Keskeytetty yhdyntä epäonnistui...raskauden mahdollisuus?
Niin, siis spermaa pääsi sisään keskeytetyssä yhdynnässä ovulaatiota edeltävänä päivänä n. puolet, loput mahalle, siis ihan aika runsaasti. Menin alapesulle (perusteelliselle sellaiselle) yhdynnän jälkeen...Tiedän että varmaan turhaa. Onko joku raskautunut tällaisten olosuhteiden vallitessa?
Kommentit (47)
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288391093257.html
Tämä ei ollut se juttu mistä aiemmin puhuin, mutta näitä samoja huuhaa-juttuja siinä lukemassani artikkelissa käsiteltiin. Juttu sisälsi galluptuloksia ja siellä ne vaan aikuiset ihmiset ilosesti olivat ruksineet todeksi tuollaista reikäaivoista juttua, että raskaaksi ei voi tulla jos on päällä tms. Valitettavan retuperällä on tietous jos näin luulee.
Kyllä raskauduin ja mies ei edes tullut sisään. Tulin siitä mistälie esispermasta raskaaksi.
Että apteekkiin vaan jos et halua vauvaa!
> "Ilman reseptiä apteekista saatava kuparikierukka on erittäin tehokas jälkiehkäisymenetelmä. Lääkäri voi asettaa kuparikierukan 5 päivän sisällä yhdynnän jälkeen minä tahansa kuukautiskierron päivänä sekä synnyttäneille että synnyttämättömille naisille. Kierukan etuna on se, että se voidaan tarvittaessa jättää paikalleen jatkuvaa ehkäisyä varten." Käypähoito-suositus
Kiitos tästä tiedosta! Mulle on ainakin sanottu, että kuukautisten aikaan pitäis asentaa. Täytyy varmaan mennä nyt heti.
Ap
TÄH? Eihän keskeytetty yhdyntä voi epäonnistua? Sehän on niin luotettava ehkäisykeino!
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 13:38"]
Onko joku raskautunut tällaisten olosuhteiden vallitessa?
[/quote]
Monikin on. Yksi siittiöhän siihen vain vaaditaan. Et sinä todennäköisyyksiä laskemalla saa selville, tulivatko sukusolut kohdanneeksi vai ei.
Vaikka todennäköisyys olisi 10% on se kohdallasi joko tai. Vähän raskaanahan ei voi olla.
Millainen koulutustaso sinulla on, aloittaja?
[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 14:42"] Mutta eikö se kierukka pidä laittaa kuukautisten aikaan? Eli mun pitäis vielä pari vk odottaa. Vai voiko sen laittaa muulloinkin kuin kuukautisten aikana? Itselleni ainakin suositeltiin aikoinaan, että laitettais kuukautisten aikana.
[/quote]
"Ilman reseptiä apteekista saatava kuparikierukka on erittäin tehokas jälkiehkäisymenetelmä. Lääkäri voi asettaa kuparikierukan 5 päivän sisällä yhdynnän jälkeen minä tahansa kuukautiskierron päivänä sekä synnyttäneille että synnyttämättömille naisille. Kierukan etuna on se, että se voidaan tarvittaessa jättää paikalleen jatkuvaa ehkäisyä varten." Käypähoito-suositus