Hei vaan ihmiset
olen Victoria 38v harrastan omaksi hyväseni juoksemista, eri mittaisia lenkkejä, en käy ees juoksutapahtumissa. olen uskossa, Jeesus Kristus on pelastajani. minulla oli tosi kurjaa elämää joskus ala-asteen 6lk sinne nuoruuteen saakka, ja välillä ollut helpompia jaksoja ja sitten on ollut tosi vaikeita. mutta Jeesus on ollut minulle hyvä ja auttanut ja antanut hyviä asioita elämään. kuitenkin olen saanut nähdä, että tämä maailma on täys pommi-.ihan mahdottoman karsee paikka, kodittomia, kauheita sairauksia, köyhyyttä, nälänhätää ja sairaalloisen lihavia ja kamalan rikkaita ja toiset tekee hirveesti töitä jossain ja ei mahda paljon palkkaa saada, ja on kamalia hämähäkkejä ja myrkkykäärmeitä ja kuolema on ihan vaan sekuntien päässä meistä kaikista, verisuoni vaan katkeaa päästä kohtalokkaasti ym. tähän maailmaan ei kannata elämäänsä perustaa. Jeesus Kristus kuoli meidän kaikkien edestä ristillä että saisimme uskomalla Häneen syntimme anteeksi ja iankaikkisen elämän lahjan, sitten kun ajallinen elämä loppuu niin taivaassa ei ole mitään pahaa vaan suuri ilo kaikille Jumalan lapsilla. Roomalaiskirjeessä Raamatussa on kirjoitett näin: Roomalaiskirje 10 9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
12 Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu". suosittelen kaikille, että hiljentykää siellä missä olette Elävän Jumalan eteen, ja pyytäkää Jeesukselta anteeksi syntinne ja Häntä pelastamaan teidät . minulla on facebook https://www.facebook.com/victoria.muje.5