Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauneuden vaikutus elämään

Vierailija
09.09.2020 |

Miten kauniilla ihmisillä kyseinen ominaisuus näkyy elämässä? Kohdellaanko heitä paremmin, saako töitä helpommin? Miksi kauneutta tavoitellaan.

Itse olen aikuisiällä kuullut usein, että olisin kaunis. Nuorempana taas enemmän sitä rumaa. En tiedä, miten se näkyy elämässäni oikeastaan. Kavereita ei ole helpoa saada, joskus joku työkaverimies on vihjaten kysynyt, onko minulla miestä. Tämmösiin en jaksa vastata mitään. Nimeni muistetaan helposti. Olen ujo ja pelottaa että näyttäydyn ylimielisenä. Ongelmiani vähätellään, olen pahasti masentunut ja työkaveri jolle kerroin asiasta, sanoi että "olethan nättikin, kyllä se siitä". Olin pienenä myös vakavasti sairas ja kerroin siitä eräälle tutulle. Hän oli kovin epäileväinen että voiko olla noin. En sitten tiedä, johtuuko tämä siitä että satun näyttämään miltä näytän. Luin kerran halo effectistä, eli että hyvännäköisiin ihmisiin liitettäisi myös hyviä ominaisuuksia. Voihan se olla mahdollista. Anoppini oli aikoinaan sitä mieltä, että kun lähden opiskelemaan, isken sieltä uuden miehen itselleni, että sellaista. Usein se on myös kiusallista, jos joku kommentoi ulkonäköä. 😅

Kertokaa tekin havaintojanne ja kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos on kauneuden lisäksi myös älykäs ja lahjakas ja opinnoissaan menestynyt, kauneudesta on hyötyä.

Vierailija
2/6 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin helpompaa saada töitä. Menet automaattisesti niiden rumien hakijoiden edelle.

Vierailija
4/6 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ainakin helpompaa saada töitä. Menet automaattisesti niiden rumien hakijoiden edelle.

No ei pidä paikkaansa. Esim. yhteenkin paikkaan otettiin minua rumempi (oli toki myös usea muu hakija), eikä paikkaan vaadittu kokemusta.

Vierailija
5/6 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä en osaa sanoa, oon ollu samoissa työpaikoissa et kauheesti en oo vaihdellut. Yks kaunis kaverini tosin joskus sanoi, et on saanu kaikki työpaikat missä on käynyt haastatteluissa.

Vierailija
6/6 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että ihmisen pitäisi olla joko fyysisesti kaunis tai sitten luonteeltaan viehättävä, sosiaalinen ja mukava. Mikäli ei ole kumpaakaan, niin pulassa on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan