Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso unohti syntymäpäiväni!

Unohdettu
09.09.2020 |

Oltiin muutamaa päivää aiemmin vielä puhuttu syntymäpäivästäni, mitä haluaisin tehdä jne.
Ei eletä keskellä ruuhkavuosia, eikä hänellä ole kiire töissä. Hänelle syntymäpäivä on tärkeä, pitää olla kakku, lahjoja, huomioida pitkin päivää jne. Joten olen aina tehnyt hänelle päivästä erityisen. Ei siis ole kyse siitä, ettei vaan välittäisi merkkipäivistä tuon taivaallista.

Silti unohti syntymäpäiväni täysin! Eikä tuntunut olevan edes pahoillaan kun tämä kävi ilmi. Minulle pahin ei ollut tuo unohdus, vaan se, miten suhtautui asiaan. Alkoi jopa syytellä ja haukkua minua kun näki minun pahoittaneen mieleni.

Onko muilla käynyt vastaavaa? Tilanne on omalla kohdalla se, ettei enää kiinnosta vaikka jotain järjestäisikin. Meni jo. Toivoin romanttisia syntymäpäiviä ja sanoin, etten tarvitse lahjaa, kunhan olisi mukavaa ja romanttista yhdessä tekemistä. En pidä tuota totaalista unohtamista kovin romanttisena...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi sama juttu. Ei siis olisi tarvinnut mitään fanfaaria aamulla, mutta olisi nyt jumankauta jotenkin voinut muistaa. Mekin oltiin nimittäin keskusteltu aiheesta. Onko liikaa pyydetty, jos sinä yhtenä päivänä keittää ne kahvit aamulla kun toinen tekee sen normaalisti joka päivä. Meni päivä ihan pilalle kun tuli niin paha mieli. Töissä onneksi ihanat duunikaverit sai piristettyä.

Päivän päätteeksi mies tuli sitten hakemaan töistä. Oli hankkinut kortin ja lahjan ja oli vielä kahvikin odottamassa autossa. :) Ihan hyvä paikkaus ja hyvä on mieskin mutta joskus voisi olla snadisti proaktiivinen ja miettiä noita juttuja jo etukäteen eikä paniikissa kesken päivän kun tietää mokanneensa ja pahoittaneensa toisen mielen.

Vierailija
42/44 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen normaali ihminen tuntee huonoa omaa tuntoa jos on pahoittanut toisen mielen. Eikä nyt ainakaan heitä bensaa liekkeihin syyttämällä aloittajaa!

Ei jatkoon tuollainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli entisessä parisuhteessa tilanne, jossa jäin koko ajan taka-alalle kaikessa. Aina oli jotain minua tärkeämpää. Viimeinen pisara oli juuri se, että olimme sopineet yhteisestä tekemisestä vihdoin syntymäpäivieni kunniaksi, joka sitten olikin tältä mieheltä unohtunut. Päivää ennen oli mennyt sopimaan muuta, mitä ei voinut muka perua (tenniksenpeluu kaverin kanssa). Olihan se aika selvä merkki siitä, että olin todellakin muuttunut itsestäänselvyydeksi, eikä eteeni tarvinnut nähdä mitään vaivaa. Kun tuli pelaamasta tennistä, olin pakannut kamani ja lähtenyt yhteisestä asunnosta. Aikansa vinkui minua takaisin, mutta miksi se siitä olisi muuttunut.

Vierailija
44/44 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei kannata sitten itse huomioida enää mitenkään. Tuollaiset ei sitä ansaitse. Itselle käynyt samat ja heti ekana vuonna. Se on vaan ikävä tunne kun järjestää toiselle ajatuksen kanssa vaikka mitä ja hän lupailee jotain vielä parempaa seuraavaksi. Sitten kun on oma merkkipäiväsi, niin tajuat ettei hän ole laittanut tikkua ristiin ja tästä on omassa tapauksessa aina voinut vetää johtopäätöksen, ettei parisuhde enää kiinnosta. Sillä ei siinä vaiheessa ole niin väliä, jos ja kun nainen vetää herneet nenään. Tilanteesta riippuen, voi sitten hyväksyä tilanteen ( minä tein näin, syynä lapsi ja yhteinen elämä). Pitkän aikaa yritin täysin suoraan vielä sanoa miehelle miltä minusta tuntuu ja mitä kaipaisin ( liittyen ihan yleiseen huomiointiin) ja että tässä on riski käydä huonosti, jos hän ei näe tarvetta panostaa parisuhteeseen. Ei vaikutusta.

Lopulta vaan hyväksyin tilanteen ja aloin elää omaa elämääni. Haen iloni nykyään kodin ulkopuolelta. Surullista, mutta ei ole vaihtoehtoa. Miestä ei kiinnosta. Muutaman vuoden päästä varmasti ero, koska en halua kämppissuhteessa loppuelämäni viettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi