Tuntuu että kauniit naiset saavat hyvin harvoin kaltaisiaan tyttöjä!
Tulos on siis minun omaan kokemuspohjaan nojaava, mutta tosiaan tuntuu että näin vain on.
Minulla on muutama erittäin kaunis ystävä ja heillä erittäin hyvännäköiset miehet. Heidän lapset taas tuntuvat olevan täysin eriparia kuin vanhempansa. Ja tämä nyt koskee lähinnä tyttöjä. Pojat ovat usein aika söpöjä näillä pareilla.
Sitten kun miettii ihan julkkiksia niin heillä sama homma. Juuri luin uutisen Jennifer Lopezista ja Jessica Albasta. Siinä kaksi todellista helmeä ja heidän tyttäret todella eritasoa äitiinsä nähden.
Outoa kyllä...
Kommentit (137)
Katsokaapa Michael Jacksonin lapsia. Ovatko ne tulleet äitiinsä?
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa Michael Jacksonin lapsia. Ovatko ne tulleet äitiinsä?
Enemmän isäänsä https://inews-prd-a-images.s3.eu-west-2.amazonaws.com/content/uploads/2…
Vierailija kirjoitti:
Palautuminen kohti keskiarvoa
Vaikka vanhemmat olisivat huippuja jossain, heidän jälkeläisensä ovat yleensä lähempänä keskiarvoa. Esimerkiksi kahden huippuälykkään tai -musikaalisen jälkeläisestä tulee todennäköisesti älykäs tai musikaalinen, mutta ei vanhempiensa kaltainen huippu, ihan vain koska huippuyksilöt ovat niin harvinaisia. Hän voi tietysti olla myös kumpaakin vanhempaansa lahjakkaampi, mutta on huomattavasti todennäköisempää, että hän onkin lähempänä keskivertoa.
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Lopez kaunis? Not. Lapsethan ovat äitinsä näköisiä, elleivät ole täysin keinosiemennettyjä hekin. Jensku on niin paljon muokannut ulkonäköään plastiikkakirurgisesti, lisäksi maskit ja kaikki käytössä olevat filtterit ja smoke and mirrors käytössä livetilanteissa, että ei se ihme että lapset ovat eri näköisiä.
Jenniferiä ei ole leikelty. Oli jo 90-luvulla ihan samannäköinen.
Kaunis jo silloin ilman mitään filttereitä ja leikkauksia.
Marc Anthony pilasi tyttären ulkonäön huonoilla geeneillään.
Siis häh? Lopezin tytärhän on nätti? Sama Jessica Alban tyttärissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennifer Lopez kaunis? Not. Lapsethan ovat äitinsä näköisiä, elleivät ole täysin keinosiemennettyjä hekin. Jensku on niin paljon muokannut ulkonäköään plastiikkakirurgisesti, lisäksi maskit ja kaikki käytössä olevat filtterit ja smoke and mirrors käytössä livetilanteissa, että ei se ihme että lapset ovat eri näköisiä.
Jenniferiä ei ole leikelty. Oli jo 90-luvulla ihan samannäköinen.
Kaunis jo silloin ilman mitään filttereitä ja leikkauksia.
Marc Anthony pilasi tyttären ulkonäön huonoilla geeneillään.
Voi että olette sekoja.
Tottakai äiti näyttää "kauniimmalta" kun naama täynnä meikkejä ja lapsuuden rasvat poissa kasvoista.
Lapsella ei lainkaan meikkiä kasvoissa ja kasvoissa on yhä lapsuuden rasvat.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinusta Jlo siis ruma tai tavis? Jos laitettaisiin riviin satunnaisesti valittua 100 suomalaista 51 vuotiasta naista, niin JLo olisi varmasti top 5%. Ja olisi ollut sitä varmasti ihan nuoresta asti ikäisiin verrattaessa.
Jostain ihmeellisestä syystä näihin huippukauniisiin ei vaan koskaan törmää missään. Vaikka niitä pitäisi olla vähän kaikialla. Varsinkin kadulla niitä pitäisi aina tulla vastaan.
Sano useita Jlo:n ikäisiä, jotka sinusta ovat oikeasti kauniita. Varsinkin Suomessa. Eikä siis mitään missejä.
Vierailija kirjoitti:
Entäs Cindy C:n tytär? Huippumallitasoa myös tytär. Mutta yleensä kauniit lapset eivät ole kauniita aikuisia. Kun taas vaatimattomamman näköiset lapset tulee kauniita aikuisina. Niin se vaan on.
Cindyn tytär ei ole alkuunkaan niin kaunis kuin äitinsä nuorempana. Tuskin olisi tytär päässyt huippumalliksi ilman kuuluisaa äitiään.
https://zoomboola.com/images/content/2018/12/uzn_15455513824.jpg
Näyttääkö Jennifer itse lapsuudenkuvissaan jotenkin superkauniilta? Ei todellakaan.
