Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskeytetty yhdyntä epäonnistui...raskauden mahdollisuus?

Vierailija
23.10.2013 |

Niin, siis spermaa pääsi sisään keskeytetyssä yhdynnässä ovulaatiota edeltävänä päivänä n. puolet, loput mahalle, siis ihan aika runsaasti. Menin alapesulle (perusteelliselle sellaiselle) yhdynnän jälkeen...Tiedän että varmaan turhaa. Onko joku raskautunut tällaisten olosuhteiden vallitessa?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 14:02"]

. Yhtään ei näkynyt, että olis valunut spermaa edes pikkareihin jälkeenpäin. Jotenkin tuntuu melkoisen epätodennäköiseltä raskaus...

Mulla on kaksi lasta muuten jo.

Ap

[/quote]

No ei kai sitä valunut, kun se oli sun sisälläs.

Ja minä olen ollut kaksi kertaa raskaana, nyt on kaksi lasta - mutta en uskonut mihinkään vauvaan ennen kuin pitelin sitä käsissäni. Joten se, uskot tai et, ei ole peruste sille tapahtuuko hedelmöitys vai ei.

voi olla, että et ole raskaana. Mutta seksiä hedelmällisten päivien alla - voit ihan hyvin olla raskaana.

PS. huolellinen alapesu ei auta. Mulla on 10v esiteini todisteena siitä. Ja silloin sentään vaan ehkäisy petti, luulin että sain sen kumin vedettyä sisuksistani mähnien kanssa ja siihen päälle vielä huolellinen pesu.

Vierailija
22/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis, sekin että on päällä, vähentäähän sekin vähän mahiksia (suurin osa valuu ulos) :)?

Voi itku, en haluais sekoittaa elimistöäni millään jälkiehkäisyhormoneilla :(.

Ihan omaa tyhmyyttämme ei käytetty kortsua. Sanon ihan suoraan. Tyhmiä oltiin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jälkiehkäisy minulla ainakaan seannut mitään, vaikka yhden vuoden aikana käytin kolmesti. Ja taisi vielä olla kaikki kolmen - neljän kuukauden sisällä.

Vierailija
24/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuun vielä niin helposti raskaaksikin. Ehkä sitten täytyy vaan ajatella, et se mitä tapahtuu, on tarkoitettu. Ovista en oo tikuttanut, mut tuntemuksista tiedän, milloin on...

Ap

Vierailija
25/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tossa on ihan loistavat mahkut raskautua. Jälkiehkäisyä kannattaa kokeilla, muttei sekään mikään satavarma ole. Kannattaa käyttää kumia edes ovispäivien lähettyvillä jos raskaus on nounou.

Vierailija
26/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toissailtana tapahtui. Auttaiskohan ne jälkiehkäisypillerit edes enää?

Ap

Vierailija
27/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 14:09"]

Anteeksi mutta mua taas jotenki naurattaa tää aloitus ja ap... :D Enkä oikein tiedä miksi. Varmaan toi seikkaperäinen selostus tapahtuneesta naurattaa :D

[/quote]

Joo. Trolli on. Kahden lapsen äiti, ja ei tajua vieläkään mitään.

Vierailija
28/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Sekään ei aina auta, jos hedelmöittyminen on ehtinyt tapahtua.

Mä olen luullut, että jälkiehkäisypillerit tehoaa sentään aika hyvin, jos ottaa 72 h kuluessa?

Vierailija
29/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tajuan, että VOI raskautua. Mutta monet yrittämällä yrittää raskaaksi, ja minäkö muka tulisin tällaisesta epäonnistuneesta keskeytetystä...Jotenkin en vaan jaksa uskoa. Halusin kuulla kokemuksia, että onko jollakin oikeasti joskus käynyt näin, että on tuntenut, että on todellakin spermaa, sitä itseään eikä mitään touhutippoja, päässyt sisään.

Oon  menossa laittamaan parin viikon päästä kierukan. Mitähän mahdolliselle raskaudelle tapahtuu, jos oonkin raskaana? Laitetaan terveyskeskuksessa, ja siellä ei oo ultraa. Niin eihän sitä mahdollista raskautta edes pystyisi näkemään...

Ap

Vierailija
30/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa sen typerän raskautua-sanan käyttö!

