"Palstamammat"! Kertokaa miltä näytätte
Täällä usein vihjataan, että iso osa täällä kirjoittelevista olisi jotenkin rumia tai viallisia. Olen naisena kiinnostunut minkä näköisiä täällä kirjoittelee, enkä jaksaisi uskoa, että enemmistö olisi tietyn tyylinen.
Aloitan: 50 kg, 160 cm, pitkä ja paksu tukka, 26v, hyvä iho, brunette. Ei tatuointeja, melko tavanomainen tyyli - ei huomiota herättävä.
Kommentit (56)
Sellanen normipainoinen ja pitkähkö pörröpää. Vikkelä mieli, nätiksi on silmiä kehuneet ja hymyä. Nauravainen. Tempperamenttinen. Noista kai se mun yleisilme sitten koostuu.
Olen 29-vuotias, 52/160. Mulla on siro ruumiinrakenne, mutta takamus on iso ja hartiat melko leveät. Ruskeat kevyesti värjätyt hiukset, otsatukka. Meikkiä joskus. Tummahkot kulmat ja ripset luonnostaan, paksut huulet ja leveähkö nenä. Isot posket. Ei tatuointeja, korvareiät. Pukeutuminen klassista, vähän vintagehenkistä. Yleisimmät värit musta, valkoinen, punainen ja sininen. Rakastan laadukkaita materiaaleja ja leikkauksia.
Olen ruma kaikin tavoin. Ei kannata kuvailla.
Mulla on naama kuin naulapussi
N. 23
Keskipituinen ja lievästi alipainoinen 24-vuotias nainen. Pitkät raajat, pienet rinnat, kapea vyötärö, sopusuhtainen peppu. Pitkät paksut suorat tummanvaaleat hiukset. Vihreät silmät. Vaalea iho, joka ruskettuu hieman kesällä. Pienehkö pää, pyöreät kasvot, paksut huulet, totinen perusilme, silmälasit. Hampaat ovat vähän vinot.
Pukeudun yleensä tyttömäisesti, mutten erityisen näyttävästi. Käytän paljon mekkoja ja hameita, koska housut ovat epämukavat. Käytän korkoja harvoin. En meikkaa enkä värjää hiuksia. En tykkää esitellä paljon paljasta ihoa.
165 cm/49 kg. Omaa väriäni, eli punertavanruskeaa olevat rastat vyötäisille, harmaat silmät, silmälasit, nännilävistys ja pepussa tatuointi. Sävyttävä päivävoide on korvannut meikin, paitsi kynsiäni tykkään lakkailla vahvoilla väreillä.
Lanteikas ja mahakas mutta tissitön pottunokkainen albiino. Ohuet mustiksi värjätyt hiukset yleensä nutturalla. Kestovärjätyt kulmat. Lasit. Kolme tatuointia. Päällä yleensä huppari tai neule ja legginsit. Meikkinä meikkivoide ja ripsiväri.
Suomeksi sanottuna olen ämpäriruma akka, mutta onneksi miehelle kelpaan tälläisenä eikä lapsetkaan välitä' miltä äiti näyttää!
51v, 171cm,102kg. Hiukset harmahtavat, palmikko yltää vyötärölle. Kokopäivätöissä, kolme aikuista lasta, kaksi lastenlasta ja kaksi koiraa
Ikä 59. 166 cm, 72 kg. Vartalo tasapaksu. Hiukset vaaleat ja laineikkaat, olkapääpituiset. Silmät harmaat. Naamassa ei ryppyjä mutta hiukan valahtamisen merkkejä. En ole koskaan ollut mikään kaunotar mutta ihan miellyttävä näköinen, vielä tässäkin iässä.
Ainoa mies, joka uskaltaa: 55 v. 185/75, pitkä tukka, viisi korvista ja tatuointeja on.
164cm, 58kg, brunetti.
Ikä: 47-v.
Hoikka ja sporttinen yyhoo.
Kevyt ehostus, pitkät hiukset, tyylikäs ja rento
Oon 170 pitkä ja 60kg pitkät vaaleat hiukset. Ikää 51v.
Siis kauneushan on katsojan silmässä, ei kenenkään ulkonäköä voi pelkän tekstin perusteella arvioida?
40v, 167cm ja noin 70 kg. Ketunnokat joista tykkään, pömppövatsa josta tykkään vähemmän ja pitkät sääret jotka ovat ulkonäöllisesti paras puoleni. Mustiksi värjäytyt rastat ihan omaa tukkaa. 5 tatuointia, tuorein ruusu rintojen välissä sekä molemmissa korvissa 4 korvista, huulikoru ja kulmakoru. Kasvoiltani en ole mikään kaunotar, semmoinen perusnätti ja maan vetovoima kiskoo ja poskia alas minkä lisäksi 2 lasta on tuonut tissejänikin isommat silmäpussit. Harry Potter-tyyliset pyöreät silmälasit. Kaulassa aina samat korut, Kalevan lapsihelat ja Lumoavan Lumikki. Meikkaan laittamalla meikkivoidetta, peitepuikkoa, irtopuuteria, poskipunaa, ripsiväriä ja hiukan harmaata kajalia alaluomen sisäpuolelle, nuoruuden koko silmän kiertävistä mustista kajaleista ja tummapunaisesta huulipunasta olen luopunut jo ajat sitten .D
Pukeudun yleensä mustiin tai sinisiin kapeisiin farkkuihin, toppeihin, pitkiin neuletakkeihin ja maihareihin. Syksyssä rakastan, kun pääsee taas kietomaan erilaisia huoveja kaulaan <3 Vähän nuorempana minulla oli ns palestiinalaishuivi kesälläkin topin kanssa mutta enää ei kehtaa. Näyttihän se vähän hassulta.
Olen 27-vuotias nainen, pituutta minulla on 156 cm. Olen hoikka, mutta muotoja löytyy.
Hiukseni ovat punaiset ja puolipitkät. Usein föönaan ne kuohkeiksi.
Saan paljon kehuja suurista, sinertävistä silmistäni. Tykkään korostaa niitä näyttävämmillä, sinisen tai turkoosin sävyisillä silmämeikeillä. Muuten pidän meikin luonnollisena.
Toinen kehuja keräävä piirteeni ovat korkeat poskipääni, joiden ansiosta minun ei tarvitse varjostaa poskiani meikin avulla. Kulmakarvani ovat ohuehkot, pidän niistä sellaisina. Nenäni on sirohko. Huulissani on täyteläisyyttä ja käytän niissä persikan sävyisiä, vaaleita nudepunia. Kynsissä käytän samansävyistä lakkaa. Vasemmassa nimettömässä komeilee kultainen kihlasormus ja suosin muutenkin kultakoruja, sillä ihoni on sävyltään lämmin.
Pukeudun fiiliksen mukaan klassisen tyylikkäästi tai rokahtavammin ja sekoittelen iloisesti rokkielementtejä klassisen naiselliseen tyyliin.