Samoin Whitney Houstonin tytär ei ollut äitinsä tasoa. Bobby Brownin geenit veivät voiton.
Aika monella kompinaatiolla voi lapsen ulkonäkö muodostua. Itse olen isäni äidin näköinen, kaksi muuta siskoani puolestaan äitimme näköisiä. Ei ne piirteet aina tule suoraan omilta vanhemmilta, vaan myös isovanhemmilta ja kuka tietää kuinka kaukaa.
Jos äiti on täysi kymppi, niin tytär voi olla kaunis ysi, mutta silti näyttää "rumalta" äitinsä rinnalla, jos ei satu täysin identtinen kopio olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs Cindy C:n tytär? Huippumallitasoa myös tytär. Mutta yleensä kauniit lapset eivät ole kauniita aikuisia. Kun taas vaatimattomamman näköiset lapset tulee kauniita aikuisina. Niin se vaan on.
Cindyn tytär ei ole alkuunkaan niin kaunis kuin äitinsä nuorempana. Tuskin olisi tytär päässyt huippumalliksi ilman kuuluisaa äitiään.
Kyllä hän olisi silti malli, eli on todella kaunis mutta Cindy on lisäksi äärettömän karismaattinen. Sama juttu Catherine Zeta Jonesin ja tyttären kohdalla, molemmat hyvin kauniita mutta äidillä lisäksi harvinaista karismaa. Sitten taas vaikka Jamie Lee Curtisilla ja äidillään (se nainen esim Psykosta) on molemmilla ollit sekä ulkonäköä että karismaa.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se J. Alban oranssitukkainen tyttö nyt ruma...!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se J. Alban oranssitukkainen tyttö nyt ruma...!
sun aivoissa on kyllä jotain vikaa, jos sanot tuon näköistä tyttöä rumaksi. Et varmaan itse pysty edes ulos menemään, kun näet itsesi niin rumana. Älä vaan missään nimessä lisäänny.
Voi ristus sentään, täällä sitä jo lapsiakin arvostellaan ja jaotellaan tasoihin ulkonäön perusteella. Ei ole mikään ihme että lapset kiusaavat toisiaan kun täällä vanhemmat lässyttää toi on ruma ja toi on kaunis, hyi helv... teidän kanssa.
Ei minusta.
Sitä paitsi kaikki lapset ovat kauniita, olivat sitten tyttöjä tai poikia.
Et ole aivan täysillä liikkenteessä tässä maailmassa ap, jokin mättää sinun pääkopassi ja pahasti.
Miten joku edes viitsii ja voi pohtia tuollaisia asioita ja seurata ja arvostella ihmisiä ulkonäöin mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta! Vastaavasti suorastaan rumilla naisilla on usein kauniita tyttäriä.
Harvoin on. Suorastaan rumilla naisilla on usein rumia tai mukiinmeneviä tyttäriä. Harvoin kauniita.
Aiheeseen taas... Kaikista kauneimmilla naisilla on usein karski ja karismaattinen mies ja se mix on sitten jotain keskinkertaista.
Aivan tutkitustikin nuoremmat naiset taas suosivat kauniita poikia. Vanhetessa naisten miesmaku usein muuttuu suosimaan karskimpaa. Tästä seuraa, että nuorilla kauniilla naisilla on kauniita tyttöjä jos on lapsia. Suomessa kauniit naiset harvoin saavat lapsia kovin nuorina, joten vanhetessa isäksikin valikoituu joku laatikkoleuka. Tytöt eivät sitten useimmilla ole niin kauniita. Vähemmän kauniille naisille jää kauniimmat miehet jotka ei enää kiinnosta ja he sitten saavat tyttöjä ilman laatikkoleukaa tms rujompaa piirrettä.
Niin ja siis tottakai tohon sillee monet ihmiset kateuksissaa kiinnittää huomioo, alkaa jopa ettimään virheitä jos on vaikka kaunis äiti. :D Ei varmaan helppoo olla kaunis. xD
Koska jos on tosi ruma äiti, niin sitä vasten nyt kuka tahansa näyttää kauniilta. :)
Että uskon että on tosta kyse, koska jos on hyvännäköset vanhemmat niin suuremmalla todennäkösyydellä myös lapsikin on, kun vaikka että kaksi rumaa vanhempaa ja kaunis lapsi. Koska geenit periytyy. Toki voi saada geenejä muualta, tai muuten vaan sitten tulla eri näköinen.
Mun äiti on ollu tosi kaunis, mun mummo on ollu tosi kaunis, mun isä on hyvännäköinen ja komea, yms yms, ja myös minä eli tytär, niin on todella kauniiksi kehuttu, tosin mulla on ollu kausia millon oon ollu rumempi esim. murrosikä, joskus lapsena, stressaantuneena , yms. :)
että meillä näin päin.