Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut ihastuksiani koskaan, 25-vuotiaaksi yritin ja sitten luovutin naisten suhteen. Samalla luovutin muunkin yrittämisen suhteen elämässä, ja Nyt olen 34v pitkäaikaistyötön

Vierailija
09.09.2020 |

Minä en miksikään yhteiskunnan yksinäiseksi työmuurahaiseksi alkanut. Elän sitten tuilla kun en nähnyt järkeä pyrkiä mihinkään yksinäisen puurtajan uraputkeen.
Mitä sillä rahalla tai työuralla edes tekee jos ei saa naista ja myöhemmin perhettä?

m34

Kommentit (416)

Vierailija
121/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te näihin vastaavat naiset ette kerro, miten ei teillekään ole löytynyt kumppania?

Mullekaan ei ole löytynyt. Olen toki naisena silti saanut tarjouksia miehiltä, jotka eivät minua kiinnosta ja voinut pelastautua aloittajan kohtalolta leikkimällä heistä yhden kanssa, että kiinnosti.

Mutta siis katkera minäkin olen, että en ole saanut kokea molemmin puolista rakkautta. Oletteko te kaikki siis saaneet? Kannattaisiko lopettaa siinä tapauksessa irvailu aloittajalle?

Naisena on paljon helpompaa olla ujo tms, kun seksinhimoisia miehiä riittää silti vonkaamaan ”suhdetta” (eli vakkaria seksiä). Persoona ei heitä kiinnosta, joten nainenkaan ei saa rakkautta kovinkaan usein. Minusta silloin ollaan samassa tilanteessa, kuin ap.

Ainoa syy miksi naisten ei tarvitse protestoida on se, että miehet osoittavat tosiaan sitä kiinnostusta, vaikka se kohdistuukin elimeen, ei persoonaan.

Normaali asioistaan huolenpitävä ihminen löytää aina kumppanin halutessaan. Jos ei onnistu ,on joko vaatimukset liuallisia tai sitten sosiaalisissa taidoissa ongelma. Toki oudot luuserit jää yksin. Kannattaa toimia niin ettei ole sellainen. Vuorovaikutustaitoja voi harjoitella ja oppia.

https://www.nyyti.fi/opiskelijoille/opi-elamantaitoa/treenaa-sosiaalisi…

https://www.nyyti.fi/opiskelijoille/opi-elamantaitoa/mina-ja-muut/mista…

https://www.nyyti.fi/opiskelijoille/opi-elamantaitoa/mina-ja-muut/kaver…

https://www.nyyti.fi/opiskelijoille/opi-elamantaitoa/mina-ja-muut/yksin…

No kun se parisuhde ei ole pakollinen siinä mielessä kuin vaikka työ tai auto niin ihan hyvin voi olla ilmankin eikä tyytyä sinunlaiseesi bessewisseriin ja pilata päiviään kaltaisessasi seurassa. 

Vierailija
122/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Kaikenmaailman päihdeongelmaiset kiinnostuivat, mutta minä en heistä. Yhtäkään normaalia miestä en koskaan saanut. Olen tästä avoimesti katkera, sillä olen aina ollut urheilullinen, nätti ja yrittänyt olla mukava kaikille. En ole kiusannut koskaan ketään. En ymmärrä mitä ne koulukiusaajat teki eri tavalla että saivat menestyneet ja kivannäköiset miehet. Olivat varmaan kusipäitä. Itse en siihen pysty. Elelen kaksin kissan kanssa enkä enää edes haaveile parisuhteesta, se aika meni jo. Työttömäksi jäin yli vuosi sitten, eikä työelämäkään kiinnosta enää. Vapaaehtoistyötä olen tehnyt vähävaraisten parissa.

Entä jos epätoivoinen, mutta kiltti, urheilullinen, ehkä komea mies palstalla osoittaisi kiinnostusta?

En haaveile enää parisuhteesta. Olen liian katkeroitunut edes miettimään enää sellaista. Liian kauan meni näin. Haave Lappiin muutosta elää yhä, vain minä ja kissa.

Ah, luin että niitä kissoja olisi ollut kaksikin. 

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Kaikenmaailman päihdeongelmaiset kiinnostuivat, mutta minä en heistä. Yhtäkään normaalia miestä en koskaan saanut. Olen tästä avoimesti katkera, sillä olen aina ollut urheilullinen, nätti ja yrittänyt olla mukava kaikille. En ole kiusannut koskaan ketään. En ymmärrä mitä ne koulukiusaajat teki eri tavalla että saivat menestyneet ja kivannäköiset miehet. Olivat varmaan kusipäitä. Itse en siihen pysty. Elelen kaksin kissan kanssa enkä enää edes haaveile parisuhteesta, se aika meni jo. Työttömäksi jäin yli vuosi sitten, eikä työelämäkään kiinnosta enää. Vapaaehtoistyötä olen tehnyt vähävaraisten parissa.

