Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri

Vierailija
09.09.2020 |

27-vuotias työkaverini on innokas maastopyöräilijä. Hän kertoo usein töissä tekemistään retkistä ja reiteistä mitä pitkin pyöräilee. Kävin jättämässä yhden reitin varrelle kiimaiset pikkupöksyni, pensaan oksalle roikkumaan. Toivon, että mies löytäisi ne ja runkkaisi nuuhkien pikkareitani. Ajatus tästä kiihoittaa minua kovin. N43

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko.

Pyöräilen itse töihin melkein vuoden ympäri. Työkaverini (30-vuotias mies) houkutteli minua maastopyörälenkille koronaa karkuun. Lupasin miettiä. En ole kotona maininnut asiasta. Onko ehdotuksia, puolesta vastaan.

Vierailija
2/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko.

Pyöräilen itse töihin melkein vuoden ympäri. Työkaverini (30-vuotias mies) houkutteli minua maastopyörälenkille koronaa karkuun. Lupasin miettiä. En ole kotona maininnut asiasta. Onko ehdotuksia, puolesta vastaan.

Minä olen käynyt naispuoleisen työkaverin kanssa lenkillä moneen kertaan. Puolisolle oli ok eikä mitään fyysistä ole tapahtunut. Ehdotus riippuu toki siitä, mitä itse haluat ja mitä kutsujalla on mielessä. Mun mielestä mies ja nainen voi olla kavereita ja harrastaa yhdessä, joten en näe mitään ongelmaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ehdottomasti kannattaa lähteä työkaverin kanssa pyöräilemään. Molempien kunto kasvaa ja samalla voi keskustella, muistakin kuin työasioista.

Vierailija
4/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn naispuolisen työkaverin kanssa pyöräilemässä. Ihan kiva katsella hänen kiinteää peppuaan pyöränsatulassa. Tämän pidemmälle asia ei sitten johdakaan, molemmat onnellisesti naimisissa.

Vierailija
5/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuon lenkin heittämässä, ja petyin pahasti. Oksan nokassa roikkuivat 15 cm speedomuna Reinon vanhat kulahtaneet kalsarit. Oli taas tekeytynyt naiseksi, ja kirjoittanut runkkufantasiansa tänne meidän luettavaksi.

Vierailija
6/6 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha voimia sulle paska työkaveri. Kieli poskella on kiva kirjoittaa näitä työkaverifantasioita, mutta älä toteuta oikeassa elämässä.