Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Palstamammat"! Kertokaa miltä näytätte

Vierailija
09.09.2020 |

Täällä usein vihjataan, että iso osa täällä kirjoittelevista olisi jotenkin rumia tai viallisia. Olen naisena kiinnostunut minkä näköisiä täällä kirjoittelee, enkä jaksaisi uskoa, että enemmistö olisi tietyn tyylinen.

Aloitan: 50 kg, 160 cm, pitkä ja paksu tukka, 26v, hyvä iho, brunette. Ei tatuointeja, melko tavanomainen tyyli - ei huomiota herättävä.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että olen ihan ihmisen näköinen ja ulkopuoliset tunnistaa naaraspuoliseksi yksilöksi. Tukka ja järki on vielä päässä, hampaat on suussa ja muutenkin menee hyvin.

Vierailija
22/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma hieman androgyyni, tummat kulmakarvat, harmaat silmät. Tummempi ihonväri kuin suomalaisilla keskimäärin. Vieraat ihmiset luulleet juutalaiseksi. Toinen heistä sanoi että sinussa on sellaista särmää, että sua luultaisiin israelilaiseksi jos menisit Israeliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 cm, 162 kg, 162 eur (tilillä)

Vierailija
24/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko kertoa, vaikka en ole täällä ollut kuin pari vikkoa enkä ole mamma? :D Juu, eli painoa 71 kiloa ja pituutta 172 senttiä, eli mie oon iha normipainoinen. Nuorempana olin alipainoinen. Miul o lyhyet tumman ruskeat hiukset. Tatuointeja tai lävistyksii ei oo. Mie pukeuden Henley-paitoihin (en tiedä onko niille suomalaista nimee) ja ulkona farkkuihin, mut sisällä collegehousuihin. Tähän pakko mainita, et vihaan huppareita. :D Mielummin pitkähihane tai sit näin syksyllä toppaliivit.

Tämmöne iha tavalline mie oon. :) M25

On, vaarinpaita. Ja kaikki täällä on mammoja ikään ja sukupuoleen katsomatta, vaikka kuinka sen kiistäis.

Noh. Mä oon Tämmönen n. 170-senttinen rotevahko nainen. Mulla on pitkä ja paksuhko keskiruskea tukka, joka yltää lähes vyötärölle. Silmät vihreät. Olen 40-vuotias. Olen ala-asteelta asti edustanut jotain ei hirveän tarkasti määriteltyä alakulttuuria, joten ehkä saatan erottua pukeutumisellani massasta, mutta en ihan hirveästi. Pukeudun pääasiassa mustaan, meikkaan erittäin kevyesti ja hiusväri on omani. Inhoan huonolaatuisia vaatteita, mutta mulla ei ole käytettävissä kovin suuria summia pukeutumiseen, ja voi olla, että joku huomaa tämän. En ole kaunis, mutta ehkä en rumakaan. Olen hyvin suomalainen väritykseltäni, kalpea iho ja hennot kulmakarvat. Mulla on pitkät ja hoikat raajat. Laitoin joskus tänne kuvani, ja moni oli sitä mieltä, että olin käsitellyt jalkani pidemmäksi :D 

En tiedä, välittyykö tästä oikea kuva. On tosi vaikea sanoa, miten muut ihmiset näkevät ulkonäköni.

Vierailija
25/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuin ap, 50 kg, 160 cm, pitkä ja paksu tukka, 26v, hyvä iho, brunette. Paitsi kolme pientä tatuointia, melko tavanomainen tyyli - ei huomiota herättävä. Semikauniit kasvotkin.

Tottakai täällä on jos jonkinlaista kirjoittajaa, tämä palsta on niin pirun koukuttava

Vierailija
26/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuota... 169cm ja 103 kg nainen, tukka ruskea, paksu ja pörröinen, naama turpea ja omenavartalo. Tyyli melko homssuinen vaikka vaatteet onkin puhtaat ja ehjät. Taisin nyt pilata tän sun jutun tässä, sori.

Tällaiset naiset vaatii miesmallikirurgilentäjiä.

Vierailija
27/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

156cm

53kg

Perusnätti, vähän poikamainen. Luomu.

Vierailija
28/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvailla itseäni kutakuinkin samanlailla kuin ap. olen vain vähän lyhyempi.

Vierailija
29/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias blondi "amatsoni". Kotioloissa mulla on pierulegginssit ja nyppyinen villatakki, arkena todennäköisesti päällä joku kukkamekko ja juhliin tykkään tälläytyä kunnolla. Rähjäisenä näytän ehkä vähän miehekkäältä, pienellä vaivalla olen ihan ok-näköinen ja oikein panostamalla minusta saa ihan salonkikelpoisen. Olen rento tiukkapipo ja palstalla olen pyörinyt jo yli 15 vuotta!

Vierailija
30/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28-vuotias yhden lapsen äiti, 157 cm/48 kg. Mulla on pitkä, luonnonvaalea piikkisuora tukka ja nätti naama. En ole mitään missityyppiä mutta sielukkaat, tummat silmät kompensoivat ansiokkaasti isohkoa nenääni ja luusto on hyvä. Suu ja leuka ovat pienet mutta otsa korkea, joku on joskus sanonut että kasvojeni mittasuhteet ovat kuin animehahmon. Tatuointeja on muutama, lävistyksiä ei enää lukuunottamatta korvareikiä. En tykkää meikata kovinkaan paljon enkä esimerkiksi ikinä käytä ripsaria. Panostan mielummin ihonhoitoon ja hiuksiin, mutta juhliin saatan sipaista välillä huulipunaa. 

Pukeudun suomalaisittain suurilta osin mustaan. Tunnen olevani värikkäästi pukeutunut jos päälleni eksyy joskus jotain harmaata. Panostan vaatteissa laatuun enkä määrään, ja hankin laadukkaita vaatteita luonnonmateriaaleissa jotta ne kestävät pitkään. Osaan myös itse ommella jonkin verran ja korjaan vaatteitani usein. Tykkään käyttää paljon koruja, vöitä, hattuja ja huiveja eli pukeutumiseni on lopulta aika persoonallista. Sille päälle sattuessani väsään tukkaani monimutkaisia lettikampauksia.

Viihdyn omana itsenäni ja tykkään ulkonäöstäni. 

Vierailija
31/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 35vee. Aika plain, mutta meikin kanssa jopa ihan sievä. Tukka ohut ruikula, mutta joskus napsautan clip-on pidennykset ja leikin hetken barbietukkaista. Hoikka oon 56-57kg 166cm. Niillä mentävä mitä annettu on.

Vierailija
32/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yodalta. Pieni ja hassun muotoinen 156cm ja 55kg. Tyyli maanläheinen/boheemi. Meikki on nude, kotona ei sitäkään. Hiukset ovat tällä hetkellä todella lyhyet ja omat maantienväriset.

Vierailija
33/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/58 F 75, blondi. Suosikkivaatteet töissä farkut ja kotona collarit. Ulkoilen paljon. En meikkaa, ei tatuointeja. Luonnostaan valkoiset ripset, korkkiruuvitukka.

Vierailija
34/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihana :)

Vierailija
35/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen tavallinen rumanpuoleinen 5-kymppinen, tyttäreni mukaan toimistotädin näköinen, ja sellainen olenkin. Ylipaino vain puuttuu.

Vierailija
36/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuota... 169cm ja 103 kg nainen, tukka ruskea, paksu ja pörröinen, naama turpea ja omenavartalo. Tyyli melko homssuinen vaikka vaatteet onkin puhtaat ja ehjät. Taisin nyt pilata tän sun jutun tässä, sori.

Tällaiset naiset vaatii miesmallikirurgilentäjiä.

Muttei silti huoli sinua vaikka olisit viimeinen mies maan päällä.

Eri

Vierailija
37/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko kertoa, vaikka en ole täällä ollut kuin pari vikkoa enkä ole mamma? :D Juu, eli painoa 71 kiloa ja pituutta 172 senttiä, eli mie oon iha normipainoinen. Nuorempana olin alipainoinen. Miul o lyhyet tumman ruskeat hiukset. Tatuointeja tai lävistyksii ei oo. Mie pukeuden Henley-paitoihin (en tiedä onko niille suomalaista nimee) ja ulkona farkkuihin, mut sisällä collegehousuihin. Tähän pakko mainita, et vihaan huppareita. :D Mielummin pitkähihane tai sit näin syksyllä toppaliivit.

Tämmöne iha tavalline mie oon. :) M25

Olet kaikkialla.

Vierailija
38/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 cm, 60 kg, persjalkainen. Ohuet lasimaiset hiukset, vaaleat. Tummat silmät, tosi vaalea iho. Piirteissä eikä tyylissä mitään mainittavaa, sellainen perus, en taida paljon massasta erottua. Jotkut kehuvat kauniiksi/nätiksi mutta en itse näe tähän yhtikäs mitään syytä. Ei tatskoja, jokunen lävistys mutta ei kasvoissa. Ulkonäössäni tykkään eniten huulistani, ne on sopivan kokoiset ja kauniin muotoiset, nätti amorinkaari :)

Vierailija
39/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä minusta huomataan usein iloiset silmät ja hiukset, ne ovat vaaleat, pitkät ja paksut. Minua luullaan usein kehäkolmosen ulkopuolella venäläiseksi johtuen kai naisellisesta pukeutumistyylistä. Äskettäin eräs mies oli niin varma asiasta, että tuli juttelemaan kassajonossa minulle venäjäksi. Mulla ei kuitenkaan ole mitään irtoripsiä tai tekokynsiä, joten en nyt tiedä miten tuohon pitäisi suhtautua. N45

Vierailija
40/56 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivan näköinen, normaalipainoinen, vartalo oikein hyvä mittarilukemaan nähden. Pitkät, vaaleat, piikkisuorat ja paksut hiukset, vihreät silmät.