Entä jos epätoivoinen, mutta kiltti, urheilullinen, ehkä komea mies palstalla osoittaisi kiinnostusta?

En haaveile enää parisuhteesta. Olen liian katkeroitunut edes miettimään enää sellaista. Liian kauan meni näin. Haave Lappiin muutosta elää yhä, vain minä ja kissa.

Toivon että pääset sinne Lappiin :)

Minä en ole vielä katkera, muttä ymmärrän kyllä kuinka sinä ja ap voivat olla.

Vierailija
124/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kolme poikaa ja toivon, että löytävät kivat normaalit naiset itselleen...

Keskimmäinen varmasti haaveilee jostain pyllynesittelijä-sometähtösestä.

Mutta aion keskustella pojan kanssa asiasta.

Vierailija
125/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä AP saa naisen viimeistään sitten kun perinnöt tulee.

Vanhempasi eivät jättäneet mitään, olet edelleen sinkku.

Vierailija
126/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Repesin noiden kissojen kohdalla ;)

Zinc

Aha, siitä vaan, ei muuta elämääni miksikään sinun repeilysi.

Ihanasti passiivisagressiivinenkin ..

Zinc

Tarkoitus ei ollut mitenkään edes kenkkuilla. Aidosta vaan repesin niiden kissojen kohdalla, kun ensin kaikki oli mennyt pieleen ja sitten oli vielä kissojakin ;)

Hihi ;)

Mitä jos kuitenkin sisäistäisit sinne aivokuoreesi, että kommenttisi oli erittäin helppoa tulkita loukkaavaksi? Vai etkö vain välitä siitä, että sinä loukkaat ihmisiä vaikka et halua? Ihme luonnehäiriöinen. Empaattiset ihmiset eivät halua satuttaa toisia edes vahingossa ja jos oma käytös niin tekisikin, ovat siitä pahoillaan, eivätkä ylimielisiä, että ”olitpa tyhmä kun et tajunnut, että olen uniikki lumihiutale, jonka loukkaava käytös pitää vain sallia ja sitä kestää”? Hyi olkoon.

Juuri näin tein. Jos sinua ei ole loukattu, mutta silti vedät kilon herneitä hengitysteihin, niin sinulla on kasvun paikka silloin.

Zinc

Kissa juttu oli hauska lisä siihen, kun kaikki oli mennyt pieleen. Ehkäpä se joskus jälkikäteen naurattaa sinuakin sitten .. joskus .. ;)

ehkä ..

Sinä olet itse tässä se, jonka pitää oppia muiden ihmisten kohtelusta. Luuletko sinä, että sinä olet joku essentielli henkilö tuon kissaihmisen elämässä, jota hänen on vain pakko sietää, puhuitpa sinä hänelle miten tahansa? Ilmeisesti kuvittelet näin. Jos siis käyttäydyt samoin muuallakin, kuin netissä. Enpä ihmettelisi, vaikka tässä olisi sinkkuutesi syykin. Sanot asioita, jotka loukkaavat ja vielä kehtaat selittää, että koska säet tarkoittanut loukata, toisella on jotain opittavaa. Kuules nyt vanha äijänkäppyrä, kenelläkään ei ole mitään syytä oppia siitä yhtään mitään muuta, kuin että sinä olet luonnehäiriöinen, itsekeskeinen muiden tunteista piittaamaton ihminen. Tuolla kissaomistajalla on täysi syy edellyttää rinnalleen tai tuttaviinsa ihminen, joka ei halua tuottaa hänelle mielipahaa omalla hölmöydellään.

Koska sinä olet tässä se hölmö, koska et tajua, että kommenttisi oli tosi ivaavan oloinen, se ei nyt auta, että sanot, että et itse ajatellut niin.

Siis saat toki olla tuollainen, ei se meidän kenenkään elämää vahingoita, jos olet. Kyse ei ole siitä, että sinun tarvitsisi meidän kenenkän takia muuttua.

Mutta sanoinpahan vain, että tuossa kohdassa on sinussa niin vastenmielinen vika, että ei ihme, että jokanen tunteva ihminen kiertää sinut kaukaa.

Ota neuvosta vaarin tai jätä, valinta on sinun. Minulle on täysin samantekevää, millainen olet. Koska et kuulu ihmisiin, joustaen pääsisi eroon aina valitessani niin.

Mutta haluatko siis olla sellainen toisille?

