin. 

Khloe on se perheen ruma ankanpoikanen, mutta hänellä onkin eri isä kuin muilla.

Vierailija
126/137 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelina Jolien äitihän on varsinainen kaunotar.

Vierailija
127/137 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanhempi/vanhemmat ovat hyvännäköisiä, oletetaan, että lapsestakin tulee hyvännäköinen, joten odotukset ovat valmiiksi korkealla. Lapset ja nuoret ovat kuitenkin aika arvaamattoman näköisiä, kehityksen eri nopeudesta ja hormonaalisista muutoksista johtuen. Monet kauniit ihmiset puhkeavat "kukkaan" vasta täysi-ikäisyyden tienoilla, kun oppivat huolehtimaan itsestään, pukeutumaan ja stailaamaan itsensä paremmin. 

Siitä huolimatta... äitini oli kaunotar, minä olen parhaimmillaankin keskinkertainen. Kaksi parasta ystävätärtäni ovat kaikkien mittapuiden mukaan kauniita, mutta heidän äitinsä olivat vanhan ja kuluneen näköisiä jo ennen lasten saantia. Mieheni on huomiotaherättävän komea, mutta hänessä onkin sulautunut harmonisesti yhteen kulmikkaiden ja melko erikoisen näköisten vanhempien parhaimmat piirteet. 

Vierailija
128/137 |
17.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mainittiinko jo, mutta Yolanda Hadidilla on ainakin kauniimmat tyttäret kuin hän itse on.

Eikä hänkään varmasti ole mikään poikkeus. Joskus tuntuu että siitä tykätään pitää enemmän ääntä jos kaunis ihminen saa ei niin kauniin lapsen. Vähän ivalliseen sävyyn vielä.

Vierailija
129/137 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman tyttäreni isä on ns. kaunis mies, ja tytär todella suloinen. Itsekin olen nätti, sillä isänikin on kasvoiltaan enemmänkin kaunis kuin komea. Oma miesmakuni on jostain syystä ollut aina enemmän niihin nätteihin poikiin kallellaan kuin kirveellä veistettyihin laatikkoleukoihin. Olen itsekin toisaalta sellainen babyface, nukkemaisen siro ja pienikasvoinen.

Vierailija
130/137 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveripiirissäni on yksi huomiotaherättävän kaunis nainen, jonka tytär on ihan tavallisen näköinen. Mutta nyt kun asiaa pohdin, niin tämä nainen on kyllä fiksaillut ulkonäköään jonkin verran. Huulitäytteet ja tekoripset nyt ainakin löytyy. Miehensä on sellainen rujon komea, pitkä ja pitkäkasvoinen.

Vierailija
131/137 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaunis avovaimo nuorena ja molemmat tyttäremme ovat myös kauniita :)

Itse en oo kovin kummoinen.

Vierailija
132/137 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luolamiehen piirteet näyttävät komeilta pojalla, mutta tyttärellä ei ihan niin. Tämän takia ns alfamieget tilastollisesti saavat enemmän poikia kuin tyttöjä. Jokin luonnonvalinta tässäkin toimii.

Vierailija
133/137 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on ja jos äiti on pieni ja siro ja mies pitkä ja raamikas käy usein niin että tytöstä tulee iso ja romuluinen ja pojasta siro keskimittainen.

-----------------------------------

EI pidä lainkaan paikkaansa. Katsopa huippumalli Christy Turlington. Äiti lyhyt ja tavallisen näköinen. Isä pitkä ja komea. Tytär siro ja pitkä gaselli, kuvankaunis! Monista lyhyiden äitien tyttäristä on tullut pitkiä ja siroja upeita kaunottaria. Taidat olla itse lyhyt ja katkera siitä?

Vierailija
134/137 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä? Mulla on todella kauniit tyttäret, itse taas valju ja väsyneen näköinen, en erotu tapetista.

Vierailija
135/137 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mainittiinko jo, mutta Yolanda Hadidilla on ainakin kauniimmat tyttäret kuin hän itse on.

Eikä hänkään varmasti ole mikään poikkeus. Joskus tuntuu että siitä tykätään pitää enemmän ääntä jos kaunis ihminen saa ei niin kauniin lapsen. Vähän ivalliseen sävyyn vielä.

Muuten samaa mieltä, mutta Bella Hadid ennen lukuisia kauneusleikkauksiaan oli kyllä niin tavallinen kuin olla ja voi.

Vierailija
136/137 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutulla oli hiukan pullea ja jollakin tavalla kolho tytär. Tulikin murrosikä ja kun viimeksi näin tytärtä, joka oli silloin 15 vuotias, hänestä olikin tullut erittäin hyvännäköinen. Ei lapsen ulkonäöstä voi päätellä kovin paljoa. 

Vierailija
137/137 |
01.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Jenniferin tytär näyttää just äidiltään kun se oli nuori. Ei Jennifer ole aina ollut tuon näköinen, kattoo vaikka Janet jacksonin musiikkivideon that´s the love goes niin on ihan saman näköinen kuin Emme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän