Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eduskunnan hallintojohtaja ihmettelee Nasima Razmyarin tuplapalkasta noussutta kohua

Vierailija
12.05.2023 |

Toivottavasti"hallintojohtaja"ei nosta tuplapalkkaa!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm...

Kohuhan on ihan asiasta.

Vierailija
2/12 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallintojohtaja on demari  Tytti  Tuppuraisen  puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nih, ehkä tää on noille poliitikkokuplassa eläville sitten yllätys että kansan mielestä ei ole sopivaa lypsää palkkaa monesta luottamushommasta yhtäaikaa jos ei niistä kuitenkaan tee kuin yhtä.

Muuten olisin sitä mieltä että pitäisi myös pistää nuo valitsemaan (vain kertaalleen, vaalien jälkeen) että millä tasolla tekee luottamushommia. Eli siis ei yhtäaikaa kunta, maakunta, eduskunta ja vielä hallituskin jos oikein ahneeksi ruvetaan. Lisäksi ei ees taas hyppimistä vaan vaalien jälkeen on lyhyt aika valita kumpaa hommaa hoitaa jos tulee valittua toiseen ja se toinen jää sitten muille. Eikä takaisin pääse.

Ja koskee myös hallitusta eli jos olet hallituksessa niin et voi olla muilla tasoilla samaan aikaan ja jos hallitus kaatuu niin et pääse takaisin edelliseen hommaasi ilman uusia vaaleja. 

Vierailija
4/12 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sohaista muurahaispesään .

Vierailija
5/12 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demukat raapii irti kaiken liikenevän ja roikkuvat ummehtuneena viroissaan estämässä modernisointia. Suoraa putteputtisen pelikirjasta, ja jos virkaoksa katkeaa, aina on kaasuputket ja eurooppaneuvostojen liitto.

Vierailija
6/12 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumaista , sanoi  . Ahaa on kateellista ja pikkumaista puuttua palkkiohin ja montaako maksetaan samaan aikaan eliitillä . Mutta kelan 0 ,10 liika maksu takaisin ja heti .

Vierailija
7/12 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi kaksoisvirat ei toimi,ei voi olla 2 paikassa töissä samaan aikaan. haalitaan vaan rahat.kohu on aiheesta.

Vierailija
8/12 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

noi kaksoisvirat ei toimi,ei voi olla 2 paikassa töissä samaan aikaan. haalitaan vaan rahat.kohu on aiheesta.

Ja tämä on ollut Nazimalle ylivoimaista ymmärtää? Siis onko hän tyhmä vai ahne?

Vierailija
9/12 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä on ollut Nazimalle ylivoimaista ymmärtää? Siis onko hän tyhmä vai ahne?

Eiköhän tuo Nazima ole ahne/SDP, missä SDP siellä ahneus ja korruptio ja hyvävelisiskotätisetäserkku kerho. SDP  - ummehtunut, korruptoitunut, minä minä minä mulle mulle mulle puolue

Vierailija
10/12 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja demari vaan tikunnokassa. Käytäntö on ihan normi ja kokoomuksella on sama tilanne Tampereen pormestarilla Anna-Kaisa Ikosella ja apulaispormestarilla Jäntillä, kokoomuksesta hänkin.

Miksi ette heistä kohkaa?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009580472.html

Vierailija
11/12 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kokoomukselle sama on ok, mut demarille ei? Selvä!

Vierailija
12/12 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallintojohtaja on demari  Tytti  Tuppuraisen  puoliso.

Kiitos tiedosta. Julkisia virkoja on ihan turhaa hakea muiden kuin niiden, joilla on oikeat suhteet.

Mutta eihän Suomessa ole korruptiota...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi