Ihmiset laahustavat maski toista tuntia naamalla sateessa ja luulevat että se auttaa jotain
Juuri tästä syystä THL ei halunnut suosittaa niiden käyttöä. Ihmiset eivät tiedä tuo taivaallista!
Huoh.
Kommentit (6)
Niinpä. Aika harva suomalainen on sairaanhoidon ammattilainen ja osaa sitä käyttää.
No ei ne välttämättä mitään luule. Aika moni pitää sitä maskia vain sosiaalisen paineen vuoksi, eikä oikeasti usko sen käytön vaikuttavan taudin leviämiseen tuon taivaallista.
Maski on tarkoitettu pidettäväksi vain tilanteissa, joissa ei voi pitää etäisyyttä muihin ihmisiin, kuten busseissa.
Ulkoilessa sitä ei tarvita, jos ei ole tungosta.
Eikä kukaan kuvittele yhtään mitään.
Tautihan ei suojaa ihmistä itseään.
Pitämällä maskia ihmiset yrittävät suojella muita etteivät pärski suoraan heitä kohti.
Vierailija kirjoitti:
Maski on tarkoitettu pidettäväksi vain tilanteissa, joissa ei voi pitää etäisyyttä muihin ihmisiin, kuten busseissa.
Ulkoilessa sitä ei tarvita, jos ei ole tungosta.
Eikä kukaan kuvittele yhtään mitään.
Tautihan ei suojaa ihmistä itseään.
Pitämällä maskia ihmiset yrittävät suojella muita etteivät pärski suoraan heitä kohti.
Lässyn lässyn lää. Maski in hyvesignalointia. Miksi ihminen joka ei ikinä yski pitää maskia?
Maskien käytössä pätee hyvin yksinkertainen ohje ja joka jokaisen pitäisi sisäistää. Olen tämän muualta kuullut ja iskee tyhmimmänkin ymmärrykseen.
Sinä ja kaverisi olette alasti. Kun kaverisi kusee sinuun päin sinä kastut. Kun kaverisi pukee housut päällensä ja kusee hän kastuu vain itse. Tämän kun vertaa maskeihin oivaltaa niiden käyttöidean.
Näin ollen maskien käyttöidea on kulkea ne päällään ihmisjoukossa, mutta ei joka paikassa. Olen ap:n kanssa samaa mieltä, että järkeä maskienkin käyttöön.Maskit suojaavaat roiskeilta, ei viruksilta.
Tämä! Nimeomaan sateen kastelema maski. Aika harvalla maskipäällä oli Helsingin keskustassa sateenvarjoa.