Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu että kauniit naiset saavat hyvin harvoin kaltaisiaan tyttöjä!

Vierailija
09.09.2020 |

Tulos on siis minun omaan kokemuspohjaan nojaava, mutta tosiaan tuntuu että näin vain on.

Minulla on muutama erittäin kaunis ystävä ja heillä erittäin hyvännäköiset miehet. Heidän lapset taas tuntuvat olevan täysin eriparia kuin vanhempansa. Ja tämä nyt koskee lähinnä tyttöjä. Pojat ovat usein aika söpöjä näillä pareilla.

Sitten kun miettii ihan julkkiksia niin heillä sama homma. Juuri luin uutisen Jennifer Lopezista ja Jessica Albasta. Siinä kaksi todellista helmeä ja heidän tyttäret todella eritasoa äitiinsä nähden.

Outoa kyllä...

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta! Vastaavasti suorastaan rumilla naisilla on usein kauniita tyttäriä.

Voit varmaan nimetä edes muutaman tällaisen julkkiksen? Itse en ole huomannut samaa, veikkaanpa että ap ja samanmieliset kiinnittävät vain enemmän huomiota tällaiseen "epäkohtaan" kuin siihen miltä rumien lapset näyttää ja kun tavikselta tai rumilukselta löytyykin nätti lapsi niin se pistää silmään niin että teidän todellisuuden hahmotus värittyy täysin sen mukaan.

Yksikään mainittujen naisten lapsista ei ole edes teini-iässä vielä, ihan mahdoton sanoa miltä tulevat näyttämään mutta molemmat valitsivat lastensa isäkseen tyypillisen latinoperunan.

Vierailija
42/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on ja jos äiti on pieni ja siro ja mies pitkä ja raamikas käy usein niin että tytöstä tulee iso ja romuluinen ja pojasta siro keskimittainen.

Pituus peritytyy sukupuolittuneesti, melko epätodennäköistä siis. Taas vain joku yksittäistapaus saa maailmanne järkkymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi Moore on myös selvästi tyttäriään viehättävämmän näköinen.

Vierailija
44/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, että meikit, irtoripset, hiuslisäkkeet tai kauneusleikkaukset eivät periydy ollenkaan.

Vierailija
45/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, yleensä lesbopareissa toinen on ulkoisesti kuin katupoika.

Vierailija
46/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no miksiköhän esim Kim Kardashianin lapset eivät näytä yhtään häneltä? Tietenkin jos koko naaman leikkaa niin ei se subjektiivinen kauneus sillon lapsiin periydy

Vierailija
47/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin noiden mainitsemiesti julkkisten lapsia ja ikähaarukka oli tyyliin 2-12!? Oikeastikko joku aikuinen ihminen katsoo lasten ulkonäköä kriittisesti ja vielä aikuiseen ihmiseen verraten? Tsiisus

Mammat näköjään kykenee mihin vain pönkittääkseen egoaan

Vierailija
48/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta! Vastaavasti suorastaan rumilla naisilla on usein kauniita tyttäriä.

Voit varmaan nimetä edes muutaman tällaisen julkkiksen? Itse en ole huomannut samaa, veikkaanpa että ap ja samanmieliset kiinnittävät vain enemmän huomiota tällaiseen "epäkohtaan" kuin siihen miltä rumien lapset näyttää ja kun tavikselta tai rumilukselta löytyykin nätti lapsi niin se pistää silmään niin että teidän todellisuuden hahmotus värittyy täysin sen mukaan.

Yksikään mainittujen naisten lapsista ei ole edes teini-iässä vielä, ihan mahdoton sanoa miltä tulevat näyttämään mutta molemmat valitsivat lastensa isäkseen tyypillisen latinoperunan.

Angelina Jolien äiti on vaatimattoman näköinen.

Meghan Marklen äiti ei ole mikään kaunotar.

Siinä pari esimerkkiä kauniista tyttäristä ei niin kauniilla äideillä.

Vierailija
49/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://images.app.goo.gl/DmTnyMvsCnJWBMmS6

Angelina Jolien äiti on kyllä ollut todella kaunis, vähintään yhtä kaunis kuin tytär

Vierailija
50/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Angelina Jolien äiti on kyllä ollut todella kaunis, vähintään yhtä kaunis kuin tytär

https://images.app.goo.gl/mCsWWqJMczwBcXvy9

Tästä voi vaikka verrata

Vierailija
51/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskuvissa Angelinan kanssa ei näytä kummoiselta.

Vierailija
52/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskuvissa Angelinan kanssa ei näytä kummoiselta.

Heitä pitää tietysti verrata samanikäisinä ollessaan. Ei Angelinakaan 20 v päästä näytä samalta kuin nyt.

Vierailija
53/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://zoomboola.com/images/content/2018/12/uzn_15455513824.jpg

Näyttääkö Jennifer itse lapsuudenkuvissaan jotenkin superkauniilta? Ei todellakaan. 

Kyllä hän minun mielestäni on kaunis tuossa kuvassa. Tietenkin jos pitää kauneutensa vain nykymuodin mukaista kauneutta, niin voi olla vaikeaa nähdä tuon tavallisesti puetun ja laitetun tytön kauneus.

Mitä tulee siihen että kauniista lapsista tulee yleensä normaalin/perusnätin näköisiä, niin siihenhän liittyy myös muiden odotukset. Eli kun joku on kaunis lapsena, niin jotenkin kuvitellaan että se kauneus kasvaa lapsen kasvaessa vielä entisestään ja odotetaan hänestä superkaunis. Sitten kun hän kasvaa, niin näyttääkin "perusnätiltä", koska odotukset ja kuvitelmat olivat epärealistisia.

Vierailija
54/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tyttöä. Poika on hyvän näköinen.

Vierailija
55/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen huomannut, kun julkkiksia seurannut. Esim. Demi Moore ja aikuiset tyttärensä. Saaneet kyllä äitinsä kauniit silmät mutta isänsä suhteettoman suuren leuan joka pilaa ulkonäön. Toisaalta taas huippumalli Miranda Kerr... kun näin kuvan hänen vanhemmistaan, mietin että mitä hittoa, miten niin upea ulkonäkö on peräisin tuonnäköisiltä vanhemmilta!

Vierailija
56/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että johtuu siitä että kauniilla naisilla on komeat miehet... Eli aika maskuliiniset, mikä ei sitten tytölle periytyessään ole kaunista.

Kaunis nainen saa kauniita lapsia kauniin miehen kanssa. Kauniilla naisilla on aika söpöjä veljiä, mutta just sellaisia feminiinisiä, ei miehekkään komeita.

Vierailija
57/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että puhut naispareista.

Vierailija
58/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis häh? Lopezin tytärhän on nätti? Sama Jessica Alban tyttärissä?

No onhan se J. Alban oranssitukkainen tyttö nyt ruma...!

Tosta oranssitukkasesta näkyy et on tulossa kaunotar, tosi viehättävä tyttö mun silmään. Suurin osa suomalaisista lapsista, sorry vaan on paljon rumempia kuin tuo tyttö!

Vierailija
59/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adrianan Liman vanhemmat ovat kyllä sen näköisiä, että täytyy ihmetellä, miten ovat saaneet niin hyvännäköisen tytön.

Vierailija
60/137 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pötypuhetta. Minulla on kaunis äiti, äidillä kauniit lapset, minä mukaan lukien. Äiti näytti Armi Kuuselalta, ei olisi yhtään kalvennut Armin rinnalla. Minulla on myös ERITTÄIN kaunis tytär.

Siis jepjep. Huutista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi