Mistä löysit vielä noin kolmekymppisenä puolison ekalle kierrokselle?
Kommentit (6)
Aika monet hyvät miehet on jo viety tuossa iässä. Tai ainakin tuo alkaa olla viimeisiä hetkiä löytää, jos haluaa miehen joka tietää haluavansa perheen.
Tapasin nykyisen mieheni 29-vuotiaana. Olimme molemmat olleet aikaisemmin kihloissa muttemme naimisissa. Mieheni on minua 5 v nuorempi. Kun erosin ex-kihlatustani vietin ihan railakasta sinkkuelämää, mutta baarissa emme tavanneet. Oli kylläkin ilta, kun törmäsimme kadunkulmassa toisiimme. Miehen pelisilmä toimi täydellisesti ja menimme treffeille seuraavana päivänä. Muistan ajatelleeni sinä iltana, että minun puolestani tämä saa jatkua vaikka mihin asti. Siitä päivästä tulee 20 vuotta ensi kesänä, onnellisesti yhdessä ja lapsiakin on siunaantunut. Eli oikeasti, kyllä sen oikean voi löytää mistä vaan.
Netin avulla löytyi useampikin ehdokas. Oli edelleen naisten markkinat. Turhaan olin pelännyt olevani liian vanha. Ehkä miehiä tuli tyrkylle monta, kun ilmoitin hetikättelyssä, että olen liikkeellä perheenperustamitarkoituksella? Haastoin miehiä olemaan rohkeita ja toimeliaita.
Takanani oli pitkä lapseton suhde. Lapseton, koska ex-mies ei halunnut lapsia. Ulkonäköni oli edelleen ok kaunis ja se lienee ollut se päällimmäinen syy, että oli valinnan varaa minulla riitti. Ja pitkän suhteen tuoma kokemus toi itsevarmuuta. Miehet valittivat mm naisten ilmoittaneen olevan normaalipainoisia, vaikka todellisuudessa olivat ylipainoisia. Siksi luulivat minuakin ylipainoiseksi.
Anteeksi ärsyttävä tyyli, mutta näin nyt kuitenkin tapahtui, että sain miellyttävän miehen. Täytyi osata luopua muista ehdokkaista heti kun yksi nousi ylitse muiden. Olisin voinut muuten menettää kaikki miehet.
Laittakaa itsenne kuntoon ja etsikää sopiva mies. Mies on hurmattava, sillä ei se muuten onnistu.
Netistä