Vierailija
127/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun kerran minä olen saanut, niin kait sulla ap kaikki on hienosti ;) 

Zinc

(naistenlogiikkaa)

Puhu naisista sitten, kun joskus tapaat jonkun. Oikeasti. Luulo ei ole tiedon väärti.

Vierailija
128/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia moni alkaa juopoksi tai narkomaaniksi.

Itsemurhaa on vaikea tehdä, mutta elämästä saa parhaimmat nautinnot ja hyödyt juoppona.

Vierailija
129/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömyytesi ei ole pelkästään sinun asiasi. Se vaikuttaa kaikkiin ihmisiin, jotka tunnet. Työn tekemisellä on iso merkitys ja se merkitys kannattaa kaivaa esiin jostain muualta kuin siitä, että työstä saa rahaa ja yhteiskunta pyörii. Itse tajusin tämän jokin aika sitten ja haluaisin nyt pois tästä 15 vuoden työttömyydestä. Työ parantaisi niin paljon kaikkea muuta tärkeämpää kuin pankkitiliäni. Pääsinkin jo haastatteluun siivoushommaan, mutta en vielä saanut paikkaa.

M41

Repesin

Zinc

huumorimiehiä

Vierailija
130/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te näihin vastaavat naiset ette kerro, miten ei teillekään ole löytynyt kumppania?

Mullekaan ei ole löytynyt. Olen toki naisena silti saanut tarjouksia miehiltä, jotka eivät minua kiinnosta ja voinut pelastautua aloittajan kohtalolta leikkimällä heistä yhden kanssa, että kiinnosti.

Mutta siis katkera minäkin olen, että en ole saanut kokea molemmin puolista rakkautta. Oletteko te kaikki siis saaneet? Kannattaisiko lopettaa siinä tapauksessa irvailu aloittajalle?

Naisena on paljon helpompaa olla ujo tms, kun seksinhimoisia miehiä riittää silti vonkaamaan ”suhdetta” (eli vakkaria seksiä). Persoona ei heitä kiinnosta, joten nainenkaan ei saa rakkautta kovinkaan usein. Minusta silloin ollaan samassa tilanteessa, kuin ap.

Ainoa syy miksi naisten ei tarvitse protestoida on se, että miehet osoittavat tosiaan sitä kiinnostusta, vaikka se kohdistuukin elimeen, ei persoonaan.

Normaali asioistaan huolenpitävä ihminen löytää aina kumppanin halutessaan. Jos ei onnistu ,on joko vaatimukset liuallisia tai sitten sosiaalisissa taidoissa ongelma. Toki oudot luuserit jää yksin. Kannattaa toimia niin ettei ole sellainen. Vuorovaikutustaitoja voi harjoitella ja oppia.

https://www.nyyti.fi/opiskelijoille/opi-elamantaitoa/treenaa-sosiaalisi…

https://www.nyyti.fi/opiskelijoille/opi-elamantaitoa/mina-ja-muut/mista…

https://www.nyyti.fi/opiskelijoille/opi-elamantaitoa/mina-ja-muut/kaver…

https://www.nyyti.fi/opiskelijoille/opi-elamantaitoa/mina-ja-muut/yksin…

No kun se parisuhde ei ole pakollinen siinä mielessä kuin vaikka työ tai auto niin ihan hyvin voi olla ilmankin eikä tyytyä sinunlaiseesi bessewisseriin ja pilata päiviään kaltaisessasi seurassa. 

Tosiaankin valinta onvapaa. Kehittääkö itseään niin että on kelvollinen tavalluseen elämäön ja löytää sen parisuhteen vai säälikö itseään kun instapimu ei tule kotiin tyrkyttämään itseään ja tästä katkeroituneena vetää elämänsä ja mahdollisuutensa viemäriin. Mitä tämmöisen ihmisen vanhemnat ajattelevat kun eivät sen vertaa perseelle potki ajoissa, ettänämä luuseritkin pääsisi elämän syrjään kiinni?

Vierailija
131/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon takia moni alkaa juopoksi tai narkomaaniksi.

Itsemurhaa on vaikea tehdä, mutta elämästä saa parhaimmat nautinnot ja hyödyt juoppona.

Ja pildee .. baarista ..

Zinc

Vierailija
132/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

(naistenlogiikkaa)

Puhu naisista sitten, kun joskus tapaat jonkun. Oikeasti. Luulo ei ole tiedon väärti.

En mä tapaile ketään

Zinc

Äläkä sinä sössötä asioista, mistä et tiedä mitään. Luulo ei ole tiedon väärti.

Vierailija
133/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärränkö mä nyt oikein, että ainoa syy, miksi haluaisi tehdä töitä, on naisen saaminen? No se kertoo jo riittävästi miehestä ja siinäpä myös syy naisettomuuteen. Noidankehähän se on. 

Itse saan työstä toimeentulon ja rahan lisäksi paljon muutakin. Raha mahdollistaa monta mukavaa asiaa, mutta työ itsessään tuo rytmiä ja ryhtiä elämään, sosiaalisia kontakteja ja ystävyyksiä (mitkä entisestään antaa elämään lisää sisältöä) ja merkityksellisyyden tunteen (ammatinvalintakysymys myös), ihan vain muutamia mainitakseni.

En vaan ymmärrä. 

Vierailija
134/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

(naistenlogiikkaa)

Ja jos sä matrixista puhut, niin kannattaisi kertoa mistä puhuu. Meilläpäin miehet sanoo asiansa, eikä vikise pusikoissa kuin änmät.

Zinc

Vierailija
135/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zinc

(naistenlogiikkaa)

Näin on. Hienoa että puolustat ap:ta täällä korppikotkien luolassa.

Toisaalta ap ei tajua ettei se perhe-elämä tai parisuhdekaan ole välttämättä sen väärtiä.

Asioissa on aina puolensa.

Itse suosittelen perheellisille miehillekin pitkää lapin lomaa, jos vain on mahdollista. Vähintään se 2 viikkoa tai kuukausi. Korkeintaan perheen vanhin lapsi mukaan oppimaan erätaitoja. Lomalla ei välttämättä tarvitse keskustella yhtään mitään mistään. Olla vaan hiljaa ja toimia tiiminä.

Näin minä olen pojan kanssa tehnyt talvilomalla tai kesälomalla.

Olla ei missään ja tehdä ei oikeastaan mitään yhdessä.

Vierailija
136/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kolme poikaa ja toivon, että löytävät kivat normaalit naiset itselleen...

Muistathan sanoa myös tytöillesi etteivät sitten haaveile mistään kummemmasta, että tyytyvät tavikseen.

Vierailija
137/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika surullista luovuttaa elämästä jo 25-vuotiaana. Aika harva löytää elämänkumppania saati unelmien työpaikkaa ennen sitä, ihan normaalia joutua pettymään useammankin kerran ennen kuin onnistuu. Todennäköisyys sille puolison löytämiselle olisi paljon suurempi, jos olisi työelämässä, asiat omassa elämässä kunnossa ja liikkuisi ihmisten parissa avoimin mielin. Jos luovuttaa ja hautautuu kotiinsa niin sinne saa sitten jäädä. Ap:lla olisi vielä aikaa, jos nyt hoitaisi masennuksensa yrittäisi saada otteen elämästä.

Vierailija
138/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä torppaa pojan haaveita omalla saamattomuudellasi.

Zinc

Elämässä pitää olla tavoitteita.

Vierailija
139/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika surullista luovuttaa elämästä jo 25-vuotiaana. Aika harva löytää elämänkumppania saati unelmien työpaikkaa ennen sitä, ihan normaalia joutua pettymään useammankin kerran ennen kuin onnistuu. Todennäköisyys sille puolison löytämiselle olisi paljon suurempi, jos olisi työelämässä, asiat omassa elämässä kunnossa ja liikkuisi ihmisten parissa avoimin mielin. Jos luovuttaa ja hautautuu kotiinsa niin sinne saa sitten jäädä. Ap:lla olisi vielä aikaa, jos nyt hoitaisi masennuksensa yrittäisi saada otteen elämästä.

Ei ole.

Tarina on käsikirjoitettu

Zinc

Vierailija
140/416 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis joo, kissakommenti ei ollut syvällisen loukkaava, mutta asenteesi sen sanomistasi kohtaan on silti ihan häiriintynyt.

Minust vaikutti sille, että zinc tiesi tasan tarkkaan kommentin laittaessaan, että siihen tullaan tarttumaan tai reagoimaan, eli käytännössä halusi sillä sivaltaa. Ei hän niin r e t a r d i ole, etä kommentoi sitä siksi, että se synnytti hänessä hillitöntä iloa. Kuten väittää.

Mutta väittämällä, että kommentin tarkoitus ei ollut loukata sink yrittää saada kirjoittajasta ikävää ihmistä. Se oli kommentin koko tavoite, tähtäin ja tarkoitus. ”Katsokaa nyt miten ikävästi se kommentoi, vaikka mä vain nauroin, enkä halunnut loukata, se on IKÄVÄ ihminen, IKÄVÄ NAINEN!”

Tämä oli kaikki, mitä sinnkki halusi sanoa, ei nauraminen kissasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän