Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että kauniit naiset saavat hyvin harvoin kaltaisiaan tyttöjä!

Vierailija
09.09.2020 |

Tulos on siis minun omaan kokemuspohjaan nojaava, mutta tosiaan tuntuu että näin vain on.

Minulla on muutama erittäin kaunis ystävä ja heillä erittäin hyvännäköiset miehet. Heidän lapset taas tuntuvat olevan täysin eriparia kuin vanhempansa. Ja tämä nyt koskee lähinnä tyttöjä. Pojat ovat usein aika söpöjä näillä pareilla.

Sitten kun miettii ihan julkkiksia niin heillä sama homma. Juuri luin uutisen Jennifer Lopezista ja Jessica Albasta. Siinä kaksi todellista helmeä ja heidän tyttäret todella eritasoa äitiinsä nähden.

Outoa kyllä...

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://zoomboola.com/images/content/2018/12/uzn_15455513824.jpg

Näyttääkö Jennifer itse lapsuudenkuvissaan jotenkin superkauniilta? Ei todellakaan. 

Kyllä hän minun mielestäni on kaunis tuossa kuvassa. Tietenkin jos pitää kauneutensa vain nykymuodin mukaista kauneutta, niin voi olla vaikeaa nähdä tuon tavallisesti puetun ja laitetun tytön kauneus.

Mitä tulee siihen että kauniista lapsista tulee yleensä normaalin/perusnätin näköisiä, niin siihenhän liittyy myös muiden odotukset. Eli kun joku on kaunis lapsena, niin jotenkin kuvitellaan että se kauneus kasvaa lapsen kasvaessa vielä entisestään ja odotetaan hänestä superkaunis. Sitten kun hän kasvaa, niin näyttääkin "perusnätiltä", koska odotukset ja kuvitelmat olivat epärealistisia.

Ja se meikin ja laittautumisen määrä vaikuttaa. Eli jos lähden juhliin korkkareissa ja meikattuna, oon ihan supermallin näköinen (joskin pienempi), jos taas menen työpalaveriin, olen asiallisen ja viehättävän näköinen tai jos sunnuntaina menen kauppaan/ liikun meikittömänä tai arkisena lasten kanssa, musta voi tulla jopa ”hiirulaismainen” fiilis. Eli: jos laittautuisin joka päivä, mua pidettäisi kaunottarena. Nyt arjessa perusnättinä ja arkisena, joka ei käännä päitä😁

Vierailija
62/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demi Moore on myös selvästi tyttäriään viehättävämmän näköinen.

Niin, tulikohan ne mottileuat isältä vai äidiltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta! Vastaavasti suorastaan rumilla naisilla on usein kauniita tyttäriä.

Voit varmaan nimetä edes muutaman tällaisen julkkiksen? Itse en ole huomannut samaa, veikkaanpa että ap ja samanmieliset kiinnittävät vain enemmän huomiota tällaiseen "epäkohtaan" kuin siihen miltä rumien lapset näyttää ja kun tavikselta tai rumilukselta löytyykin nätti lapsi niin se pistää silmään niin että teidän todellisuuden hahmotus värittyy täysin sen mukaan.

Yksikään mainittujen naisten lapsista ei ole edes teini-iässä vielä, ihan mahdoton sanoa miltä tulevat näyttämään mutta molemmat valitsivat lastensa isäkseen tyypillisen latinoperunan.

Angelina Jolien äiti on vaatimattoman näköinen.

Meghan Marklen äiti ei ole mikään kaunotar.

Siinä pari esimerkkiä kauniista tyttäristä ei niin kauniilla äideillä.

Mielestäsi tämä https://i.imgur.com/L3W8zj5.jpg on vaatimattoman näköinen? Tässähän vain on kaunis äiti jolla vielä kauniimpi tytär, tai makuasia toki, veikkaan että moni mies pitäisi äitiä kauniimpana.

Marklen äiti https://www.thesun.co.uk/wp-content/uploads/2018/08/NINTCHDBPICT0004203… taas on mielestäni kutakuinkin samaa tasoa tyttärensä kanssa, toki afrikkalaisemman näköinen ja se jakaa mielipiteitä mutta jos kasvonpiirteitä ja kauneutta arvioidaan. Omaan silmään siis Markle ei ole mikään erityinen kaunotar, sellainen pikkusievä.

Annoit siis pari esimerkkiä kauniista naisista joilla kauniita tyttäriä. Hyvää työtä.

Vierailija
64/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adrianan Liman vanhemmat ovat kyllä sen näköisiä, että täytyy ihmetellä, miten ovat saaneet niin hyvännäköisen tytön.

En löytänyt kuin äidin kuvan, keskimääräistä nätimpi joskin lihava ja vanha. Näkee kuitenkin että kasvot olleet vähintään nätit.

Vierailija
65/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väittämäsi pitää paikkansa Ap, se johtuu siitä että  kauniit naiset valitsevat usein puolisokseen maskuliisen komean miehen. Piirteet, jotka näyttävät miehellä hyvältä - pitkänmalliset kasvot, jykevä leuka, pienehköt silmät vähän syvemmällä päässä, kookas nenä - eivät naisella välttämättä istu siihen yleiseen kauneuskäsitykseen. Tällaiset parit saavat usein todella komeita poikia.

Ne naiset sitten, jotka pariutuvat ns. kauniiden miesten kanssa, joilla on feminiinisiä piirteitä, saavat taas usein todella kauniita tyttäriä. Hyvä esimerkki tästä on mielestäni Johnny Deppin ja Vanessa Paradisin tytär Lily-Rose, jonka isä on todella kaunis mies. Äitikin on totta kai oikea kaunotar.

Vierailija
66/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geeneistä eli tuurista se on kiinni.

Vierailija
67/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh no kyllä ne kauniit yleensä myös kauniita lapsia saa. Ihan hyvä huomio että jos mies on kirveellä veistetyn komea niin varmaan ainakin osa niistä geeneistä periytyy mahdollisille tyttärille.

Ja jos kauneus tulee pitkälti kirurgin pöydältä ja erilaisista lisäkkeistä, niin ne ei tietenkään periydy. Tämän takia julkkisten lapset voi usein olla aika tavallisen näköisiä kun perikin vanhemmaltaan sen leikkelemättömän nenän.

Mun lähipiirissä tyttäret näyttää jostain syystä enemmän isiltään ja pojat äideiltään. En tiedä onko tämä kuinka yleistä.

Vierailija
68/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni onkin jo sanonut, että puolet geeneistä tulee isältä. Sillä on aika paljonkin väliä, miltä mies näyttää.

Vierailija
69/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plastiikkakirurgia ei auta kauniiden lasten saamisessa. Kannattaa myös valita hyvännäköinen isä tuleville lapsilleen

Vierailija
70/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lähipiirissä tyttäret näyttää jostain syystä enemmän isiltään ja pojat äideiltään. En tiedä onko tämä kuinka yleistä.

En tiedä onko OT mutta Beckhameiden lapsissa on hauskaa kun kaikki pojat ihan äitinsä näköisiä ja sitten tämä kuopustytär, Harper, on ihan kopio isästään :D

Vierailija
71/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rumista lapsista puhutaan, niin Beoyncen esikoinen on pakko mainita. Itse en pidä B:tai kovin kauniina, mutta se tyttöparka... No, ainakin hänellä tulee olemaan riittävästi rahaa.

Vierailija
72/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis häh? Lopezin tytärhän on nätti? Sama Jessica Alban tyttärissä?

No onhan se J. Alban oranssitukkainen tyttö nyt ruma...!

Ei ole missään nimessä ruma, mutta heidän lapsensa ovat tavallisella tavalla nättejä/kauniita. Sinänsä todella poikkeuksellisen kaunis/komea pariskunta, jolla on ihan tavallisen nätit lapset. Jessican vaaleahiuksisella tytöllä on todella harvinaiset värit, kun silmät ovat tummanruskeat ja hiukset punertavat vaaleanruskeat.

Vierailija
73/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko OT mutta Beckhameiden lapsissa on hauskaa kun kaikki pojat ihan äitinsä näköisiä ja sitten tämä kuopustytär, Harper, on ihan kopio isästään :D

Olisikn tyttöraukka perinyt Victorian kauniit silmät...

Allekirjoitan myös, että tyttäret näyttää usein isiltään. Aina kaikki on naisten vikaa...

Vierailija
74/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on ja jos äiti on pieni ja siro ja mies pitkä ja raamikas käy usein niin että tytöstä tulee iso ja romuluinen ja pojasta siro keskimittainen.

Tämä pitää harvinaisen hyvin paikkaansa. Erittäin maskuliinisen miehen tyttäret muistuttavat hyvin helposti isäänsä, ts. ovat pitkiä, leveäharteisia ja paksuleukaisia. 

Vierailija
75/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos rumista lapsista puhutaan, niin Beoyncen esikoinen on pakko mainita. Itse en pidä B:tai kovin kauniina, mutta se tyttöparka... No, ainakin hänellä tulee olemaan riittävästi rahaa.

Raukka näyttää ihan isältään. Mutta eiköhän isi osta nenäleikkauksen 16-vuotislahjaksi niin pääsee aloittelemaan mallinuraansa.

Vierailija
76/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, sitten on esimerkiksi Heidi Klumin tytär, joka on todella kaunis siitäkin huolimatta, että hänen formulamoguli-isäänsä ei voi hyvällä tahdollakaan sanoa komeaksi. https://people.com/style/heidi-klum-daughter-leni-modeling-debut-vogue-…;

Reese Witherspoonin tytär taas näyttää prikulleen Reese Witherspoonilta nuorena.

Jessica Alban ja Jennifer Lopezin lapsista on vaikea sanoa, minkä näköisiä heistä tulee teineinä tai aikuisina. En missään nimessä sanoisi heitä rumiksi lapsiksi, silti.

Vierailija
77/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nätti hänkin on, muistuttaa jonkin verran isäänsäkin. Muistelisin että kyseinen tyttö on hyvin lahjakas/älykäs lapsi.

Vierailija
78/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis häh? Lopezin tytärhän on nätti? Sama Jessica Alban tyttärissä?

No onhan se J. Alban oranssitukkainen tyttö nyt ruma...!

Ei ole missään nimessä ruma, mutta heidän lapsensa ovat tavallisella tavalla nättejä/kauniita. Sinänsä todella poikkeuksellisen kaunis/komea pariskunta, jolla on ihan tavallisen nätit lapset. Jessican vaaleahiuksisella tytöllä on todella harvinaiset värit, kun silmät ovat tummanruskeat ja hiukset punertavat vaaleanruskeat.

Makuja on monia, mutta omasta mielestä tuo mies on aika tavallinen. Ei nyt ainakaan poikkeuksellisen komea. Tummat piirteet juu, mutta hän onkin latino.

Vierailija
79/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla pitää paikkansa. Jos nyt vanhempiaan saa kehua, niin äitini oli nuorena ja vielä terveenä todella kaunis, lisäksi hänessä oli tietynlaista säteilyä, jota en osaa sen paremmin kuvata. Isänikin oli hyvännäköinen, pakko myöntää.

Me tyttäret ollaan sitten ihan eri puusta. Ei nyt susirumia, mutta enemmän rumia kuin kauniita. Lisäksi sellaisia, joiden naama unohtuu heti. No se on ehkä hyväkin.

Vierailija
80/137 |
03.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jolien ja Pittin lapset ovat harvinaisen hyvännäköisiä, mutta niin ovat vanhemmatkin. Eikä Brad Pitt ole mikään erityisen maskuliinen mies vaan menee enemmän sellaiseen nätti poika -kategoriaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme