Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu vieraili uudessa kodissamme ja haukkui

Vierailija
23.10.2013 |

Talo on hänestä kylmä design-koti, kolkko, koliseva, kaikuva (halvat materiaalit kuulemma ). sivussa haUkkui minulle rakkaita esineitä rumiksi.

Talomme on tehty kovalla työllä ja rakkaudella. Se ei ole pullollaan designiä tai kovia pintoja, vaan vanhaa ja uutta, kierrätystä ja puuta. Sisustaminen on kesken koska talo on uusi Ja olemme nuoria.

Vähän kunnioitusta ihmisten uusiakin koteja kohtaan vaikka itse tekisit kaiken paremmin.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 22:54"]

Vähän kunnioitusta ihmisten uusiakin koteja kohtaan vaikka itse tekisit kaiken paremmin.

[/quote]

Oisko sun pitänyt sanoa toi sille tutullesi?

Vierailija
22/68 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, jokaisella on oma makunsa ja tyylinsä. Olen itsekin kyläillyt julkiselta tilalta muistuttavassa puistattavassa design-kodissa, mutta ei tullut mieleenkään avautua aiheesta isäntäväelle. Talo oli varmaan juuri heidän toiveidensa täyttymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen on. Itsekin olen kateellisena käynyt uusissa kodeissa ja yrittänyt miettiä omassa mielessäni samalla tavalla, jotta omassa rupukodissani ei olisi niin "paha" enää asua. En sitä kylläkään ääneen sanonut.

Vierailija
24/68 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraanne oli huonokäytöksinen ihminen. Nauttikaa uudesta kodistanne! :)

Vierailija
25/68 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vierailin joskus uudessa kodissa joka oli mielestäni sisustettu, no, voisin käyttää ihan samoja sanoja kuin ap:n tuttava. Minä pidin mielipiteeni omanani, ei ollut minun koti ja kun talon asukkaat olivat onnellisia niin olin onnellinen heidän puolestaan. Enkä ajattele että olisin tehnyt paremmin, olisin vain tehnyt itseni näköisen =)

Eipä se minun ensimmäinen opiskelijasolunikaan ollut mikään lämpöistä kotia ja viihtyvyyttä henkivä, seuraavaan asuntooni sain jo vähän enemmän viihtyvyyttä niin en luuhannut kavereilla koko aikaa. Koti on ihana kun siellä itse viihtyy, muista viis!

Vierailija
26/68 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei vaan osaa käyttäytyä. Oisi vaikka kehunut jotakin yksityiskohtaa jos ei kokonaisuus miellytä. Ei kyllä tulisi mieleenkään alkaa haukkumaan toisen kotia, varsinkin kun olette sen juuri suurella työllä ja rakkaudella valmiiksi saaneet, ei vaikka ei olisi yhtään omaan makuun sopiva. 

Vierailija
27/68 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin huonokäytöksinen vieras sulla. Kurja tyyppi.

Yleisesti jäin miettimään, että onko se aina kateutta, jos ei tykkää tai omaa noin surkeat käytöstavat?

Vierailija
28/68 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavasi on palstamamma, jolta pääsi unohtumaan, ettei hän ole palstalla, vaan irl-elämässä...

Vierailija
29/68 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin avannut etuoven ja sanonut etta ala kompastu mennessasi portaissa kun voivat olla vahan epatasaiset.

Vierailija
30/68 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis ihmisillähän VOI olla erilaisia mieltymyksiä ja aloittajan koti on voinut olla tuttavan mielestä ruma. Eri asia sitten, onko fiksua sanoa sitä.

Ei kateutta aivan joka kohtaan kannata tarjota, vaikka toki on kiva ajatella että oma ulkonäkö, talo, auto, mies, lapset, työ, hiusmalli on niin upeita ja ainutlaatuisia, että ne on jokaisen mielestä maailman hienoimpia ja jos ei ole, niin on ne kuitenkin mutta SE ON VAAN KATEELLINEN. Harvalla on mitään niin ihmeellistä, että siitä sankoin joukoin oltaisiin kateellisia.

Vierailija
31/68 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis muitako varten ap on talonsa tehnyt ja sisustanut ja nyt kun kaikki eivät ole ooh-aah-wau, aloittaja on katkera? Jos itse pitää kämpästään, on se sitten millainen tahansa, se riittää. Niinkuin edellinen jo sanoikin, harvalla on niin ihmeellisen upeaa taloa että se olisi oletuksena yleisen ihastelun kohde ja kateuden aihe. En minäkään poikkeuksellisen upeina pidä muita kuin vanhoja, komeita kartanoita  - nykytyyliset talot saati talopaketit eivät ihastusta aiheuta, mutta jos niissä asuja talostaan pitää, sehän on tärkeintä.

Ja et kai aloittaja kysynyt vieraan mielipidettä? Monet kysyvät ja oletuksena on, että vastaus on kehuva. Jotkut kuitenkin sanovat mitä mieltä oikeasti ovat kun kerran on kysytty. Kun kysyy, on aina riski että ei saa mieleistään vastausta vaan toisen oikean mielipiteen.

Vierailija
32/68 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ja muut mielensäpahoittajat, 

1. Älkää kysykö toisten mielipiteitä

2. Sanokaa tutuillenne ettette halua kuulla heidän mielipiteitään

3. Jos kuitenkin haluatte kuulla heidän mielipiteensä, niin kertokaa heille mikä sen pitäisi olla. Ihmiset eivät ole ajatustenlukijoita emmekä me halua tieten tahtoen aiheuttaa teille pahaa mieltä.

Vierailija
34/68 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttuni rakensi hyvin persoonallisen kodin, esim ulkopinnan maali on täsmälleen sama sävy kun Huvikumpi ala Peppi. Ja kävin siellä sitä kehujen määrää. Nämä kivet keräsin vaihto-oppilasvuonna ja nämä kävyt keräsin kun vuonna x olin Espanjassa. Koti oli täynnä muistoja ja suoraan sanoen tuli mieleen haenpa jätesäkin. Joku peltipurkki voi olla kiva, minusta se kuuluu metallinkierrätykseen. Olin tietenkin hiljaa mutta tämä toinen kyseli kaikista onko hieno ja tykkäätkö. N 20 kerran jälkeen sanoiN ei ole ihan mun mieleinen ja siitä alkoi paasaaminen kuinka rumaa ja persoonatonta meillä on ja kuinka kehtaan arvostella heitä.

Olis kiva tietää mitä on tapahtunut ennen arvosteluja. Näinhän ei normi-ihminen käyttäydy .

Vierailija
35/68 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalit ihmiset osaavat tuollaisissa tilanteissa pitää mielipiteensä omana tietonaan, joten tuttavan käytös ei ollut ihan korrektia. Ihan samahan se on pitääkö toisen ihmisen kodin tyylistä vai ei, eihän sinne tarvitse muuttaa asumaan. Oman kotinsa saa sisustaa oman mielensä mukaan eikä kodin tarvitse miellyttää kuin asujaa, toivottavasti ap:n koti on oman mielen mukainen!

ps. Onnea uuteen kotiin!

Vierailija
36/68 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meilläkin sukulainen niin kovasti esitteli kaikkia vipstaakkeleita,joita oli asentanut uuteen taloonsa.Itse vain mietin,että tollakin rahalla olisi käynyt vaikka etelässä.Nyt tuijottelevat sellaista älyttömän kallista saunan seinäkoristetta.

Vierailija
37/68 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 08:43"]

No kyllä meilläkin sukulainen niin kovasti esitteli kaikkia vipstaakkeleita,joita oli asentanut uuteen taloonsa.Itse vain mietin,että tollakin rahalla olisi käynyt vaikka etelässä.Nyt tuijottelevat sellaista älyttömän kallista saunan seinäkoristetta.

[/quote]

Kerta etelässä, mutta seinäkoriste on ja pysyy.

Vierailija
38/68 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuutta se on vaan. Ei kannata välittää, kokemusta on itselläkin kun oli tuparit kaverit oli happamina. oLivat itse ostelleet niitä kerrostalokolmioitaan ja niissä mekin oltiin käyty tupareissa. Kai ajattelivat että ovat parempia kun me asuttiin muutama vuosi vuokralla ja sen jälkeen rakennettiin oma talo.

Jotenkin surullista että se purkautuu noin, mutta inhimillistä. ei kannata ottaa itseensä niitä arvosteluja, katellisuus on kuitenkin raskasta kannettavaa kateelliselle iteselleen.

Vierailija
39/68 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää että on uutta.Kallista ei tarvii olla.

Vierailija
40/68 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2013 klo 09:08"]

Kateellisuutta se on vaan. Ei kannata välittää, kokemusta on itselläkin kun oli tuparit kaverit oli happamina. oLivat itse ostelleet niitä kerrostalokolmioitaan ja niissä mekin oltiin käyty tupareissa. Kai ajattelivat että ovat parempia kun me asuttiin muutama vuosi vuokralla ja sen jälkeen rakennettiin oma talo.

Jotenkin surullista että se purkautuu noin, mutta inhimillistä. ei kannata ottaa itseensä niitä arvosteluja, katellisuus on kuitenkin raskasta kannettavaa kateelliselle iteselleen.

[/quote]

Tai sitten toivoit salaa kavereiden olevan kateellisia. Ihmisillä on tapana nähdä se mitä he haluavat nähdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän