Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Mikko Kuustosella ja Pirjo Heikkilällä sutinaa?

Vierailija
24.10.2013 |

 
 

...ainakin kaikki ennusmerkit enteilevät hyvää!

 

- "Pirjon mielestä Kuustonen on niin ihana ja sydämellinen, että hän voisi vaikka asua heillä." (Iltasanomat, 11.1.2012)

- Mikko eronnut viime kesänä

- Poikkeuksellisen lämpimät välit lähetyksissä aina lämpimistä katseista kosketuksiin

 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso enää ohjelmaa, jossa on isä-Kuustonen.

Vierailija
2/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Pirjolle riittää Aku :) Mulle riittäis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 16:27"]

Taitaa Pirjolle riittää Aku :) Mulle riittäis.

[/quote]

täh!! kuka Aku??

Vierailija
4/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 16:27"]

Taitaa Pirjolle riittää Aku :) Mulle riittäis.

[/quote]

 

Aku on Niinan mies, ei Pirjon

 

Vierailija
5/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ääliö, ysi. Sinun on ihan turha kommentoida mitään, koska et erota erkkiä peurasta.

Vierailija
6/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuustonen on salamasis. Hänet nimettiin vuoden positiivisimmaksi henkilöksi aikana, jolloin oli kotioloissa masentunut ja kittasi kaksin käsin viinaa. Tällaiset harlekiinikasvoiset tyypit kannattaa kiertää kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 04:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 04:24"]

Voihan tuota ollkai..Mikon hymy kyllä sulattaa ja on muutoinki todellinen herras mies!!Kyllä tämä maa kaipaa enemmänki MIKON kaltaisia säihky silmiä eikä niin peri suomalaista rapa juoppoa,..Mutta ei kyllä ole minkään laista henkilö kohtaista tietoa tästä keissistä!!

[/quote]

 

Miten voi osata kirjoittaa kaikki yhdyssanat noin... persoonallisesti? Hmm, yksi ei kyllä ole edes yhdyssana. Jonkinlainen ennätys kai tämäkin. :)

[/quote]

VEÄ SINÄ KUULE VITTU PÄÄHÄS JA VIHELLÄ!!!!MULLE TUU TOMMOSET PIKKU HUORAT SANNOO MISTÄÄ VITU ENNÄYTKSIStÄ!!!!!!ALKAA HIEMA OTTAA PATTII "kyllä oo ees yhys sana"........

Vierailija
8/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 04:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 04:24"]

Voihan tuota ollkai..Mikon hymy kyllä sulattaa ja on muutoinki todellinen herras mies!!Kyllä tämä maa kaipaa enemmänki MIKON kaltaisia säihky silmiä eikä niin peri suomalaista rapa juoppoa,..Mutta ei kyllä ole minkään laista henkilö kohtaista tietoa tästä keissistä!!

[/quote]

 

Miten voi osata kirjoittaa kaikki yhdyssanat noin... persoonallisesti? Hmm, yksi ei kyllä ole edes yhdyssana. Jonkinlainen ennätys kai tämäkin. :)

[/quote]

 

Vaatii jo taitoa, saman tason kieltä kuin siellä fb:n "hulvattomalla" "huumori"sivulla jota joku täällä aina välillä mainostaa. Mikä lie nauru ja huumori kuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 04:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 04:24"]

Voihan tuota ollkai..Mikon hymy kyllä sulattaa ja on muutoinki todellinen herras mies!!Kyllä tämä maa kaipaa enemmänki MIKON kaltaisia säihky silmiä eikä niin peri suomalaista rapa juoppoa,..Mutta ei kyllä ole minkään laista henkilö kohtaista tietoa tästä keissistä!!

[/quote]

 

Miten voi osata kirjoittaa kaikki yhdyssanat noin... persoonallisesti? Hmm, yksi ei kyllä ole edes yhdyssana. Jonkinlainen ennätys kai tämäkin. :)

[/quote]

 

Vaatii jo taitoa, saman tason kieltä kuin siellä fb:n "hulvattomalla" "huumori"sivulla jota joku täällä aina välillä mainostaa. Mikä lie nauru ja huumori kuvat.

[/quote]

KATEELLISET ÄMMÄT TAAS LIITTOUTUNEET KU JOLLAKI MENEE HIEMAN PAREMMIN..LAPSELLISTA TOUHUA!!!!

Vierailija
10/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 10:51"]

Ihmettelen miksi Kustonen ylipäätään on tuossa ohjelmassa.

[/quote]

 

Niin, Tuomas Kyrö ja Miika Nousiainen saisivat olla joka ohjelmassa ja "Kustonen" välillä pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa elämä, ettei tartte spekuloida olemattomilla. Kuustonenkin on vuorollaan pois, odota nyt 17.

Vierailija
12/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 20:18"]

Hankkikaa elämä, ettei tartte spekuloida olemattomilla. Kuustonenkin on vuorollaan pois, odota nyt 17.

[/quote]

TAAS UUS KATEELLINEN PASKA ÄMMÄ VALITTAMASSA.....HANKI KUULE ITE ELÄMÄ!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ne tekevät sen aivan itse*

(könyävät ojanpohjien kautta vahvistamaan juorut itsestään)

M.O.T.

Vierailija
14/20 |
25.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kaikki on väärin, niin en keksi muuta syytä, kuin lukihäiriön. Näin tekee kaaverini jolla kyseinen häiriö on. Juurikin vastaavasti kirjoittaa aj myöntää kyllä rehellisesti, ettei vain tiedä miten ne kuuluisi tulla. Sai aikoinaan todistuksen yo-kirjoituksiinkin kyseisestä häiriöstä.

 

Tosin tällä täällä kommentoivalla tuntuisi olevan jokin muukin häiriö.

 

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 04:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 04:24"]

Voihan tuota ollkai..Mikon hymy kyllä sulattaa ja on muutoinki todellinen herras mies!!Kyllä tämä maa kaipaa enemmänki MIKON kaltaisia säihky silmiä eikä niin peri suomalaista rapa juoppoa,..Mutta ei kyllä ole minkään laista henkilö kohtaista tietoa tästä keissistä!!

[/quote]

 

Miten voi osata kirjoittaa kaikki yhdyssanat noin... persoonallisesti? Hmm, yksi ei kyllä ole edes yhdyssana. Jonkinlainen ennätys kai tämäkin. :)

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuota ollkai..Mikon hymy kyllä sulattaa ja on muutoinki todellinen herras mies!!Kyllä tämä maa kaipaa enemmänki MIKON kaltaisia säihky silmiä eikä niin peri suomalaista rapa juoppoa,..Mutta ei kyllä ole minkään laista henkilö kohtaista tietoa tästä keissistä!!

Vierailija
16/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 04:24"]

Voihan tuota ollkai..Mikon hymy kyllä sulattaa ja on muutoinki todellinen herras mies!!Kyllä tämä maa kaipaa enemmänki MIKON kaltaisia säihky silmiä eikä niin peri suomalaista rapa juoppoa,..Mutta ei kyllä ole minkään laista henkilö kohtaista tietoa tästä keissistä!!

[/quote]

 

Miten voi osata kirjoittaa kaikki yhdyssanat noin... persoonallisesti? Hmm, yksi ei kyllä ole edes yhdyssana. Jonkinlainen ennätys kai tämäkin. :)

Vierailija
17/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ilmeisesti pari ekaa viestiä ovat Mikon itsensä kirjoittamia. Ihan vain mainostaakseen itseään. Olen erittäin kyllästynyt koko tyyppiin, valtavan täynnä itseään ynnä yrittää ratsastaa tytärtensä menestyksellä, kun itsellä ei ole mitään annettavaa (vain ne vanhat ja väsyneet silvennoisjutut
 


Ihmetyttää, että tästä Lasse Lehtisen näköisestä miehestä leivottiin vielä "kirjallisuuden ammattilainenkin". janiPetteriä hokemalla päässyt stadin keskustan Suomalaiseen kirjakauppaan haastattelemaan syksyn uutuuskirjailijat. Harmittaa teidän kaikkien fiksujen kirjallisuus-freetoimittajanaisten puolesta. Kun äänekäs tollomies on aina parempi kuin oikea asiantuntija....

Vierailija
18/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen tv-ohjelman perusteella ihmettelisin, jos sutinaa syntyisi. Pirjo piti Mikkoa yksinkertaisena ja yllätti Mikon aika perusteellisesti eikä ihan positiivisesti...

Vierailija
19/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi Kustonen ylipäätään on tuossa ohjelmassa.

Vierailija
20/20 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin sutinaa Mikko Kuustosen kanssa.