93 tartuntaa - kiitos oikeiston talous ennen terveyttä ja ihmishenkiä elinkeinoelämän huutajat, kiitos vasemmiston koulut auki vaikka kuoltaisiin
Epidemia etenee vääjäämättömästi. Kun se siirtyy koululaisilta vanhemmalle väestölle niin tehot täyttyvät. Rajat auki vaan.
Kommentit (32)
Lääkeyhtiö Astra Zeneca keskeyttää rokotetestauksen ihmisillä toistaiseksi.
Syynä on rokotteen aiheuttamat sivuvaikutukset ihmiseen.
Vielä ei tiedetä, mikä tuon sivuvaikutuksen aiheuttaa.
Siinä meni sekin toive, että ensi keväänä saataisiin rokote virukseen.
Kyllä täällä pelätään :( T: äiti kolmelle lapselle, joista yksi kuuluu riskiryhmään. Samoin itse kuulun riskiryhmään. Yksi lapsista on päiväkodissa, yksi eskarissa ja yksi ala-asteella. Ja itse olen töissä. Joten hyvin laajalti "liikutaan" :(
En nyt olisi superhuolissani, koska meillä sairaalassa / teholla olevien määrä ei ole kasvanut merkittävästi. Jokainen nuorison keskuudessa tullut uusi tartunta lisää jiukkoimmuniteettia, ja nuoret sairastavat taudin useimmiten lievänä tai hyvin lievänä.
Myöskin vanhemmat ikäluokat ja riskiryhmät ovat oppineet suojautumaan j a muut suojelemaan heitä. Ei ole mitään syytä sulkea yhteiskuntaa uudestaan, totaalisulusta aiheutuvat haitat ovat paljon hyötyjä suurempia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä pelätään :( T: äiti kolmelle lapselle, joista yksi kuuluu riskiryhmään. Samoin itse kuulun riskiryhmään. Yksi lapsista on päiväkodissa, yksi eskarissa ja yksi ala-asteella. Ja itse olen töissä. Joten hyvin laajalti "liikutaan" :(
Auttaako pelkääminen?
Maski naamalle vaan ja etäisyys ja käpälien desinfiointi aina kauppaan mennessä ja julkisissa.
Paniikki pois...tätä tämä nyt tulee vaan olemaan, ja hemmetin pitkään...ja tämä kanssa pitää vaan pystyä elämään
Ruumiskontti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne pysyvät elinvauriot jotka tulee lievienkin tapausten jälkeen? Relaatko sitten?
Niitä ei tule kuin hysteerikoille.
Niin ja denialistit ei sairastu koronaan ollenkaan. Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne pysyvät elinvauriot jotka tulee lievienkin tapausten jälkeen? Relaatko sitten?
Edelleen harvoille tulee vaurioita. Minkään tilaston valossa korona ei ole erityisen vaarallinen itsessään. Toki joillekin tappava ja syytä noudattaa varovaisuutta, mutta onko syytä paniikkiin? Minusta ei ole.
Miten ajattelit ruokkia itsesi, jos koko yhteiskunta suljetaan? Tai missä asua, jos olet vuokralla tai asut velkatalossa? Tuskin ilman annetaan asua.
Vierailija kirjoitti:
Lääkeyhtiö Astra Zeneca keskeyttää rokotetestauksen ihmisillä toistaiseksi.
Syynä on rokotteen aiheuttamat sivuvaikutukset ihmiseen.
Vielä ei tiedetä, mikä tuon sivuvaikutuksen aiheuttaa.
Siinä meni sekin toive, että ensi keväänä saataisiin rokote virukseen.
No mutta onhan niitä muitakin rokotekehittäjiä kuin tuo yksi? Ei ne kaikki munat samassa korissa ole! Toisaalta, kaltaisesi av mammahysteerikkoklubin pessimisti ei pety...
Vierailija kirjoitti:
Miten ajattelit ruokkia itsesi, jos koko yhteiskunta suljetaan? Tai missä asua, jos olet vuokralla tai asut velkatalossa? Tuskin ilman annetaan asua.
Itse olen asunut vuokaralla jo melkein 20 vuotta. Olen saletisti varma, että vuokraisäntä antaisi asua muutaman kuukauden ilmaiseksi, jos tulisi tiukka paikka.
-eri
Kanntaa muistaa, että Tukholman Karoliinisesta sairaalasta sairaanhoitajat sanoutuivat joukolla irti, koska eivät jaksa enää tulevaa talvea. Tätä on luvassa, jos tällä hälläväliä, kuolkoot kurjata ja sairastukoot heikot meiningillä jatketaan. Sitten jää se terve työikäinenkin hoidotta jos tauti iskee pahemmin.