Vierailija
31/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nyt kaikki teinit ymmärtävät, että KESKEYTETTY YHDYNTÄ EI OLE TARPEEKSI TEHOKAS EHKÄISYMENETELMÄ! Ennen varsinaista siemensyöksyä tulee jo ns. touhutippoja, joissa on siemennestettä mukana, ja siitä todellakin voi tulla raskaaksi, vaikka varsinainen siemensyöksy tulisikin jonnekin muualle kuin naisen emättimeen.

Vierailija
32/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta miten tietämätöntä porukkaa löytyy aikuisista ihmisistä ehkäisyasioiden suhteen! Tästähän oli juttu joku aika sitten, että liian monen AIKUISEN tiedot tutkitusti ovat puutteelliset. Olin tosi typertyny kun sitä juttua luin. 

Alapesu ei ole ehkäisykeino.

Keskeytetty akti ei ole ehkäisykeino. Sitä siemennestettä voi tulla pieniä määriä ennen varsinaista ejakulointia. Nyt aikuiset naiset takaisin terveystiedon tunnille...

Vierailija
33/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuparikierukan asentaminen asap toimii myös jälkiehkäisytoimenpiteenä. Mutta jos raskaus on alkanut, eli alkio kiinnittynyt, niin kierukkaa ei aseteta. (Koska se aiheuttaa vierasesineenä riskejä sikiölle)

Vierailija
34/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uskomatonta miten tietämätöntä porukkaa löytyy aikuisista ihmisistä ehkäisyasioiden suhteen! Tästähän oli juttu joku aika sitten, että liian monen AIKUISEN tiedot tutkitusti ovat puutteelliset. Olin tosi typertyny kun sitä juttua luin. 

Alapesu ei ole ehkäisykeino.

Keskeytetty akti ei ole ehkäisykeino. Sitä siemennestettä voi tulla pieniä määriä ennen varsinaista ejakulointia. Nyt aikuiset naiset takaisin terveystiedon tunnille...

Eikä sillä ole mitään merkitystä olitko päällä vai alla!

Vierailija
35/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

34, miksi sitten sanotaan, että paras tapa raskautua on mies takaapäin -asento, ja nainen päällä niitä huonoimpia?

Tiedän, ettei alapesu ole ehkäisykeino :). Silti tuntui paremmalta yrittää edes jotain tehdä.

Kyllä mun tiedoissa ei ole vikaa. Hetken huumassa tämä tapahtui...:/

Ap

Vierailija
36/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 14:28"]

Halusin kuulla kokemuksia, että onko jollakin oikeasti joskus käynyt näin, että on tuntenut, että on todellakin spermaa, sitä itseään eikä mitään touhutippoja, päässyt sisään.

[/quote]

No jos tuollaisia kokemuksia ei olisi (tai olisi jotenkin äärimmäisen vähän) niin eihän kukaan vaivautuisi käyttämään mitään ehkäisyä kun olisi ihan turhaa. Monet tulee raskaaksi jopa kunnollisesta ehkäisystä huolimatta ja vielä useampi niistä "touhutipoista".

Vierailija
37/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, siis mietin vain näitä mahiksia...Olin siis päällä, ei tullut kaikki sisään (mutta niin runsaasti kuitenkin, että tavaran huomasin tosi selkeästi vessassa käydessäni...), tein tosi huolellisen alapesun. Voi apua. Mutta eikö se kierukka pidä laittaa kuukautisten aikaan? Eli mun pitäis vielä pari vk odottaa. Vai voiko sen laittaa muulloinkin kuin kuukautisten aikana? Itselleni ainakin suositeltiin aikoinaan, että laitettais kuukautisten aikana.

Ap

Vierailija
38/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi tuo mies aivan onnessaan, jos tulisin raskaaksi!

Ei sen kanssa varmaan uskalla tätä keskeytettyä enää käyttää :).

Ap

Vierailija
39/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi tuo mies aivan onnessaan, jos tulisin raskaaksi!

Ei sen kanssa varmaan uskalla tätä keskeytettyä enää käyttää :).

Ap

Vierailija
40/47 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se latoo toinen toistaan "tyhmempiä" kysymyksiä ja oivalluksia. Voisit mennä samantien poistattamaan koko helahoidon sieltä alakerrasta - ylläkerrassahan ei todistetusti ole mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme