Voisitko seurustella miehen kanssa, joka pitää batman-elokuvista?
Kommentit (25)
Voisin. Elokuvien katsomisessa ei ole mitään pahaa. Hankalammaksi menisi, jos itse uskoisi olevansa jokin supersankari.
Heh, mä tykkään batman-elokuvista, mies ei niinkään. Ei se mua ole sen takia jättänyt.
En tiiä. Batman on vähän typerän ja ruman näköinen. Itse katselen mieluummin Spidermania, kiva perse ja reidet sillä.
Mä olen jopa naimisissa sellaisen miehen kanssa.
Voisin. Tosin leffat eivät ole kummoisia, mutta silti. Itsehän luen sarjakuvia ja pidän X-menistä.
Eikö kysymys pitäisi olla, että voisitko seurustella miehen kanssa :D
Mä luulen, että en voisi seurustella miehen kanssa jossei se pitäisi Batmaneista. Samoin tuottaisi ongelmia, jossei mies olisi edes nähnyt star warseja.
T: Leia
Vanhahko ketju mutta vastaan kuitenkin:
Voisin, ja itseasiassa seurustelen tällä hetkellä sellaisen miehen kanssa. Tosin Joel Schumacherin ohjaamista Batmaneistä, emme pidä kumpikaan (kuten ei moni muukaan).
Vierailija kirjoitti:
En tiiä. Batman on vähän typerän ja ruman näköinen. Itse katselen mieluummin Spidermania, kiva perse ja reidet sillä.
Luuletko että useimmat Batman-fanimiehet katsovat niitä leffoja Batmanin esittäjien perseen ja reisien vuoksi?
En. Osoittaa tiettyä kypsymättömyyttä.
Voisin koska pidän niistä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Voisin. Elokuvien katsomisessa ei ole mitään pahaa. Hankalammaksi menisi, jos itse uskoisi olevansa jokin supersankari.
Niinku vaikka Bicycle Repair Man?
Voisin. Itse tykkään Teräsmies- ja Transformers-leffoista.