Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkkeiden vaikutuksesta myös hirveä haju

Vierailija
09.09.2020 |

Oma ominaishajuni on muuttunut lääkkeiden myötä. Se haisee pissamaiselle hielle vaikka kuinka peseydyn jokapäivä. Ihan kokovartalo pesu suihkussa sekä vaatteet pestään jne. Mitä kummaa elimistössäni tapahtuu :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mätänen ku kala kaatiksella😂😂😂

Vierailija
2/9 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, mikä lääke aiheuttaa tuollaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lääkkeet haisee ihon läpi? 

Vierailija
4/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän samaa. Varsinkin jos hikoilen vähänkään, tulee semmoinen outo lääkemäinen tai vähän asetonimainen haju, ei mitenkään normaali hienhaju vaan tosiaan semmoinen lääke. Ja se ei tule esim. vain kainaloista ja jaloista kuten normaali haiseva hiki, vaan koko kehosta kaikki paikat jos vähänkään hikoontuu niin pukkaa tuota tosi kummallista hajua läpi.

Vierailija
5/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseä myös kiinnostaisi

Vierailija
6/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä myös kiinnostaisi

En ole ap, mutta mulla Sertralin Hexal -niminen masennuslääke aiheutti sen, että hiki haisi aivan väkevöityneelle pissalle. Eikä siis vain kainalohiki, joka on helppo antiperspirantilla blokata, vaan koko kroppa eritti sitä hajua.

Vierailija
7/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseä myös kiinnostaisi

En ole ap, mutta mulla Sertralin Hexal -niminen masennuslääke aiheutti sen, että hiki haisi aivan väkevöityneelle pissalle. Eikä siis vain kainalohiki, joka on helppo antiperspirantilla blokata, vaan koko kroppa eritti sitä hajua.

Minulla on myös sertraliini käytössä (Sertralin Orion) ja hikoilen entistä herkemmin, hajussa olen myös huomannut muutosta mikä on todella inhottavaa. Pesen kainalot, rintojen aluset, nivuset yms usein ja deodoranttia kuluu.

Vierailija
8/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissamainen, asetonimainen, ammoniakkinen haju on yleensä seurausta siitä, että kroppa käyttää ketoaineita ravinnokseen. Saatat olla esim. lievässä ketoosissa, mikä ei ole terveellä ihmisellä sinänsä huolestuttava tila, tarkoittaa vaan että rasvaa kulutetaan varastoista. Itse kun laihdutin ison määrän, opin jopa pitämään siitä salilla hiki haisi pissalle merkkinä siitä, että nyt painoa lähtee.

Vierailija
9/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan teillä ei ole enää sitä masennusta. Eikö vain? Eikö? (tähän se Anakin ja Amidala meemi).