Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terolut ja kuukautiset ei ala

Vierailija
23.10.2013 |

Elikkä mulla on nyt kolmas kierto teroluttien kanssa, aikasemmilla kerroilla kuukautiset on alkanut kp 23-24 ja nyt mulla on jo kp 27 eikä kuukautisia kuulu, eikä myöskään mitää oireita mitä on aina ennen menkkoja. Mulla on todettu myös pco. Tein raskaustestin tänään mutta negaa näytti, niin onko nyt mahdollista olla raskaana vai miksei kuukautiset tule?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihan sama tilanne kuin aloittajalla.. Kolmas tero kk menossa, kahdella aiemmalla kerralla menkat alkoi kp 26 ja nyt mennään kp 29 eikä menkkoja näy. Vissiin normaalia että saattaa kestää, joten tässä odotellaan. Raskaus olisi  toivottavaa, mutta pessimisti ei jaksa uskoa kun on niin monesti jo pettynyt..

Vierailija
2/29 |
30.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä eka clomi + terokuuri syötynä. Nyt vikasta terosta 2pv menos, eikä menkkoja näy. Menkkakipuja ollut eilen ja tänään, muttei yhtään vuotoa. Nyt menossa kp 26. Luulen oviksen olleen kp. 15 ajattelin ensi keskiviikkona testata, jos ei menkkoja kuulu, sillon siis kp29.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi epätietoinen. Kolmas terolut-kuuri syöty ja normaalisti menkat tullut kaksi päivää viimeinen pillerin jälkeen, nyt viikko odoteltu ja ei ole tullut menkkoja. Tein testin ja miinusta näytti. hirvee epätietoisuus kaikesta...

Vierailija
4/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy gyneltä neuvoa

Vierailija
5/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä raskaushormonia erittyy niin hitaasti että testi ei vielä huomaa sitä, testaa muutaman päivän kuluttua uudelleen

Vierailija
6/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla ollut vastaavaa? 

AP

Vierailija
7/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*siis muilla

AP

Vierailija
8/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä suositellaan et kuukautiset on viikon myöhässä ennen testin tekoa :) Kannattaa odottaa vielä muutama päivä :) Tsemppiä!

Vierailija
9/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voi joko kestää kauemmin vuodon alkuun tässä kuussa tai sitten voit myös olla raskaana ja se ei vielä näy testeissä... Tai sitten vaan pco vihoittelee ja Terojen hormonimäärä ei tässä kuussa riitäkään jostain syystä vuodon alkamiseen. Itse kärsin myös samasta vaivasta ja Teroluteista huolimatta ei ole aina tullut vuotoa, vaikka en ole ollut raskaana. Aika näyttää, odottelisin viikon ja sitten jos ei kuulu vuotoa, niin uusi raskaustesti.

Vierailija
10/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttärellä sama ongelma, ei riittänyt enää Teroluttien teho  :(   Ei vielä tietoa miten edetään mutta hankalaa on.

Vierailija
11/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tehot ei tuoneet kuukautisia. Söin sit puoli vuotta primoluteja Ja kuukautiset sit alkoi tulla. Primojen aikana ei saa clan raskautUSA

Vierailija
12/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi edellisen viestin hullut sanat. Ipadin teksti muuttuu, tää ennakoiva teksti on syvältä.

Vierailija
13/29 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin raskaana silloin kun ei alkanut

Vierailija
14/29 |
24.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä gyneltä.

Vierailija
15/29 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt nyt toisen 10 päivän Terokuurin liian tiheisiin kuukautisiin (kierto useimmiten 23-24 päivää). Eka kympin satsin jälkeen menkat alkoi tokana päivänä lopetuksen jälkeen (eli kierto 25pv) ja olivat tosi runsaat. Tokan satsin jälkeen menkkoja ei ole kuulunut vaikka tänään on viides päivä viimeisen pillerin jälkeen. Eilen tein raskaustestin joka oli negatiivinen, tosin en tehnyt sitä aamun ekasta pissasta.

Muutenkin ihmettelen, että kannattaako näitä Terolutteja edes syödä. Näitähän voidaan määrätä runsaisiin kk-kipuihin mutta sivuoireena voivat aiheuttaa samanlaisia kipuja. Lisäksi Teroja määrätää puuttuviin kuukautisiin mutta erittäin yleinen sivuvaikutus on kuukautisten poisjäänti.

Vierailija
16/29 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka
Itselläni kans menkaat jo 6 päivää "myöhässä" ennen on tullut 3-4 päivää viimeistä terosta ja nyt on tämä tilanne. Kuuri oli 3 kpl päivässä eli kyl ne pitäis tulla tällaisella määrällä. Oireita on ja vaikka muille jakaa, mutta on niitä ollut ennenkin. Huimausta, pahoinvointia, päänsärkyä ja vessa hätä. Munasarjojen nippailu ja pisteilyä on jatkuvasti, matta varsinainen menkkajomotus oli kp 27-29 (nyt 31)
Ärsyttävää kun en tie mikä on mielikuvitus, tero-oireet tai menkkaoire .. enkä edes uskalla/viitti testaila kun kumminkin - tulee
Luin ett 2 viikkoa vuotoa täytyy odottaa ennen kun voi edes tehdä jotain mut mitä järkeä ne terot popsia jos kierto venyy silti lähes 40
Olen niin väsynyt tähän touhun kun on koko ajan epätietoisuudessa grr..

Vierailija
17/29 |
07.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi kyl ärsyttää, Kokeillut teroja aikaisemminkin noin vuosi sitten eikä alkanut kuukautisia vaikka kaikki mahdolliset oireet oli. Nyt viimeisestä pillereistä kulunut 14 päivää ja lähinnä vatsakipujen lisäksi ollut outoja hengityshäiriöitä, migreeniä ja supernälkää ym. Raskauteen en jaksa uskoa, kun teroja siihen (yli 2v kestäneeseen kuukautishäiriöön sekä mahdolliseen lapsettomuuteen) olen syönyt. Ikää 26v, hieman ahdistanut kun lääkärit vaan sanoneet ensin, että et voi saada lapsia ja toisena päivänä taas kertovat, että limakalvot ovatkin vähän paksuuntuneet, kun olin saanut painoa lisää (en alun perinkään tosin missään nimessä alipainoinen, jännä juttu), joten ehkä voin saada lapsia. We'll see.. Kaipa se raskaustesti pitää puolitoiveikkaana tehdä :P

Vierailija
18/29 |
02.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi ketju mutta onko selvinnyt miksi ei oo vuoto alkanu teroista huolimatta??

Vierailija
19/29 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin terolut käytössä. Otin ohjeen mukaan 10 tabl kuurin (1tabl./päivä, aina samaan kellonaikaan) ja nyt odotellut kohta 2 viikkoa kuukautisia alkavaksi, mutta eivät ole alkaneet. Alavatsakipuja miltei päivittäin ja raskaustestit negatiivisia. Mistähän syystä menkat eivät tule vaikka terot käytössä?

Vierailija
20/29 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TERKALJA ja kuukautiset ei ala.